Kaipaan kokemuksia ELITESTÄ Tartossa

Onko luotettava?!

Onko luotettava paikka?
Hoito kun täytyy maksaa etukäteen heidän tililleen eli ei sovi maksaa paikanpäällä etukäteen.
Tahtoisin kuulla kokemuksia ennen kuin uskallan moisen rahasumman heidän tililleen laittaa, ettei sitten paikanpäällä tule mitään ikäviä yllätyksiä tai etukäteen ilmoitettuja/maksettuja kuluja lisää?

Kuinka siis sujui tai sujuu muilla hoito Elitessä?
Meiliä olemme laittaneet ja saaneet hyvin ahkerasti näin ennen ensimmäistä hoitokertaamme.Olemme saaneet kattavat ohjeet, tarkan hinnaston sekä maksuohjeet ja pankkiyhteydet.
Edessä on nyt maanantaina ensimmäinen kustannus eli lääkekulut. Alustavat tutkimukset on tehty ja ennen hoitoa tuleva ultra tehdään Suomessa.


Olisin huippukiitollinen kaikista kommenteista kokemuksineen.

7

2587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitkä odotus

      Meillä on samanoloinen tilanne. Jos kävitte, niin minkälaiset kokemukset luotettavuudesta, tuloksista ja yleensä?

    • kokemusta on

      On luotettava, paikan pääomistaja on vahvatahtoinen lri, mutta asiantuntija.
      Suomalaiset käy siellä paljon, käykääpä lukemassa kaks.plus-palstalla keskustelua luovutettu munasolu vol2.
      Viro kuuluu EU.hun, jos tulee ongelmia maksuasioissa tai jotain muuta, niin kaksi kuukautta hoidon jölkeen on mahdollista valittaa euroopan kuluttajavirastoon Suomen sivuilla.
      Helppo matkustaa Tartoon, joko lentämällä tai lautalla tallinnaan, bussi lähti ainakin Tarton keskustasta noin tunnin välein tallinnanna ja kestää about 1,5h 10 euroa bussimaksu noin.
      Asiat menee niin kuin on sovittu, pakastettu alkiohoito paljon halvempi kuin tuoresiirto, luonnollisesti. Hoitoon pääsee aika nopeasit, varmaan nopeiten Euroopassa.

    • Pitkä odotus

      Kiitos paljon kommenteista, kävin lukemassa kaks.plus palstalla myös. Mutta tuosta Iristä en ole kuullutkaan, luulin että Andrei Sõritsa olisi omistaja.

    • kokemuksen syvällä

      Sama henkilö omistaja, ne tiedä onko muita omistajia ja hän on päätekijä näissä hoidoissa, siis lri, poika myös taitaa olla siellä lrinä töissä, sitten Kristiina Söritsa jomman kumman vaimo tai joku sukulainen, muu henkilökunta ei puhu oikeen hyvää englantia, mutta Söritsat puhuu, kirjoittaa.

    • mun mussukat

      Kysymyksestäsi on jo aikaa. Vastaan silti oman kokemukseni, jotta tietoa etsiville löytyisi jotain.
      Itse olin Eliteen yhteydessä kauan ennen hoitoja. Sovittiin pariin kertaan hoidosta, mutta omien syiden takia sitä piti siirtää enkä kerenny maksamaa,.
      Otin tänä alku syksynä yhteyttä ja halusivat minulta tuoreemmat sukup.tautien tulokset. Kun ne oli lähetetty niin mulle annettiin tarkat summat ja tilasi, Elitestä lääkkeet. Maksoin lääkkeet ja sain ohjeet. Aloitin ohjeiden mukaan lääkkeiden saavuttua ja sovin itse lääkärin kanssa hoidostamme maksun kahteen erään ja Se oli ok. Maksuaikaa voi siis saada jos kysyy ja maksaa ennen toimenpidettä.
      Minä olin paikkaan enemmän kuin tyytyväinen. Sain 2 ihanaa pakkasukkoa mukaani ja minulle tarjottiin myös lääkeoakettia mikä riittää jos raskaudun. En ottanut kun osan. Testasin kotona plussaa ja olen nyt 7.viikolla. Lääkkeitä hain täällä Syomessa gyneltä. Sain estrogeenit 1,5€ ja Lugeja 17€ pakkaus, puolet vahvempia kun Tarttosta. Tarttosta ne olisi maksanut päälle 300€ lisää. Muita kuluja ei tod tullut ja tuokin, että lääkkeitä jatketaan on monelle itsestäänselvyys.

      Ihana lääkäri, ihana paikka.

    • Hoidokki123

      Luotettava ja ihana paikka. Kävimme v. 2006 ja enempää ei onneksi tarvittu ❤

    • Anonyymi

      Kyllä. Dr Soritsa on todella sydämellinen ammattilainen. Jos vielä joku tietoa kaipaa, niin kyllä. Latviassa oli suomalaisten kanssa yhteistyötä tekevä klinikka, joka oli ihan huijari. Kun löysimme Eliten, kaikki oli selkeää ja luotettavaa.
      V 2007 luovutetulla munasolulla, kaksoset. Jäädytetyt loput alkiot luovutimme niitä tarvitseville. Koska olisivat olleet täysiä sisaruksia ehtona oli, että kertovat mahdolliset syntyvät lapset. Luovutimme muutaman alkion, mutta raskaudet eivät onnistuneet.
      Hinnat ovat näemmä tippuneet, mutta ovat nämä lapseni kaiken rahan ja vaivan arvoiset. Olen todella onnellinen, että Elite oli niin pätevä paikka. Lapset ovat suurin rakkauteni, vaikka onnellinen isä, mieheni on myös tärkeä. Kiitos, dr Söritsa kumpp.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe