Kävin tänään koeajamassa uuden Opel Mokka 1.4T 4x4. Kokemusta näistä citymaastureista ei pahemmin ole, joten ajokokemus oli varsin erilainen kuin perinteisillä perheautoilla.
Autossahan istutaan melko korkella joten näkyvyys eteen ja sivuille on hyvä. Taakse
näkyvyys on rajoitettu johtuen pienestä takaikkunasta. Onneksi autossa oli hyvin toimivat tutkat edessä ja takana, joten parkkipaikalla kääntely on turvallista.
Sisusta on ihan OK. vaikkakin peruspenkit on melko onnettomat. Onneksi autoon saatavissa Business-paketti jossa on mukana kuljettajan agr-istuin. Tavaratila on vähän niukka mutta kyllä silläkin pärjäilee. Hansikaslokero on kaksiosainen joista ylin on lähinnä ihan pientavaroita varten.
Vaikka autossa oli 17" kitkat niin hienosti Mokka kulki myös moottoritiellä. Alusta toimii kyllä ihan järjettömän hienosti - miellyttävän jämäkkä ja nielee kaikki epätsasuudet upesti. Auto myös kukee suoraan ja ohjaustunto on hyvä, oikeastaan hyvin samanlainen kuin Astrassa. Mokka on myös mukavan hiljainen kovemmassakin vauhdissa. Moottori oli yllätyksetön pikku turbo jolla kyllä pärjää.
Parasta kaikessa on kuitenkin neliveto. Oli hyvä ilma kokeilla miten nelivedolla pärjää sohjossa. Mokka kulki kuin kesäkelillä ja liikkeelle lähdöt oli pelkkää juhlaa. Tällä kyllä kyykyttää tällä ilmalla perinteisen etuvedon mennen tullen. Tuntui ettei autoa saanut luisuun oikein millään. Eli ehdottomasti nelivetona kiitos!
Halpahan Mokka ei ole vaikka kuinka laskisi. 1.4T Enjoy 4x4 lisättynä Pro-paketti ja Business-paketti toimituskuluilla, niin hinta lähentelee 30 tonttua. Tähän ei ole edes laskettu vielä metalliväriä, lohkolämmitintä eikä talvikiekkoja.
Oikeastaan autosta jäi pelkästään hyvää sanottavaa, paitsi etuistuimet jotka oli huonot. Myös kulutuksessa on varmaan vaikea päästä tehtaan antamiin lukemiin.
Mikäli valitsee yllä olevan esimerkki kokoonpanon, niin toimitusaika on 6-kuukautta. Perusversioita löytyy lyhyemmällä toimitusajalla.
Mokka 4x4 koeajo
46
7840
Vastaukset
- moccamaster2
Mitenkähän äänimaailma muuttuu, jos laittaa kitkojen sijaan nastarenkaat alle?
Cosmossa taitaa olla paremmat istuimet vakiona molemmilla puolilla?
Pitänee käydä kokeilemassa..... - Cittarilla jo 10 v
On selvää että (automaattisesti kytkeytyvälläkin) nelivedolla etenee sohjossa ja lähtee liukkaalla helpommin kuin kaksivetoisella. Mutta kokeilitko kuinka nopeasti neliveto kykeytyy sivuluisussa vai kytkeytyykö ollenkaan? Esim. liukkaassa liikenneympyrässä kun sivupito saattaa irrota hyvinkin alhaisella nopeudella. Autohan käyttäytyy silloin kuin mikä tahansa etuvetoinen. Jatkuvalla nelivedolla sivuttaispitokin pysyy suuremmalla nopeudella.
- Mokka Trax
Minkälainen tekniikaltaan tarkkaan ottaen tuo Opelin neliveto on? Onko se ns. Haldex-tyyppinen?
- 4x4
Nelivedon kytkeytymisen huomaa lähinnä jos lähdet paikoiltasi kiihdyttämään voimakkaasti, silloin auto tuntuisi vähentävän kaasua ja vedon kytkeytymisen tuntee niiauksena. Mitään merkkivaloa nelivedon kytkeytymisestä en huomannut.
Olin yllättynyt kuinka hyvin auto pysyy tiessä. Koeajoin mutkaisia pikkuteitä, ajourat jäiset/kuivat, muuten tie luminen, niin en saanut autoa puskemaan juurikaan, taikka perää irtoamaan. Esp ainakin toimii hienosti ja perstuntumalta luulisin että neliveto reagoi nopeasti näissä tilanteissa. Koeajoautossa hakkaR kitkat. - ensi talvena sitten
Ei nämä uudet kytkeytyvät juurikaan eroa katuajossa ajotuntumaltaan jatkuvasta nelivedosta. Neliveto tulee tarvittaessa niin nopeasti mukaan ettei sitä kuljettaja enää ehdi huomata että olisi jotain viivettä. Uusissa vetoa heitetään aina kiihdytyksessä myös takapyörille, vaikka etupyörät eivät sutisikaan.
Näin ainakin useimmissa, Mokasta ei ole ajokokemusta, pitäisi kyllä käydä testaamassa, tosin liukkaat meni jo.
- A u d i
Hyvän näköinen auto joka pesee mennen tullen Skodat ja Datsunit.
- ▀▀▀▀▀
Minun Skodani onkin vähän jio kurainen. Tervetuloa pesemään.
- qashkuski
Datsuneita ei ole myyty suomessa enää kahteenkymmeneen vuoteen.
Toki Mokka on tyylikäs crossover, ei ainakaan ylimuotoiltu kuin korealaiset vaikka siellähän mokkakin valmistetaan. Itse koeajoin etuvetoisen 1.6 ja paha pettymys oli alakierroksien laiskuus. Melkein sammui aina liikkeelle lähtiessä. Kierroksilla sitten kyllä hyökkäsi kunnolla mutta tällaisella virityksellä kulutus nousee korkealle.
Ajettavuus oli kohdillaan mutta jarrut liian äkäiset ja ohjaus keskitti liian terhakasti ja siksi kääntyily jonkin verran kulmikasta kadunkulmissa, kun keskitystä piti toppailla. Takakontti liian pieni automatkailuun joten Mokka on omimmillaan kaupunkipyörityksessä.
Se mikä mokassa menny pieleen on matkustamon kapeus. Olkapää ovessa kiinni ja vyötäkin vaikea poimia. Lisäksi keskeltä puuttuu konsolikotelo/kyynärnoja joka on kaikissa muissa kilpailijoissa. Istuimet tyydyttävät.
Mokka sopii mielestäni pienikokoisille ihmisille joten varmaan alkaa naiset ostamaan kunhan etuvetoista alkaa saada turbomoottorilla. - turboilija
qashkuski kirjoitti:
Datsuneita ei ole myyty suomessa enää kahteenkymmeneen vuoteen.
Toki Mokka on tyylikäs crossover, ei ainakaan ylimuotoiltu kuin korealaiset vaikka siellähän mokkakin valmistetaan. Itse koeajoin etuvetoisen 1.6 ja paha pettymys oli alakierroksien laiskuus. Melkein sammui aina liikkeelle lähtiessä. Kierroksilla sitten kyllä hyökkäsi kunnolla mutta tällaisella virityksellä kulutus nousee korkealle.
Ajettavuus oli kohdillaan mutta jarrut liian äkäiset ja ohjaus keskitti liian terhakasti ja siksi kääntyily jonkin verran kulmikasta kadunkulmissa, kun keskitystä piti toppailla. Takakontti liian pieni automatkailuun joten Mokka on omimmillaan kaupunkipyörityksessä.
Se mikä mokassa menny pieleen on matkustamon kapeus. Olkapää ovessa kiinni ja vyötäkin vaikea poimia. Lisäksi keskeltä puuttuu konsolikotelo/kyynärnoja joka on kaikissa muissa kilpailijoissa. Istuimet tyydyttävät.
Mokka sopii mielestäni pienikokoisille ihmisille joten varmaan alkaa naiset ostamaan kunhan etuvetoista alkaa saada turbomoottorilla.Kyllä nykypäivänä kaikkien autojen pitäisi olla turboja. Opelin 140-heppainen turbokone onkin muuten tosi maukas laite. Vie jopa Insigniaa makeasti.
- epäilevä
turboilija kirjoitti:
Kyllä nykypäivänä kaikkien autojen pitäisi olla turboja. Opelin 140-heppainen turbokone onkin muuten tosi maukas laite. Vie jopa Insigniaa makeasti.
Mutta kestääkö pieni kone tuhtia vääntöä ja perinteisen kaks'litrasen tehoa?
Ainakaan volkkarin TSI koneita on laukeillut vaikkakin jakopäästä mutta siihenkin voi olla syynä suuri teho/vääntö.
Itse aijon odotella ennenkuin ostan pikkuturbon. Uutuuksiin kannattaa muutenkin suhtautua varauksella niin säästyy turhalta stressiltä. - so last season
epäilevä kirjoitti:
Mutta kestääkö pieni kone tuhtia vääntöä ja perinteisen kaks'litrasen tehoa?
Ainakaan volkkarin TSI koneita on laukeillut vaikkakin jakopäästä mutta siihenkin voi olla syynä suuri teho/vääntö.
Itse aijon odotella ennenkuin ostan pikkuturbon. Uutuuksiin kannattaa muutenkin suhtautua varauksella niin säästyy turhalta stressiltä.Kyllä ehdottomasti pitää olla 2,5 litran kone jossa tehoa on 75 hv. Sillä ajaa maailman tappiin.
- kestäähän se
epäilevä kirjoitti:
Mutta kestääkö pieni kone tuhtia vääntöä ja perinteisen kaks'litrasen tehoa?
Ainakaan volkkarin TSI koneita on laukeillut vaikkakin jakopäästä mutta siihenkin voi olla syynä suuri teho/vääntö.
Itse aijon odotella ennenkuin ostan pikkuturbon. Uutuuksiin kannattaa muutenkin suhtautua varauksella niin säästyy turhalta stressiltä.Saksassa näin alkuperäisen 363tkm ajetun auton. Jakoketjun vaihto tehty kuulemma huolto-ohjelman mukaisesti 240tkm huollossa eli eivät ole "ikuisia" kuten Volkkareissa.
- turhia pelkoja
epäilevä kirjoitti:
Mutta kestääkö pieni kone tuhtia vääntöä ja perinteisen kaks'litrasen tehoa?
Ainakaan volkkarin TSI koneita on laukeillut vaikkakin jakopäästä mutta siihenkin voi olla syynä suuri teho/vääntö.
Itse aijon odotella ennenkuin ostan pikkuturbon. Uutuuksiin kannattaa muutenkin suhtautua varauksella niin säästyy turhalta stressiltä.Volkkareiden jakoketju on venynyt.
Eikän sillä ole mitään merkitystä että minkä kokoinen moottori on, kunhan se mitoitetaan sen tehon mukaan mitä siitä otetaan. Yksi volkkarin virhemitoitus vahvistaa säännön.
Vieläkö joku kaipaa vapari dieseleitä? - huvittava "vika"
qashkuski kirjoitti:
Datsuneita ei ole myyty suomessa enää kahteenkymmeneen vuoteen.
Toki Mokka on tyylikäs crossover, ei ainakaan ylimuotoiltu kuin korealaiset vaikka siellähän mokkakin valmistetaan. Itse koeajoin etuvetoisen 1.6 ja paha pettymys oli alakierroksien laiskuus. Melkein sammui aina liikkeelle lähtiessä. Kierroksilla sitten kyllä hyökkäsi kunnolla mutta tällaisella virityksellä kulutus nousee korkealle.
Ajettavuus oli kohdillaan mutta jarrut liian äkäiset ja ohjaus keskitti liian terhakasti ja siksi kääntyily jonkin verran kulmikasta kadunkulmissa, kun keskitystä piti toppailla. Takakontti liian pieni automatkailuun joten Mokka on omimmillaan kaupunkipyörityksessä.
Se mikä mokassa menny pieleen on matkustamon kapeus. Olkapää ovessa kiinni ja vyötäkin vaikea poimia. Lisäksi keskeltä puuttuu konsolikotelo/kyynärnoja joka on kaikissa muissa kilpailijoissa. Istuimet tyydyttävät.
Mokka sopii mielestäni pienikokoisille ihmisille joten varmaan alkaa naiset ostamaan kunhan etuvetoista alkaa saada turbomoottorilla." jarrut liian äkäiset"
Oliko kaasukin liian äkäinen?
Jos menee muutaman vuoden vanhan auton ratin takaa ihan uuden auton rattiin, niin jarrua tulee polkaistua liian kovaa, ihan vain siksi että uudessa ne toimii paremmin. - turhia pelkoja
epäilevä kirjoitti:
Mutta kestääkö pieni kone tuhtia vääntöä ja perinteisen kaks'litrasen tehoa?
Ainakaan volkkarin TSI koneita on laukeillut vaikkakin jakopäästä mutta siihenkin voi olla syynä suuri teho/vääntö.
Itse aijon odotella ennenkuin ostan pikkuturbon. Uutuuksiin kannattaa muutenkin suhtautua varauksella niin säästyy turhalta stressiltä."Mutta kestääkö pieni kone tuhtia vääntöä ja perinteisen kaks'litrasen tehoa"
Miksi ei kestäisi? Eihän sylinterin koko mitenkään lisää kestävyyttä. Päin vastoin raskaampi mäntä rasittaa enemmän konetta. Luonnollisesti moottorin liikkuvien osien mitoitus on tehty sille teholle mitä siitä on suunniteltu.
Kuvitteletteko te että on otettu 1.4 vapari ja siihen vain lisätty turbo? Kyllä se on enneminkin niin päin että on otettu 2.0 vapari ja vaihdettu siihen 1.4 turbo. Noin niin kuin periaatteellisella tasolla.
- 6 kk tilausaika? HUH
On se huvittavaa että jotkut edes vakavissaan jaksavat odotella näitä kansankotteroita 6 kuukautta, kuten nyt Saksan Mossea eli Opelia, Skeidan joitain malleja ja Volkkaria.
Ennen wanhaan noita kotteroita sai suoraan maahantuojan/autoliikkeen varastosta tai korkeintaan muutaman viikon varoajalla. Tuolloin jotakin isoa erikoisvarusteltua Ässämersua tai Rolls Roycea odottivat kauemmin.
Itse en missään tapauiksessa suostuisi moiseen, moisen kotteron takia. Mokka on naurettava wanna be maasturi, pieni korkea tötterö kaikilla Opelin epäluotettavuus-mausteilla.- 9 kk odotusaika
Pelimannesetä, kerro meille, mitä autoa saa nykyään heti varastosta?
- opel-kauppias
mutta pikkuisen tekee mieli kun täällä kirjoittelet... no eihän kaikilla rahat riitä uuteen autoon mutta suosittelen jotain vähän käytettyä corsaa sinulle !
- astronautti
Toimitusaika johtuu auton lukuisista varustevaihtoehdoista. Ennen autoja toimitettiin liikkeen piha täyteen, että asiakas sai valita värin. Aasiasta autoja tuodaan laivanlasti kerrallaan johonkin varastoon. Siksi varusteluvaihtoehdot ovat vähissä. Neuvottelin joku vuosi sitten kauppoja Mazda 6:sta. Olisin halunnut xenonvalot. Onnistuu, kun ottaa paketin, johon kuuluu myös 18 tuuman vanteet yms. Tuohon Mokkaan saa jopa istuimet.
- astra sport
hanki japsiauto. ja katsot aina kieroon.
- Chevy Trax
astra sport kirjoitti:
hanki japsiauto. ja katsot aina kieroon.
Entäs Opel Mokka joka tehdään Koreassa?
- Kansankottero kuski
Haloo!
Montako Rolssia olet odotellut : ) ) In hatotta että ennen vanhaan noita suoraan "hyllystä" mutta nykyisin autovalmistajat tekee suurimman osan asiakkaan tilaamilla varusteilla ja suurin osa myydään myös asiakkaan haluamilla varusteilla.
Vaikuttaa ihan sitä ettet olisi sen kummemmemmin mainitsemiasi AUTOJA kuin noitakaan "kansankotteroita" ollut ainakaan uutena ostamassa kun noin hataralla pohjalla tämän päivän toimitusajat ja ehdot on. Käytettyjähän saa ilman suurempia odotuksia. Odottelin muuten omaa "kansankotteroani" (X viitosta) samoin liki puoli vuotta.
- täytyy käydä ajamass
Itselleni on jäänyt aikoinaan traumoja 80-luvun Kadetista, enkä ole autoa vaihtaessa edes harkinnut Opelia. Mutta nyt täytyy käydä koeajamassa Mokka. Nyt olen ajellut Ford Kugalla, mutta suuren kärryn vetotarve loppui, joten pienempikin auto kelpaisi ja nelivetoon tottuneena haluasin seuraavaankin autoon nelivedon.
- Mokkasiin
Ei ole itsellänikään ollut Opelia koskaan mutta niin vain kävi että Mokka tuli tilattua nelivetoisena.Auto saapuu alkukesästä eikä itselleni ainakaan ole ongelma auton pitkä odotteluaika.Jotenkin tuntui auto oikean kokoiselta ja kun lisäsi pari varustelu pakettia niin sai xenon valot ja agr-istuimet paljon muuta ja perusvarustelukin on jo aika kattava.Valkoisen värin sai vielä ilman lisähintaa niin kaupat oli helppo päättää ja tehdä.Paikallinen jälleenmyyjä oli varannut 40 autoa tehtaalta joita se möi asiakkaan haluamallaan varusteilla ja puolet autoista eli 20 oli jo myyty.
Kun puolen vuoden rekisteröinti tilastot valmistuvat voi Mokka olla aika korkealla.
Kerrankin tuli malli joka vastaa asiakkaiden huutoon.Unohdetaan automaattilaatikot ja panostetaan enemmistön haluamaan 6-loviseen manuaaliin turbon yhteydessä ja vielä nelivedolla ja kohtuuhinnalla.Automaattilaatikon suosio on markkinamiesten keksintö ja kestävyys niissä on ollut niinjanäin joillakin merkeillä.
Hattua täytyy Opelille nostaa ja malli kohottaa merkin uuteen nousuun ja pelastaa koko brändin jos sillä nyt suurempaa hätää enää tänä päivänä on ollutkaan.- Ehkä loppuvuodesta
Itse odotan Chevrolet Traxia, saan saman paketin halvemmalla.
- Mistä hinnat?
Ehkä loppuvuodesta kirjoitti:
Itse odotan Chevrolet Traxia, saan saman paketin halvemmalla.
Mistä sait tietää hinnat? Ei Astraakaan saanut halvemmalla kuin Cruzea. Laitoin samat varusteet molempiin ja tinkattu hinta oli sama. Jatkoin sitten Astralla kun oli jo vanhastaan tuttu peli vaikka olikin vuoden lyhyempi takuu.
- T. Rax
Mistä hinnat? kirjoitti:
Mistä sait tietää hinnat? Ei Astraakaan saanut halvemmalla kuin Cruzea. Laitoin samat varusteet molempiin ja tinkattu hinta oli sama. Jatkoin sitten Astralla kun oli jo vanhastaan tuttu peli vaikka olikin vuoden lyhyempi takuu.
Vaikka ne tulevat samoilla koneilla Suomeen, niissä on varmasti erilaisia varustepaketteja, ettei vertailu olisi niin helppoa. Tuskin on mitään suurempaa hintaeroa mihinkään suuntaan.
- Trax...
T. Rax kirjoitti:
Vaikka ne tulevat samoilla koneilla Suomeen, niissä on varmasti erilaisia varustepaketteja, ettei vertailu olisi niin helppoa. Tuskin on mitään suurempaa hintaeroa mihinkään suuntaan.
En ole käynyt katsomassa autoja, mutta paperilla Traxissa näyttäisi olevan samaan hintaan parempi vaerustelu kuin Mokassa.
- -huoh-
Mokka joutui samaan seuraan TM:n talvivertailussa kuin Civic, Mazda 6 ja Skoda Rapid.
- Hohhoijaa
Ikäväähän se on kun laatuautojen joukkoon laitetaan tuollainen Koreassa tehty vekotin.
- Hohhoijaa
Ikäväähän se on kun korealainen huippulaatuauto laitetaan tuollaisten vekottimien joukkoon.
- 14 + 11
Niinpä koreassa tehty, mutta eipä tuo opelin laatu ainakan voi heikentyä siitä mitä se on saksantehtailla ollut.
Itse kävin myös kyseistä autoa katsastamassa. Koeajo into hiipui siihen kun huomasin etupuskurin alareunan olevan todella alhaalla. Se vie korkean maavaran idean jos etupuskuri on noin 5 cm alempana. Lisäksi tiedän että ainakin yleisellä tasolla auton etupuskurit ovat kovin hintavia uusittavia.- kumilista?
Yleensä siellä alimpana on kumilista.
- viides opel!
Chevrolet Trax on muotoiltu sekä ulkoa, että sisältä ihan muulle asiakasryhmälle kuin Opel Mokka. Googlatkaa netistä niin näette, kiinnittäkää huomiota erityisesti kojelautaan ja lokasuojien pullistuksiin. Trax on vaikuttaa nuorisoautolta, Mokka taas edustaa laadukasta makua aikuiselle ostajaryhmälle. Jos sitten haluaa mieluummin nuorisoauton,niin joutuu odottamaan ainakin syksyyn saakka, tai ei mulla ole mitään tietoa saako edes tämän vuoden puolella. Olen jo tilannut Mokan, mutta jos olisin saanut valita olisin kaikista mieluiten ottanut Buick Encoren, sitä vaan ei tuoda Suomeen lainkaan.
- sama auto
Kyseessä on sama auto, Chevrolet Trax, joka tulee samalta tuotantolinjalta. Siihen vaihdetaan vain Opelin maski ja merkit.
- 1212
sama auto kirjoitti:
Kyseessä on sama auto, Chevrolet Trax, joka tulee samalta tuotantolinjalta. Siihen vaihdetaan vain Opelin maski ja merkit.
Eroa noilla on ihan selvästi mm.mittaristo,keskikonsoli jne.,jotka Opelilla on paljon siistimmät ja ulkopuolelta maski tietenkin.Tuo Trax on jotenkin harmaan&tylsän tyylinen siis sisältä...no hintakin on tosin halvempi.Jenkkityylinen kabiini ei iske meikäläiseen yhtään...antaa halvan oloisen olemuksen...vähän niinkuin olisi joku Dacia...
- Trax3
1212 kirjoitti:
Eroa noilla on ihan selvästi mm.mittaristo,keskikonsoli jne.,jotka Opelilla on paljon siistimmät ja ulkopuolelta maski tietenkin.Tuo Trax on jotenkin harmaan&tylsän tyylinen siis sisältä...no hintakin on tosin halvempi.Jenkkityylinen kabiini ei iske meikäläiseen yhtään...antaa halvan oloisen olemuksen...vähän niinkuin olisi joku Dacia...
Mistä tiedät Traxin hinnat?? Ei niissä sisätiloissa juurikaan eroja ole. Trax on kaikin puolin näyttävämpi. Opel on konservatiivinen. Köyhän näköinen.
- viides opel
sama auto kirjoitti:
Kyseessä on sama auto, Chevrolet Trax, joka tulee samalta tuotantolinjalta. Siihen vaihdetaan vain Opelin maski ja merkit.
Käytähän niitä näköelimiäsi jotka on sun nenäsi molemmin puolin niin huomaat, että Chevrolet Traxissa ei ole yhtään samanlaista peltiä kuin Opel Mokassa, vaikka auto onkin perusrakenteiltaan ihan sama auto. Ei ole kuule vaihdettu vain maskia ja merkkejä, vaan muotoiltu koko auto uudelleen. Kattopelti saattaa kyllä olla sama, sitä en kiistä.
- Tässä molemmat
viides opel kirjoitti:
Käytähän niitä näköelimiäsi jotka on sun nenäsi molemmin puolin niin huomaat, että Chevrolet Traxissa ei ole yhtään samanlaista peltiä kuin Opel Mokassa, vaikka auto onkin perusrakenteiltaan ihan sama auto. Ei ole kuule vaihdettu vain maskia ja merkkejä, vaan muotoiltu koko auto uudelleen. Kattopelti saattaa kyllä olla sama, sitä en kiistä.
http://www.autoguide.com/gallery/gallery.php/v/main/reviews/chevrolet/2013ChevroletTraxReview/2013-Chevrolet-Trax-Ottawa-1.JPG.html
http://autosupercars.com/2013-opel-mokka-review
Aika pieniä ovat ulkonäköerot ja tekniikka on sama. - viides opel
Tässä molemmat kirjoitti:
http://www.autoguide.com/gallery/gallery.php/v/main/reviews/chevrolet/2013ChevroletTraxReview/2013-Chevrolet-Trax-Ottawa-1.JPG.html
http://autosupercars.com/2013-opel-mokka-review
Aika pieniä ovat ulkonäköerot ja tekniikka on sama.Se on tietysti jokaisen oma mielipide ovatko ulkonäköerot pieniä vai suuria.
Erot ovat sitli olemassa, niin kuin noista sun linkeistäsikin näkyy.
- trixtrax
Metro Auton mukaan Trax ei tule suomessa myyntiin.
- santtu1975
Vähänhän Metro Auto asiasta sitten tiesi, kun Toukokuussa Trax tuli Suomeen myyntiin, Noin 2000€ vastaavaa Mokkaa halvemmalla kautta linjan.
- Mokka 4X4 CDTI alla
santtu1975 kirjoitti:
Vähänhän Metro Auto asiasta sitten tiesi, kun Toukokuussa Trax tuli Suomeen myyntiin, Noin 2000€ vastaavaa Mokkaa halvemmalla kautta linjan.
Jos hintaero on 2000 niin sehän on kohallaan. Huonommasta autosta halvempi hinta.
- siis valehteli
No nyt se Trax kuitenkin on Suomessa myynnissä, myös Metro Autossa.
Yrittivät varmaan myydä Mokkaa ja väittivät ettei Trax ole tulossa myyntiin, jotta mahdollinen Mokaostaja ei jäisi odottomaan Traxia.
- Koniwatti....
Hevosmiesten tietotoimiston mukaan..........
- Lisää Mokasta
Lisää kokemuksia Mokasta... ei tarvitse jokaisen aloittaa uutta viestiketjua samasta aiheesta
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822