Eli siis minulla on Traxxas stampede 4x4 VXL rc auto. Olen tähän asti ajanut nihm akuilla. Ostin nyt vähän aikaa sitten Venom 4000mah 7.4v lipon traxxas liittimellä.
Ongelma on siinä, kun kytken akun autoon ja yritän käynnistää sen siitä nopeudensäätäjästä, niin mitää ei tapahdu. Mikää valo ei syty missään ja auto ei mene päällä. Nihm akun kun laittaa, niin heti toimii. Harrastan myös airsoftia ja kyllä sitä asetta tuo lipo pyörittää hyvin. Missä vika?
Missä vika?
tietämätön
3
195
Vastaukset
- 1360
Onko nopeudensäätimessä mahdollisuus käyttää Li-Po akkua ja onko se laitettu Li-Po asentoon. Monissa säätimissä pitää erikseen valita mitä akkua käyttää. Ei muuta kuin ohjeita lukemaan ja muuttamaan säätimen asetuksia.
- tietämätön
vika löytyi akun liittimestä. Venomissa kun on tuo universaali systeemi. Se on jotenkin kolvattu väärin, kun kytkin pinnat ei edes kosketa tuolla traxxas liittimellä. Eli sähköä ei edes kulje autoon. Eipä ihme ettei inahtanutkaan,,,,,,
- vapunen2
Olisko mahdollista että laittaisit kuvan siitä autosta ja akusta tänne palstalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346