Kysyin vähän aika sitten, että millä sitä musiikkia saa imuroitua.. No, olen imuroinut koneelle kazaan ja emulen, mutta ne eivät toimi, joka kerta kun napsautan kuvakkeesta, se rupeaa vain asentumaan.. siis puuttuuko joku ohjelma, jolla noi ohjelmat sais toimimaan, joku tiedostonmuuntojuttu, ja mistä sen sitten sais?
Joo, ja kuten moni jo arvaakin, olen naispuolinen. :)
noloa..
5
430
Vastaukset
- kazaa
käyppä tuolla vilkaisemassa ohjelmia ja ohjeita
eikä mitään kazaata koneelle vaan kazalite
http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/ - ----->
Asenna koneellesi Kazaa Lite eikä sitä spywareja yms. roskaa sisältävää Kazaa Media Desktop ohjelmaa!!
Kazaa Lite löytyy tuolta:
http://groups.msn.com/FileShareFinland/fileshareohjelmat.msnw - juha
Ootko muuten varma, ettei se ole kazaan installointikuvake, mitä sä yrität klikkailla?
Eli kun olet imuroinut kazaan, sait jonkun näköisen kuvakkeen työpöydällesi, tai sinne minne sen tallensitkaan... Se on siis se installointi-härpäke... kun ohjelma on asennettu, sen voi vaikka pistää roskakoriin.
jos olet jo kerran ks. ohjelman asentanut, niin mene käynnistä valikko-ohjelmat, ja sieltä sen kazaankin pitäis löytyä kokeile sitä kautta.
Yleensä kun kazaan tai muun tommosen ohjelman asentaa, sen pitäis kyllä luoda pikakuvake työpöydälle ihan itsestään ellei nimenomaan halua sitä...
Ps. EHDOTTOMASTI kazaa lite, eikä perusversiota, ellet halua ajaa spywareohjelmaa jokaisen käyttökerran jälkeen... - juha
Dodii, olisiko mahdollisesti päässyt käymään näin? Sä oot ladannut kazaan joltain webbisivulta esim. työpöydällesi. Sä oot klikannut kuvaketta joka siihen on sitten ilmestynyt kun lataus on päättynyt, ja aloittanut asentamisen. Hyvä, tähän asti kaikki ok.
Ethän sä vaan ole yrittänyt käynnistää kazaata asennuksen jälkeen klikkaamalla sitä samaa kuvaketta? Se on installointiohjelma, ei kazaan sillä pitäiskään käynnistyä... kun kazaan asentaa, se yleensä luo työpöydälle pikakuvakkeen itse ohjelmaa varten, ellei sitä nimenomaan itse halua (do you want kazaa to create shortcut in to your desktop, tai jotain semmosta). Eli onko sun työpöydälle ilmestynyt jotain muitakin kuvakkeita? Jos ei, saa sen käynnistettyä näinkin: "käynnistä"-valikko ---> "kaikki ohjelmat" ---> kazaa
Tarkoitus ei suinkaan ole aliarvioida sun atk-taitojas mutta koska ei kaikki välttämättä kaikkea tiedä, niin tuli vaan mieleen, että tämä voisi olla yksi syy ongelmaan.
Ja niinku joku jo huomauttikin, älä missään tapauksessa lataa perus-kazaata, vaan kazaa lite... Tai no jos tykkää ajaa spyware-ohjelman jokaisen kazaan käyttökerran jälkeen, niin mikäs siinä:) Emulen voi myös unohtaa... se ei mun mielestäni ole missään suhteessa kazaata parempi, ja sen minkä emulesta löydät, löydät varmasti kazaastakin...
Toivottavsti auttaa... - juha
Jaaha... lähetin sitten viestin kahteen kertaan kahteen kertaan:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2795838Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki373396Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432637"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2212102Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol781635- 641057
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni126856Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9855Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11804