peliseuraa vailla :-D

wow24h lol

Elikkä kaipaisin peliseuraa tähän kyseiseen wowiin ja tuota realmini on azjol-nerub tai joku tuon tyypinen käyttäjät on dk 87lvl paladin 66lvl mieluiten mikki ja skype tili sais olla pelailuun. Voin myös auttaa aloitteliat alkuun jos tarvitsevat apua. Mieluiten poika olen itsekkin poika. Ja tota tietoja saa jättää tähän ja sähköpostiin [email protected] tai sitten tyypille wowis nimelt ernotianen. Kaikki jutut käy myös wowis kuten instat. PvP. Questit. Seikkailut ja kaikki muut mahdolliset. Eli tota viestejä vaan lähettelee jos vaan kiinostaa XD

ps:mut pitäis löytää joka päivä wowista. B )

8

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wow24h lol

Niin ja puoli on horde ()()()()()()()

• random6

Lisää Zeddy skypes, voin rupee pelaa sunkaa kunhan vaan saisin vähän lvl sillä alottelen vasta.

• random6

molemmat d:t on sit isolla :)

• Miksi mieluiten poika? :S kuhan vaan kysyn.
      Realmi ei ole tuttu mutta nytten kun on tämä crossrealm tsydeemi niin eihön sillä niin paljoa väliä ole millä servulla pelaa. silti voi seikkailla ja instailla yhdessä.

• wow24h lol

No ei siilä ny paljo väliä oo onko tyttö vai poika. : )

• wow24h lol

eikö muka lisää vastauksia oo tullu sais tulla ei oo välii realmilla kun kerra on tullu toi uus juttu mutta mielummi sais olla tolla azjol-nerub realmilla vastauksii ny =D

• wow247

Tule serverille Hellscream. Minä löydyn sieltä , olen poika joka pelaa hordella. Tee ukko tänne Hellscream servuun ja lisää kaveriksi Badknight. Olen joka päivä pelissä jolle ole kaverilla, toivon että tulet :) Peliseuraa tarttisin :)

• Wowittaja 24/7

WOWIIN! PELISEURAA/ KILTAJÄSENIÄ!!

REALMI: Azjol nerub

Guildi: Knights of the old hill

Skype nimi: Jarzir, Jarno

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      28
      3386
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      97
      3176
    3. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      76
      3014
    4. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      70
      2938
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      53
      2881
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2658
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2470
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      57
      2341
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      43
      2195
    10. Vielä ei ainakaan

Kukaan muu tunnu miltään sun jälkeen. Olit niin ainutlaatuista
      Ikävä
      32
      1953
    Aihe