peliseuraa vailla :-D

wow24h lol

Elikkä kaipaisin peliseuraa tähän kyseiseen wowiin ja tuota realmini on azjol-nerub tai joku tuon tyypinen käyttäjät on dk 87lvl paladin 66lvl mieluiten mikki ja skype tili sais olla pelailuun. Voin myös auttaa aloitteliat alkuun jos tarvitsevat apua. Mieluiten poika olen itsekkin poika. Ja tota tietoja saa jättää tähän ja sähköpostiin [email protected] tai sitten tyypille wowis nimelt ernotianen. Kaikki jutut käy myös wowis kuten instat. PvP. Questit. Seikkailut ja kaikki muut mahdolliset. Eli tota viestejä vaan lähettelee jos vaan kiinostaa XD

ps:mut pitäis löytää joka päivä wowista. B )

8

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wow24h lol

      Niin ja puoli on horde ()()()()()()()

    • random6

      Lisää Zeddy skypes, voin rupee pelaa sunkaa kunhan vaan saisin vähän lvl sillä alottelen vasta.

    • random6

      molemmat d:t on sit isolla :)

    • Miksi mieluiten poika? :S kuhan vaan kysyn.
      Realmi ei ole tuttu mutta nytten kun on tämä crossrealm tsydeemi niin eihön sillä niin paljoa väliä ole millä servulla pelaa. silti voi seikkailla ja instailla yhdessä.

    • wow24h lol

      No ei siilä ny paljo väliä oo onko tyttö vai poika. : )

    • wow24h lol

      eikö muka lisää vastauksia oo tullu sais tulla ei oo välii realmilla kun kerra on tullu toi uus juttu mutta mielummi sais olla tolla azjol-nerub realmilla vastauksii ny =D

    • wow247

      Tule serverille Hellscream. Minä löydyn sieltä , olen poika joka pelaa hordella. Tee ukko tänne Hellscream servuun ja lisää kaveriksi Badknight. Olen joka päivä pelissä jolle ole kaverilla, toivon että tulet :) Peliseuraa tarttisin :)

    • Wowittaja 24/7

      WOWIIN! PELISEURAA/ KILTAJÄSENIÄ!!

      REALMI: Azjol nerub

      Guildi: Knights of the old hill

      Skype nimi: Jarzir, Jarno

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe