Oikeasti voisiko joku kertoa minulle miksi ihmeessä puhelinmyyjiä vihataan niin palion. Itse olen ollut alalla reippaasti yli vuoden ja minusta se on mukavaa jos mukaan ei lasketa päivittäisiä haukkuja ja luurin kiinni lyöntejä. Meillä ainakin on mukava työympäristö ja työporukka mitä mahtavin. Tiiättekö kuinka typerältä kuulostaa kun esittelen itseni ja sen jälkeen joku huutaa '' EI KIINNOSTA'' en sitten tiiä vastaatteko normaalistikkin nuin puhelimeen mutta jos ette niin mistä te tiedätte mitä asiaa minulla on kun ette ees kuuntele ? ei me ihmisiä huijjata puhelimessa ainakaan en itse huijaa. Niinkin suorastaan ärsyttäviä ihmisiä on jotka alkaa suoraan aukomaan päätä , hmisiä mekin olemme jos ette sattuneet tietämään. Sekään ei ole hauskaa jos lyötte luurimen kesken puhelun kiinni koska jos me ei sitä heti huomata niin vieresä oleva työntekijä saa nauraa pää punasena ku jatkaa vaan puhumista eikä huomaa mitään.En vaihtais alaa vaikka se onkin henkisesti raskas työ koska minä pidän siitä ja minussa sinniä sen verran löytyy että kestän ne haukut mutta haluan vain tietää etteikö meillekkin vois kilttejä olla ?PS. niitä ihania ihmisiä ei saa unohtaa jotka oikeasti käyttäytyy puhelimen toisella puolen ja jotka saa hyvälle päälle. kiitos nyt olen sanani sanonut
puhelinmyynti
5
250
Vastaukset
- ihmettynyt
Itse hämmästelen että joku ajattelee puhelinmyynnistä noin.
- slammm!
Olen aina kohtelias puhelinmyyjälle, koska muistutan aina itseäni, että hän tekee työtään.
Koska olen ikäihminen, en enää tilaa mitään sellaista, mikä minulla jo on, en halvempaa liittymää, en uutta mokkulaa, en viimeisimpiä aikakausilehtiä, en turvavälineitä, sillä ei ole sanottu, että olen elävien kirjoissa niin pitkään, että voisin hankinnoista nauttia.
Kun 80 on jo lasissa, sanon sen suoraan puhelinmyyjälle. Kyllä kaikki ymmärtävät ja uskovat. Joskus vain käy niin, että soittaja alkaa lukea myyntipuhetta kuuntelematta ollenkaan, ja silloin on pakko olla epäkohtelias ja keskeyttää vuodatus. Silloin saatan ääntäni korottamatta mutta tiukasti kiittää ja lopettaa puhelun suoraan korvaan.
Sorry. - sdjfioewgjewojgre
Puhelinmyyjät ovat pelkkä riesa. Joutaisi lakkauttaa koko ala pois häiritsemästä ihmisiä ja yrityksiä.
Hankkikaa parempia työpaikkoja. - sitä saa mitä tilaa
"Hankkikaa parempia työpaikkoja"
Miten määrittelet "paremman työpaikan"? Mikä puhelinmyyjästä tekee huonon ihmisen tai hänen työstään jotenkin ala-arvoisen?
Kannattaa miettiä suoramarkkinointikiellon hommaamista puhelimeensa, jos ei halua markkinointisoittoja. Ja jos ei osaa itse olla asiallinen puhelimessa.
Kun teet kiellon, ei soiteta.
Simple as that! - EN OSTA EN EN EN EN
Ei suoramarkkinointikielto mitään estä, ei edes hidasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059