peliseuraa vailla :-D

wow24h lol

Elikkä kaipaisin peliseuraa tähän kyseiseen wowiin ja tuota realmini on azjol-nerub tai joku tuon tyypinen käyttäjät on dk 87lvl paladin 66lvl mieluiten mikki ja skype tili sais olla pelailuun. Voin myös auttaa aloitteliat alkuun jos tarvitsevat apua. Mieluiten poika olen itsekkin poika. Ja tota tietoja saa jättää tähän ja sähköpostiin [email protected] tai sitten tyypille wowis nimelt ernotianen. Kaikki jutut käy myös wowis kuten instat. PvP. Questit. Seikkailut ja kaikki muut mahdolliset. Eli tota viestejä vaan lähettelee jos vaan kiinostaa XD

ps:mut pitäis löytää joka päivä wowista. B )

8

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wow24h lol

Niin ja puoli on horde ()()()()()()()

• random6

Lisää Zeddy skypes, voin rupee pelaa sunkaa kunhan vaan saisin vähän lvl sillä alottelen vasta.

• random6

molemmat d:t on sit isolla :)

• Miksi mieluiten poika? :S kuhan vaan kysyn.
      Realmi ei ole tuttu mutta nytten kun on tämä crossrealm tsydeemi niin eihön sillä niin paljoa väliä ole millä servulla pelaa. silti voi seikkailla ja instailla yhdessä.

• wow24h lol

No ei siilä ny paljo väliä oo onko tyttö vai poika. : )

• wow24h lol

eikö muka lisää vastauksia oo tullu sais tulla ei oo välii realmilla kun kerra on tullu toi uus juttu mutta mielummi sais olla tolla azjol-nerub realmilla vastauksii ny =D

• wow247

Tule serverille Hellscream. Minä löydyn sieltä , olen poika joka pelaa hordella. Tee ukko tänne Hellscream servuun ja lisää kaveriksi Badknight. Olen joka päivä pelissä jolle ole kaverilla, toivon että tulet :) Peliseuraa tarttisin :)

• Wowittaja 24/7

WOWIIN! PELISEURAA/ KILTAJÄSENIÄ!!

REALMI: Azjol nerub

Guildi: Knights of the old hill

Skype nimi: Jarzir, Jarno

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe