Teerestäjä

Kevyt askel

Aika moni on narahtanu tieltä metsästyksestä taas. On tainnu kunto huonota pyytömiehiltä. Auto ei kuulu saaliin väijymiseen.

12

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aamunvirkku2

      Ei siinä paljon kuntoa tarvittaisi, jos suon reunaan aamu hämärissä hiippailis.
      Itse olen joka syksy muutaman kerran aamuin ja ilta hämärissä teeriä suonreunassa kyttäillyt. Päivisin hieman pystykorvaa ulkoiluttanut, ja saalistakin saanut. Seurani mailla en ole törmäillyt, tieltä metsästys epäilyihin, vaikka tosi paljon seuran mailla aikaa vietän. Marjastaen, metsästäen ja omalla palstalla polttopita keräillen.

      • Mene ja tiedä ?

        Legendaako lie mutta olen kuullu nuotiopuheissa juttuja jopa hirviporukoista jotka metsästää metsästys ajan loppuun asti vaikka luvat täyttyy jo aiemmin syksyllä.


    • provosoija

      On se vaan kiva ajaa auto metsätien päähän ja nautiskella mukavalla maasturin penkillä aamukahvia termarista ja sillointällöin ampua luodikolla teeri hiekalle.

      Se se on pojat elämää ja pieni jännitysmomentti lisänä, vaikkei näille omille mailleni juuri muita päästetä katselemaan ja jos pääseekin, niin hieman kuritetaan.
      Poliisi ja riistanvartija ovat tuttuja, eivätkä välitä, varsinkin kun panen tilanhoitajan viemään sillointällöin konkkaputelin, tai pari.
      Hommat hoituu.

      Pakastin on täynnä teertä ja metsoa, eikä kiintiöitä ole.

    • Arvo Metso

      Olen myös kuullut juttuja, joissa ikävä naapuri on käräytetty väärällä todistuksella.
      On muka miehissä nähty...
      Se on nelinkertanen rangaistus. ase pois, saaliin arvo valtiolle, sakot ja alituinen vihanpito käräyttäjää kohtaan.

      Kyllä meitä on moneen lähtöön...

    • aaaa4242411

      Maasturilla aukon laitaan ja kuvat pyytämään, sitte ollaan kovaa metsämiestä.

    • hiomalaikka2

      hiace miäs on tosimiäs,,,takaovesta vaan mehtoo pum-pum...ja siirtyminen toiselle hiekkatielle aamutuimiin tuo tulosta...ja hiasessa on pakastekaappi myäs

    • ssssssssssssssssssss

      Kaveri ampuu suoraan etuikkunasta eikä kömmi takaovelle joka minusta onkin typerää.

      Lauantaisin ajelemme pitkin mettäteitä ja otamme kaljaa kuunnellen iskelmämusaa ja se joka ensiksi pongaa elukan saa aina ampua.

    • hiase on paras

      juu mutta hiomalaikka onkin jo lekenta eli legenda hianommin sanottuna..
      ja hiase on ainoa oiken auto tielinnustukseen..tuosta ei pari parane ..ainakin pari-kolme isoa friiseri on tullut ihan turvoksiin mehtoja-teyrii ja satunnainen fasu ja puputtikin silloin useinkin sattuu ristikkooon..ja friiseriin..

    • Hiace for ever

      On se vaan mukavaa ajella ja ammuskella elikoita auton ikkunasta sikälimikäli sähkökalastukselta ehtii.

      Hiace ,valmetti ja aamulla sorastavat linnut takalaatikkoon eikä tarvise hirvikärpäsiä kaivaa persereijästä saakka.

    • parkkipatehater

      Itse hankin vihreän hiacen, mutta jälkeenpäin ajateltuna punainen ois ollu makeempi.

    • öky 1.

      Joko oletten koittaneet hankiteerestystä ?
      Olen nyt saanut puolenkymmentä jänistä kylkiäisinä, siinä teerejä kelkalla ajaessani pitkin järvenrantoja.
      Välillä kun hiljentelee, niin löytää koivikosta hyvän parven, josta muutaman saa aina pudotettua.i
      Ammun ensin pumppuhaulikon tyhjäksi ja jatkan sitten rynkkärillä lippaan tyhjäksi.
      Muutama tippuu aina ja osa jää kitumaan, mutta jääpähän ketullekin osa.

      Suosittelen lämpimästi kelkkametsästystä, se on tosimiesten hommaa.

      Keräilen teeret talteen ja annan ne tilanhoitajalle, joka varmaan antaa ne joillekin köyhille. Itse syön vain paikallishotellin loistokokin hiillostamaa metsoa ja karhuntassua, ellei sisäkköfilettä ole tarjolla.

      Melko kallista....... mutta elämä on....

    • Vauhtia ja tilanteit

      Velipojan kanssa ajella kelkoilla elukoiden perässä. Se on vasta haastavaa yhdellä kädellä ohjata kelkkaa ja toisellkädellä ampua .22 reukku revolverilla elikoita persiisiin. Ilveksellekin saa kairata monta persereikää ennenkuinvauhti hyytyy.

      On hyvä varmistaa saalis ajelemalla muutamankerran yli ja viimeisellä kerralla sitten pysähty päälle ja sutia hieman niin samalla lähtee turkkikin paremmin irti kuten appelsiiniltakin kuori.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3633
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      165
      2242
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1959
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1834
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      396
      1268
    6. 80
      1195
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1071
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1010
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      960
    Aihe