tunteeko kukaan, alanyasta?

minä vaan

heippa.. mun on pakko alentua kysymään kanssa täältä että tunteeko tai onko ollu alanyasta hasan arslanin kanssa tai james deanin tarjoilijan alin kaa.. ois kiva tietää kuinka paljon ne tyttöjä kierrättää..`?

31

5582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiz

      james deanissa on ensinäki kaks tai kolmeki alii, mutta luulen että puhut siitä blondista alista ja voin heti varoittaa et aikamoinen pillupoika. emmä ainakaa menis luottaa siihen, se oikeesti ajattelee vaa rahaa.. sil jätkäl on oikeesti muijii ku sukkii.. mut siit näkee et sil on paljon muijii... toivotaan ettei puhuta samasta alista. onks se töissä ekal kerroksella, sil on blondit sellaset vähä pitkät hiukset aika hyvännäkönen ja se lausuu s kirjaimen tosi hauskasti :P

      taidan tuntee sen hasaninki. onko satamassa töissä?

      • minä vaan

        joo kyllä puhutaan samasta alista. en mä siihen luotakkaan, muuta kaverina se on ihan mukava.. hasan on ainaki tällä hetkellä james deaniä vastapäätä olevassa kaupassa töissä, myy piippuja, oli viel parikuukautta sitten yhes vaatekaupassa..


      • kiz
        minä vaan kirjoitti:

        joo kyllä puhutaan samasta alista. en mä siihen luotakkaan, muuta kaverina se on ihan mukava.. hasan on ainaki tällä hetkellä james deaniä vastapäätä olevassa kaupassa töissä, myy piippuja, oli viel parikuukautta sitten yhes vaatekaupassa..

        myy piippuja ja tekee henna tatskoja? :/ pelle seki, ei siis pahalla


      • minä vaan
        kiz kirjoitti:

        myy piippuja ja tekee henna tatskoja? :/ pelle seki, ei siis pahalla

        voi olla sama en tiedä tekeekö hennoja. tiedän et se on täys pelle mut silti sitä paskaa vain ajattelen..siks oisin halunnukki tietää kuin moni sen tuntee ja kuin hyvin..


      • Doris
        minä vaan kirjoitti:

        voi olla sama en tiedä tekeekö hennoja. tiedän et se on täys pelle mut silti sitä paskaa vain ajattelen..siks oisin halunnukki tietää kuin moni sen tuntee ja kuin hyvin..

        teil on tainnu toi kommunikointi olla aika vähäistä kun ei tiedä ees mitä kundi tekee työkseen. Iän ja nimenkin on varmaan valehdellut,niin kun niillä on tapana.


      • Millä viikolla

        ...satuitte "tuntemaan" Alin.


    • Voi voi

      Menkää nyt pissikset muualle.

    • Elisa

      älä luota turkkilaisii baarintyöntekiöihin

    • Hellu

      Ihan oikeasti, nätisti on jo pyydetty, menkää vaikka tuonne suhteet- tai seksipalstalla juttelemaan näistä "kokemuksistanne". Tämä ei taida olla ihan oikea palsta näille jutuille.

      • Eihän sun ole

        pakko näitä lukea! Vai onko? Eikö avauksen otsikossa sanottu ihan selkeästi, mistä on kyse? Miksi vaivauduit lukemaan jos ei kiinnosta ja vituttaa? Aika tyhmä olet...


    • Viivi

      Hasanin kanssa tuli koettua lomaromanssi, kun oli töissä hotellissa jossa asustin pariin otteeseen. Jaksoi lähetellä tekstiviestejä yli vuoden. Sitkeä tapaus, mutta ihan mukavaa seuraa. Esitteli jopa sukulaisilleen. Minun lisäkseni tiedän pari muuta joita viihdytti.

      • Viivi

        On muuten kotoisin Ankarasta ja vähän viinaan menevä ja hörökorvainen. Taitaa olla jo kolmissakymmenissä. Missäs hän on nykyään töissä?


      • minä vaan
        Viivi kirjoitti:

        On muuten kotoisin Ankarasta ja vähän viinaan menevä ja hörökorvainen. Taitaa olla jo kolmissakymmenissä. Missäs hän on nykyään töissä?

        nyt ei kyyllä puhuta samasta hasanista koska se kenet mä tunnen on vielä 18v. mut varmaan ihan yhtä pelle ku toi toinenki.. =)


      • Viivi
        minä vaan kirjoitti:

        nyt ei kyyllä puhuta samasta hasanista koska se kenet mä tunnen on vielä 18v. mut varmaan ihan yhtä pelle ku toi toinenki.. =)

        Ehkä on sitten niin yleinen nimi Turkissa.


      • Matti
        Viivi kirjoitti:

        Ehkä on sitten niin yleinen nimi Turkissa.

        meillä. Ali, Mehmet, Sabri, Hasan, Oktay, Oguz, Tayfun ja mitä niitä muita nyt täällä jo on viesteissä mainittu. Ihan tavallisia turkkilaisia nimiä. Yhtä hyviä tuntomerkkejä ovat kuin tummat silmät, ruskea tukka, kihara tukka ja viikset=)


      • Viivi
        Matti kirjoitti:

        meillä. Ali, Mehmet, Sabri, Hasan, Oktay, Oguz, Tayfun ja mitä niitä muita nyt täällä jo on viesteissä mainittu. Ihan tavallisia turkkilaisia nimiä. Yhtä hyviä tuntomerkkejä ovat kuin tummat silmät, ruskea tukka, kihara tukka ja viikset=)

        eli Arslan


    • ****

      TUNNEN ALIN... TUNNETKO SINÄ KETÄÄN SEN KAVEREITA... ESIM UGURIA...????

      • minä vaan

        mä en tunne sitä kovinkaan hyvin, siis alia. joten en sen kavereitten nimistä tiedä, pari kertaa sen kämppikset näin kun siellä oli..


      • elisa

        onks sil sellASEt puoli pitkät ruskeet hiukset?


      • ****
        elisa kirjoitti:

        onks sil sellASEt puoli pitkät ruskeet hiukset?

        ei ole pitkiä hiuksia...oli viime vuonna harbour heikin baarissa töissä...


    • Jepjep

      Voivoi. Meikä likka sortui jopa Hasanin kanssa kihloihin (tosin purkasin sen). Oli viime kesänä töissä Harbour Heikinbaarissa ja nyt tosiaan setänsä kaupassa satamassa. Serkkuja Alanya täynnä ja jätkä tosiaankin KIERRÄTTÄÄ tyttöjä! Varo tauteja ym. Lämmiteltiin vielä tuossa heinäkuussa, mutta oon päättäny unohtaa koko tyypin. Hyvännäkönen kolli.

      • mymmeli

        mäkin olin sen kanssa jo viime kesänä ja nyt kesällä vielä lämmiteltiin, soitteli kok pitkän talve jne.. saitko siltä jonkun taudin..?? onko sulla vielä sen numeroa kun olen ite sen poistnu. haluisin soittaa sille


      • jane

        Joo hasan on tosi suloinen ja mielellään siinä casablancassa sitä uljasta bodyaan esittelee, ja tyttö toisensa perään lankeaa pojan pauloihin(vai olisko rintakarvoihin) Samoin kävi mulle, minkäs sille voi...


      • Santtu
        mymmeli kirjoitti:

        mäkin olin sen kanssa jo viime kesänä ja nyt kesällä vielä lämmiteltiin, soitteli kok pitkän talve jne.. saitko siltä jonkun taudin..?? onko sulla vielä sen numeroa kun olen ite sen poistnu. haluisin soittaa sille

        Onko kaikki ollu Hasanin kans..Numerokin on, mutta en viitsi laittaa sitä julkiseksi. Miksi olet sen poistanut, jos haluat vielä soittaa.
        Hasaniin ei sitten vissiin kannata luottaa yhtään, lupaa varmasti kaikille tytöille samat asiat ja saa niin ainutlaatuisen olon. Suomeen hän olisi kovasti halunnut talveksin tulla.


      • mymmeli
        Santtu kirjoitti:

        Onko kaikki ollu Hasanin kans..Numerokin on, mutta en viitsi laittaa sitä julkiseksi. Miksi olet sen poistanut, jos haluat vielä soittaa.
        Hasaniin ei sitten vissiin kannata luottaa yhtään, lupaa varmasti kaikille tytöille samat asiat ja saa niin ainutlaatuisen olon. Suomeen hän olisi kovasti halunnut talveksin tulla.

        mä menin kiukuspäissäni sen poistamaan kun sille suutuin.. nyt pitäis sitte soittaa ja kertoo eräs asia.. =) niin se mullekki viime vuonne puhu et olis jo sillon tullu suomeen mut eipä näkyny.. onks joku saanu siltä jonkun taudin..??


      • Hienoa
        mymmeli kirjoitti:

        mä menin kiukuspäissäni sen poistamaan kun sille suutuin.. nyt pitäis sitte soittaa ja kertoo eräs asia.. =) niin se mullekki viime vuonne puhu et olis jo sillon tullu suomeen mut eipä näkyny.. onks joku saanu siltä jonkun taudin..??

        Taas saa olla ylpeä suominaisista! Juma kun te ootte hienoja leidejä! :-D


      • Hienoa!
        mymmeli kirjoitti:

        mä menin kiukuspäissäni sen poistamaan kun sille suutuin.. nyt pitäis sitte soittaa ja kertoo eräs asia.. =) niin se mullekki viime vuonne puhu et olis jo sillon tullu suomeen mut eipä näkyny.. onks joku saanu siltä jonkun taudin..??

        Taas saa olla ylpeä suominaisista! Juma kun te ootte hienoja leidejä! :-D


      • Vaimo
        jane kirjoitti:

        Joo hasan on tosi suloinen ja mielellään siinä casablancassa sitä uljasta bodyaan esittelee, ja tyttö toisensa perään lankeaa pojan pauloihin(vai olisko rintakarvoihin) Samoin kävi mulle, minkäs sille voi...

        Näpit irti Hasanista! On mun aviomies ja meillä on 3 lasta. Saatanan akat kun siellä jalkojanne levitätte.
        Soittakaa vaan Hasanille..Katsotaan kuka vastaa?sitten saatte kuulla mitä teistä ajattelen!


    • ja miks ei

      Jos vilkaiset pojan ulkonäköä ja tyttöjä jotka on maalaispojan edessä rähmällään, niin aika kova tyyppi pitäis olla jos ei kierrättäis. -Tai no joo, maalais- ja maalais... mutta kyllä ne tavat tuolla Keski-Turkissa kuitenkin on vielä sen verran uskonnolliset ja ahtaat, että kun sieltä tuohon Alanyan ympäristöön paukahtaa, niin kyllä siinä alkaa ne monet sukat jalassa pyöriä. Mitähän mahtais mamma A kotona tuumia, jos tetäis mitä poika maailmalla puuhastelee...

      • ja miks ei

        Harkitsen jopa lähettää nämä keskustelut pojalle. Kyllä sieltä kääntäjä löytyy. Voisi vähän mietiskellä, mitä on mahtanut viime aikoina kenellekin kertoilla ja samalla ajatella, että samoin kuin ne kollit siellä keskenään rehvastelee kokemuksillaan, niin samalla tavalla ovat jutun aiheena itsekin. Vähän laajemmassa mittakaavassa vain. Vai oiskohan liian häijyä? Taitaa se kuitenkin olla vielä sieltä kiltimmästä laidasta - toistaiseksi. Vaikka aika hyvin tuntuu jo oppineen talon tavoille.


      • ja miks ei
        ja miks ei kirjoitti:

        Harkitsen jopa lähettää nämä keskustelut pojalle. Kyllä sieltä kääntäjä löytyy. Voisi vähän mietiskellä, mitä on mahtanut viime aikoina kenellekin kertoilla ja samalla ajatella, että samoin kuin ne kollit siellä keskenään rehvastelee kokemuksillaan, niin samalla tavalla ovat jutun aiheena itsekin. Vähän laajemmassa mittakaavassa vain. Vai oiskohan liian häijyä? Taitaa se kuitenkin olla vielä sieltä kiltimmästä laidasta - toistaiseksi. Vaikka aika hyvin tuntuu jo oppineen talon tavoille.

        Tajusin yht'äkkiä, että sehän taitaa olla armeija edessä ihan näinä aikoina... Eikös ne vuodet ole suurin piirtein ... hmmm. Ja jos idästä joutuu länteen ja lännestä itään, niin kuin joku jossain väitti, niin kevyellä päättelyllä voin vain toivottaa, että voi kauhistus, KOETA PYSYÄ HENGISSÄ!

        Jospa sen skootterin sijaan kuitenkin ostaisit sen lyhyemmän armeija-ajan...

        Kaikkea hyvää! (Jos vielä satut näin vanhaa viestiä uteliaisuuttasi kurkkimaan) Take care ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe