Minulla on kolme vuotta nuorempi sisko joka on nyt siis 13. Ja olen huolissani hänestä, sillä välillä hän vain muuttuu poissaolevaksi. Eilenkin me katsoimme televisiota kun siskoni yhtäkkiä vain tuijotti eteensä eikä kuullut mitään ja hän oli ihan kalpea. Eräänä päivänä hän oli koulussa matikankokeen aikana vain lyhistynyt pulpetille. Hånen kaverinsa oli yrittänyt herättää häntä, hän virkosi vasta kunnolla kun sai juotavaa. Siskoni ei sairasta mitään,syö ruokansa eikä liiku normalia enempää.
Sisko huolettaa...
sk8erDude
4
306
Vastaukset
- neuvoja.
Siskollasi voi olla diabetes tai narkolepsia. Kannattaa tutkituttaa lääkärissä.
Nuo voivat olla myös vaarattomia oireita, jos on esim. pitkä aika syömisestä. - kääk!
Voi olla myös epilepsia!
- Mummiiininiosan
No itekki ain jään vaan tuijottaa jtn ja en välitä siitä mitä ympärillä tapahtuu mut en yleensä lyyhisty mihinkää ://
- Kumpa munki veli ois
ihanaa ku huolehit....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833940
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301860- 311760
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231742Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell501587Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271527- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81475