heippa.. mun on pakko alentua kysymään kanssa täältä että tunteeko tai onko ollu alanyasta hasan arslanin kanssa tai james deanin tarjoilijan alin kaa.. ois kiva tietää kuinka paljon ne tyttöjä kierrättää..`?
tunteeko kukaan, alanyasta?
31
5590
Vastaukset
- kiz
james deanissa on ensinäki kaks tai kolmeki alii, mutta luulen että puhut siitä blondista alista ja voin heti varoittaa et aikamoinen pillupoika. emmä ainakaa menis luottaa siihen, se oikeesti ajattelee vaa rahaa.. sil jätkäl on oikeesti muijii ku sukkii.. mut siit näkee et sil on paljon muijii... toivotaan ettei puhuta samasta alista. onks se töissä ekal kerroksella, sil on blondit sellaset vähä pitkät hiukset aika hyvännäkönen ja se lausuu s kirjaimen tosi hauskasti :P
taidan tuntee sen hasaninki. onko satamassa töissä?- minä vaan
joo kyllä puhutaan samasta alista. en mä siihen luotakkaan, muuta kaverina se on ihan mukava.. hasan on ainaki tällä hetkellä james deaniä vastapäätä olevassa kaupassa töissä, myy piippuja, oli viel parikuukautta sitten yhes vaatekaupassa..
- kiz
minä vaan kirjoitti:
joo kyllä puhutaan samasta alista. en mä siihen luotakkaan, muuta kaverina se on ihan mukava.. hasan on ainaki tällä hetkellä james deaniä vastapäätä olevassa kaupassa töissä, myy piippuja, oli viel parikuukautta sitten yhes vaatekaupassa..
myy piippuja ja tekee henna tatskoja? :/ pelle seki, ei siis pahalla
- minä vaan
kiz kirjoitti:
myy piippuja ja tekee henna tatskoja? :/ pelle seki, ei siis pahalla
voi olla sama en tiedä tekeekö hennoja. tiedän et se on täys pelle mut silti sitä paskaa vain ajattelen..siks oisin halunnukki tietää kuin moni sen tuntee ja kuin hyvin..
- Doris
minä vaan kirjoitti:
voi olla sama en tiedä tekeekö hennoja. tiedän et se on täys pelle mut silti sitä paskaa vain ajattelen..siks oisin halunnukki tietää kuin moni sen tuntee ja kuin hyvin..
teil on tainnu toi kommunikointi olla aika vähäistä kun ei tiedä ees mitä kundi tekee työkseen. Iän ja nimenkin on varmaan valehdellut,niin kun niillä on tapana.
- Millä viikolla
...satuitte "tuntemaan" Alin.
- Voi voi
Menkää nyt pissikset muualle.
- Elisa
älä luota turkkilaisii baarintyöntekiöihin
- Hellu
Ihan oikeasti, nätisti on jo pyydetty, menkää vaikka tuonne suhteet- tai seksipalstalla juttelemaan näistä "kokemuksistanne". Tämä ei taida olla ihan oikea palsta näille jutuille.
- Eihän sun ole
pakko näitä lukea! Vai onko? Eikö avauksen otsikossa sanottu ihan selkeästi, mistä on kyse? Miksi vaivauduit lukemaan jos ei kiinnosta ja vituttaa? Aika tyhmä olet...
- Viivi
Hasanin kanssa tuli koettua lomaromanssi, kun oli töissä hotellissa jossa asustin pariin otteeseen. Jaksoi lähetellä tekstiviestejä yli vuoden. Sitkeä tapaus, mutta ihan mukavaa seuraa. Esitteli jopa sukulaisilleen. Minun lisäkseni tiedän pari muuta joita viihdytti.
- Viivi
On muuten kotoisin Ankarasta ja vähän viinaan menevä ja hörökorvainen. Taitaa olla jo kolmissakymmenissä. Missäs hän on nykyään töissä?
- minä vaan
Viivi kirjoitti:
On muuten kotoisin Ankarasta ja vähän viinaan menevä ja hörökorvainen. Taitaa olla jo kolmissakymmenissä. Missäs hän on nykyään töissä?
nyt ei kyyllä puhuta samasta hasanista koska se kenet mä tunnen on vielä 18v. mut varmaan ihan yhtä pelle ku toi toinenki.. =)
- Viivi
minä vaan kirjoitti:
nyt ei kyyllä puhuta samasta hasanista koska se kenet mä tunnen on vielä 18v. mut varmaan ihan yhtä pelle ku toi toinenki.. =)
Ehkä on sitten niin yleinen nimi Turkissa.
- Matti
Viivi kirjoitti:
Ehkä on sitten niin yleinen nimi Turkissa.
meillä. Ali, Mehmet, Sabri, Hasan, Oktay, Oguz, Tayfun ja mitä niitä muita nyt täällä jo on viesteissä mainittu. Ihan tavallisia turkkilaisia nimiä. Yhtä hyviä tuntomerkkejä ovat kuin tummat silmät, ruskea tukka, kihara tukka ja viikset=)
- Viivi
Matti kirjoitti:
meillä. Ali, Mehmet, Sabri, Hasan, Oktay, Oguz, Tayfun ja mitä niitä muita nyt täällä jo on viesteissä mainittu. Ihan tavallisia turkkilaisia nimiä. Yhtä hyviä tuntomerkkejä ovat kuin tummat silmät, ruskea tukka, kihara tukka ja viikset=)
eli Arslan
TUNNEN ALIN... TUNNETKO SINÄ KETÄÄN SEN KAVEREITA... ESIM UGURIA...????
- minä vaan
mä en tunne sitä kovinkaan hyvin, siis alia. joten en sen kavereitten nimistä tiedä, pari kertaa sen kämppikset näin kun siellä oli..
- elisa
onks sil sellASEt puoli pitkät ruskeet hiukset?
elisa kirjoitti:
onks sil sellASEt puoli pitkät ruskeet hiukset?
ei ole pitkiä hiuksia...oli viime vuonna harbour heikin baarissa töissä...
- Jepjep
Voivoi. Meikä likka sortui jopa Hasanin kanssa kihloihin (tosin purkasin sen). Oli viime kesänä töissä Harbour Heikinbaarissa ja nyt tosiaan setänsä kaupassa satamassa. Serkkuja Alanya täynnä ja jätkä tosiaankin KIERRÄTTÄÄ tyttöjä! Varo tauteja ym. Lämmiteltiin vielä tuossa heinäkuussa, mutta oon päättäny unohtaa koko tyypin. Hyvännäkönen kolli.
- mymmeli
mäkin olin sen kanssa jo viime kesänä ja nyt kesällä vielä lämmiteltiin, soitteli kok pitkän talve jne.. saitko siltä jonkun taudin..?? onko sulla vielä sen numeroa kun olen ite sen poistnu. haluisin soittaa sille
- jane
Joo hasan on tosi suloinen ja mielellään siinä casablancassa sitä uljasta bodyaan esittelee, ja tyttö toisensa perään lankeaa pojan pauloihin(vai olisko rintakarvoihin) Samoin kävi mulle, minkäs sille voi...
- Santtu
mymmeli kirjoitti:
mäkin olin sen kanssa jo viime kesänä ja nyt kesällä vielä lämmiteltiin, soitteli kok pitkän talve jne.. saitko siltä jonkun taudin..?? onko sulla vielä sen numeroa kun olen ite sen poistnu. haluisin soittaa sille
Onko kaikki ollu Hasanin kans..Numerokin on, mutta en viitsi laittaa sitä julkiseksi. Miksi olet sen poistanut, jos haluat vielä soittaa.
Hasaniin ei sitten vissiin kannata luottaa yhtään, lupaa varmasti kaikille tytöille samat asiat ja saa niin ainutlaatuisen olon. Suomeen hän olisi kovasti halunnut talveksin tulla. - mymmeli
Santtu kirjoitti:
Onko kaikki ollu Hasanin kans..Numerokin on, mutta en viitsi laittaa sitä julkiseksi. Miksi olet sen poistanut, jos haluat vielä soittaa.
Hasaniin ei sitten vissiin kannata luottaa yhtään, lupaa varmasti kaikille tytöille samat asiat ja saa niin ainutlaatuisen olon. Suomeen hän olisi kovasti halunnut talveksin tulla.mä menin kiukuspäissäni sen poistamaan kun sille suutuin.. nyt pitäis sitte soittaa ja kertoo eräs asia.. =) niin se mullekki viime vuonne puhu et olis jo sillon tullu suomeen mut eipä näkyny.. onks joku saanu siltä jonkun taudin..??
- Hienoa
mymmeli kirjoitti:
mä menin kiukuspäissäni sen poistamaan kun sille suutuin.. nyt pitäis sitte soittaa ja kertoo eräs asia.. =) niin se mullekki viime vuonne puhu et olis jo sillon tullu suomeen mut eipä näkyny.. onks joku saanu siltä jonkun taudin..??
Taas saa olla ylpeä suominaisista! Juma kun te ootte hienoja leidejä! :-D
- Hienoa!
mymmeli kirjoitti:
mä menin kiukuspäissäni sen poistamaan kun sille suutuin.. nyt pitäis sitte soittaa ja kertoo eräs asia.. =) niin se mullekki viime vuonne puhu et olis jo sillon tullu suomeen mut eipä näkyny.. onks joku saanu siltä jonkun taudin..??
Taas saa olla ylpeä suominaisista! Juma kun te ootte hienoja leidejä! :-D
- Vaimo
jane kirjoitti:
Joo hasan on tosi suloinen ja mielellään siinä casablancassa sitä uljasta bodyaan esittelee, ja tyttö toisensa perään lankeaa pojan pauloihin(vai olisko rintakarvoihin) Samoin kävi mulle, minkäs sille voi...
Näpit irti Hasanista! On mun aviomies ja meillä on 3 lasta. Saatanan akat kun siellä jalkojanne levitätte.
Soittakaa vaan Hasanille..Katsotaan kuka vastaa?sitten saatte kuulla mitä teistä ajattelen!
- ja miks ei
Jos vilkaiset pojan ulkonäköä ja tyttöjä jotka on maalaispojan edessä rähmällään, niin aika kova tyyppi pitäis olla jos ei kierrättäis. -Tai no joo, maalais- ja maalais... mutta kyllä ne tavat tuolla Keski-Turkissa kuitenkin on vielä sen verran uskonnolliset ja ahtaat, että kun sieltä tuohon Alanyan ympäristöön paukahtaa, niin kyllä siinä alkaa ne monet sukat jalassa pyöriä. Mitähän mahtais mamma A kotona tuumia, jos tetäis mitä poika maailmalla puuhastelee...
- ja miks ei
Harkitsen jopa lähettää nämä keskustelut pojalle. Kyllä sieltä kääntäjä löytyy. Voisi vähän mietiskellä, mitä on mahtanut viime aikoina kenellekin kertoilla ja samalla ajatella, että samoin kuin ne kollit siellä keskenään rehvastelee kokemuksillaan, niin samalla tavalla ovat jutun aiheena itsekin. Vähän laajemmassa mittakaavassa vain. Vai oiskohan liian häijyä? Taitaa se kuitenkin olla vielä sieltä kiltimmästä laidasta - toistaiseksi. Vaikka aika hyvin tuntuu jo oppineen talon tavoille.
- ja miks ei
ja miks ei kirjoitti:
Harkitsen jopa lähettää nämä keskustelut pojalle. Kyllä sieltä kääntäjä löytyy. Voisi vähän mietiskellä, mitä on mahtanut viime aikoina kenellekin kertoilla ja samalla ajatella, että samoin kuin ne kollit siellä keskenään rehvastelee kokemuksillaan, niin samalla tavalla ovat jutun aiheena itsekin. Vähän laajemmassa mittakaavassa vain. Vai oiskohan liian häijyä? Taitaa se kuitenkin olla vielä sieltä kiltimmästä laidasta - toistaiseksi. Vaikka aika hyvin tuntuu jo oppineen talon tavoille.
Tajusin yht'äkkiä, että sehän taitaa olla armeija edessä ihan näinä aikoina... Eikös ne vuodet ole suurin piirtein ... hmmm. Ja jos idästä joutuu länteen ja lännestä itään, niin kuin joku jossain väitti, niin kevyellä päättelyllä voin vain toivottaa, että voi kauhistus, KOETA PYSYÄ HENGISSÄ!
Jospa sen skootterin sijaan kuitenkin ostaisit sen lyhyemmän armeija-ajan...
Kaikkea hyvää! (Jos vielä satut näin vanhaa viestiä uteliaisuuttasi kurkkimaan) Take care ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391