peliseuraa vailla :-D

wow24h lol

Elikkä kaipaisin peliseuraa tähän kyseiseen wowiin ja tuota realmini on azjol-nerub tai joku tuon tyypinen käyttäjät on dk 87lvl paladin 66lvl mieluiten mikki ja skype tili sais olla pelailuun. Voin myös auttaa aloitteliat alkuun jos tarvitsevat apua. Mieluiten poika olen itsekkin poika. Ja tota tietoja saa jättää tähän ja sähköpostiin [email protected] tai sitten tyypille wowis nimelt ernotianen. Kaikki jutut käy myös wowis kuten instat. PvP. Questit. Seikkailut ja kaikki muut mahdolliset. Eli tota viestejä vaan lähettelee jos vaan kiinostaa XD

ps:mut pitäis löytää joka päivä wowista. B )

8

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wow24h lol

Niin ja puoli on horde ()()()()()()()

• random6

Lisää Zeddy skypes, voin rupee pelaa sunkaa kunhan vaan saisin vähän lvl sillä alottelen vasta.

• random6

molemmat d:t on sit isolla :)

• Miksi mieluiten poika? :S kuhan vaan kysyn.
      Realmi ei ole tuttu mutta nytten kun on tämä crossrealm tsydeemi niin eihön sillä niin paljoa väliä ole millä servulla pelaa. silti voi seikkailla ja instailla yhdessä.

• wow24h lol

No ei siilä ny paljo väliä oo onko tyttö vai poika. : )

• wow24h lol

eikö muka lisää vastauksia oo tullu sais tulla ei oo välii realmilla kun kerra on tullu toi uus juttu mutta mielummi sais olla tolla azjol-nerub realmilla vastauksii ny =D

• wow247

Tule serverille Hellscream. Minä löydyn sieltä , olen poika joka pelaa hordella. Tee ukko tänne Hellscream servuun ja lisää kaveriksi Badknight. Olen joka päivä pelissä jolle ole kaverilla, toivon että tulet :) Peliseuraa tarttisin :)

• Wowittaja 24/7

WOWIIN! PELISEURAA/ KILTAJÄSENIÄ!!

REALMI: Azjol nerub

Guildi: Knights of the old hill

Skype nimi: Jarzir, Jarno

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      93
      2168
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2122
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1271
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1100
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      57
      1043
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      959
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe