Mulla menee hermo. Voisiko joku auttaa. Olen imuttanut Rock Manager pelin ja en saa sitä toimimaan. Se on iso.tiedosto ja olen yrittänyt avata sitä Daemon Toolsilla, mutta kun se yrittää
avata sitä niin se ei saa sitä auki ja se ilmoittaa väärä disketti sisällä. Mikä tässä mahtaa olla ongelmana?
dc++
5
732
Vastaukset
- ...
sattus oleen niin et toi ois useemman cd:n, ja sulta puuttuu se toinen?
- Pjalli
Vai puuttuuko crackki.
En oo käyttäny daemon toolsia mutta jos cd:ltä asentaa niin crackin puuttuminen antaa saman herjan.
Tiedä sit ?? - Tiina
Pjalli kirjoitti:
Vai puuttuuko crackki.
En oo käyttäny daemon toolsia mutta jos cd:ltä asentaa niin crackin puuttuminen antaa saman herjan.
Tiedä sit ??Jos se on se crack juttu, niin mistä mä sellaisen crackin saan ja miten mä saan sen sitten liitettyä siihen peliin. Sen pitäisi olla yhden cd:n peli.
- ....
Tiina kirjoitti:
Jos se on se crack juttu, niin mistä mä sellaisen crackin saan ja miten mä saan sen sitten liitettyä siihen peliin. Sen pitäisi olla yhden cd:n peli.
se löytyy siltä cd:ltä
- timpe
kokeile polttaa rw:lle vaikka nerolla tai creatorilla. Jos sekään ei auta, niin veikkaisin, että tiedosto on rikki. ISO-BUSTER on yksi hyvä ohjelma, joka ymmärtää näiden image-tiedostojen päälle. Tuota daemontoolsia en ole käyttänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 41820
- 56816
- 68800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135782Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691