Nyt kaipaisin apuja tilanteeseen saman läpikäyneiltä. Minulle tehtiin lääkkeetön pas 10 päivää sitten. Mielestäni hoitaja sanoi, että voin testata aikaisintaan 10 päivän päästä. Minuun siirrettiin yksi kahdensolun alkio (non-top). Nyt sitten tänään tein testin päiväpissasta ja testi näytti negatiivista. Kysymys siis kuuluukin, että uskonko tuohon negaan ja lopetan keltarauhashormonin, vai testasinko liian aikaisin. Yleensä minulla on kellon tarkka kierto, ja kuukautisten olisi pitänyt jo alkaa (nyt kp29/28). Mutta raskaudesta ei kyllä testin mukaan ole tietoakaan. Mitä te tekisitte?
pas pp10 nega APUJA!!
voiko nega muuttua?
2
682
Vastaukset
- khcddv
Malta nyt pari päivää.
- kuis kävi
No miten kävi? Keltarauhashormoni pitää menkat pois useimmilla tai ainakin siirtää niitä alkamaan hiukan myöhemmin, oli plussa tiedossa tai ei. Toivottavasti muuttui vielä plussaksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225071
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23593Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1011292
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 37759