Pelisivusto king.com

pony_tail

Pelaan välillä, en varsinaisia uhkapelejä enkä sotapelejä yms., vaan ns. taitopelejä esim. king.com -sivustolla.. ihmettelen, miksi sivusto himmaa heti muutaman pelin jälkeen. Hidastuu.. välillä tarvittaisiin lekaa.. tai sitten se pelaa hissukseen pelin loppuun. Olen kysynyt heidän tukisivuiltaankin, ei apua. pahus, onko kellään vastaavia kokemuksia? Mitä tapahtuu? Mitä voisin tehdä? Tai mitä puuttuu? Käyttöjärjestelmä Windows 7, flashversio, uusin on, selain: tulikettu, explorerkaan ei auta, eikä chromekaan. Tätä on kestänyt jo aika kauan . flash kaatuu joskus. Olisin kiitollinen, jos joku voisi auttaa.

12

453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laittaisitko esimerkiksi jonkun pelin joka toimii noin niin voisi kokeilla.

• pony_tail kirjoitti:

http://rtl.king.com/pelit/strategiapelit/aztec-drop/

saisitko tuosta irti jotain?

Näyttää olevan Flash peli. Pelasin sen mitä antoi pelata rekisteröitymättä 2 eri kertaa ja sinä aikana ei ilmennyt mitään ihmeellistä. Prosessorikuormakin oli koko ajan reilusti alle 50%.

Ainoa mitä tulee mieleen on Flashin ja näytönohjaimen ajurin yhteensopimattomuus. Minulla oli joskus hyvin kauan sitten, Windows 2000 aikana, sellainen ongelma että mikä tahansa Flash animaatio kaatoi aina koko koneen BSOD:iin n. 10 sekunnin Flashin katsomisen jälkeen. Sain vian suhteellisen helposti paikannettua, mutta en koskaan korjattua kun uutta ajuria korjattua ei ollut olemassa. Vika toistui aina samalla tavalla ja kaikilla muillakin k.o. näyttökortin omistajilla ilmeni sama vika.

Kokeile päivittää näyttökortin ajurit.

• f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

Näyttää olevan Flash peli. Pelasin sen mitä antoi pelata rekisteröitymättä 2 eri kertaa ja sinä aikana ei ilmennyt mitään ihmeellistä. Prosessorikuormakin oli koko ajan reilusti alle 50%.

Ainoa mitä tulee mieleen on Flashin ja näytönohjaimen ajurin yhteensopimattomuus. Minulla oli joskus hyvin kauan sitten, Windows 2000 aikana, sellainen ongelma että mikä tahansa Flash animaatio kaatoi aina koko koneen BSOD:iin n. 10 sekunnin Flashin katsomisen jälkeen. Sain vian suhteellisen helposti paikannettua, mutta en koskaan korjattua kun uutta ajuria korjattua ei ollut olemassa. Vika toistui aina samalla tavalla ja kaikilla muillakin k.o. näyttökortin omistajilla ilmeni sama vika.

Kokeile päivittää näyttökortin ajurit.

No, niin.. tietty..siis näytönohjaimen ajureista on tietysti kysymys, mutta en todellakaan arvaa alkaa raplaamaan.. kiitti kuitenkin.

• sorry, huomasin, että joku oli kysynyt samaa, mutta ilmeisesti kysyjä tarkoitti näitä ns. järeämpiä pelejä. minä taas näitä tällaisia nettipelejä! kai niillä on eroa. ja haluaisin sellaista nippelitietoa. eli teet näin ja näin ..sitten näin -tyyliin.
      koneeni on vajaa 3v vanha fujitsu life book. siis ei kovin kallia. en ymmärrä, ettätavanomaisilla nettipeleillä, joita ei varsinaisesti tallenneta omalle koneelle..pitää olla järeä pelikone. Vai pitääkö?

• Kyllä aika vaatimattomalla koneella pitäisi pärjätä. Jos laittaisit jonkun pelin nimen esimerkiksi sieltä King.com:ista niin voisi kokeilla.

• Hyvin pelittää tuo peli ainakin minulla Chrome selaimessa.

• Juu kiitti, mutta ikävä kyllä en ole varma tarkoitat näyttökortilla?
      Ja todella se flash saattaa olla tässäkin ongelmana, koska usein tulee ainakin 'tuliketussa' ilm. flashin kaatumisesta.
      Oon vaihdellut noita selaimiakin, ja saattaa pelittää jonkin aikaa ja jälleen sama jumitus tai hitailu ja mikä hulluinta erään kerran peli jäänyt ikäänkuin 'pelaamaan itsekseen' hitaasti peliä loppuun..enkä voi ohjata sitä enää hiirellä..ohhoijaa..uskomatontako? Ei minun kohdalla.

• Anteeksi..mulla näyttää olevan kysymykset ja vastaukset vähänsikin sokin..

• Kingfool

King on härski rahastaja. Esim. Farm Heroes Saga on niin järjestetty peli, että nyt jo naurattaa. Vähitellen tuli selväksi, että vinkeät rehut ei tipu randomisti ruutuihin vaan peli järjestelee ne, jotta se olisi haasteellisempi. Tietenkään peli ei saa olla liian helppo, mutta kun sillä järjestelyllä pyritään ansaitsemaan rahaa, niin silloin ollaan hyvän maun rajoilla, tai sitten mennään jo yli. No, se järjestely osoittautui niin ennalta-arvattavaksi, että sitä voi käyttää hyväksi peliä vastaan. Pääsin hetkessä yli 200 kenttää läpi, enkä ole euroakaan laittanu siihen rahaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      225
      7057
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      45
      1315
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      1148
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      921
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      49
      895
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      62
      877
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      96
      856
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      811
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      786
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      763
    Aihe