3a lajia tanskandogeja

karimkarimkarim

tanskandogeja on tasan 3a lajia:arkoja,normaaleja ja arvaamattomia vihaisia,yleisimmät ovat arat dogit,sitten tulee "macho-purijat",harvinaisimmat ovat ns. normaalit dogit,puremisia eniten näillä eurooppa-geenisillä arkajaloilla,venäjän sukuiset dogit omaavat "vartija/suoja-geenit" ja "innostuessaan" purreet jopa isäntäänsä,normaalit harvassa

17

510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dorotheaaaaaaaaa

      Hah hah. Onks tää joku provo :) ? """"Saksanpaimen koiria, belgianpaimen koiria, collieita on tasan kolmea lajia. Hetkinen. En jaksais luetella.. mut ok, ON NÄMÄ ARAT SAKUT JA BELGGARIT JA COLLIET, sitten tulee "macho purijat" (mitä sekin lienee tarkoittaa koirakielellä ?? Huonoa ohjaajaa ? vai typerää ihmistä joka provosoi tilanteen ??? ) ahaa -> harvinaisemmat ns normaalit sakut ja colliet ja dogit ,-> puremisia eniten näillä eurooppageenisillä arkajaloilla? Ahaa ?? Venäjän sukuiset dogit omaavat "vartija/suoja geenit"

    • wtf6

      ON KAMALAA JOTTA TÄLLÄISIÄ KIRJOITUKSIA SAA SUOLTAA. PITKÄÄN RODUN PARISSA OLEENA, VOIN SANOA JOTTA TANSKANDOGGI EI OLE AGRESSIIVINEN ROTU, EI MISSÄÄN NIMESSÄ :o Yhtään sen enempää jenkki tai euro variaatioissa. Hyi tuollaiset puheet. Tutustuppa rotuun. Sen enempää kuin eurossa tai jenkkiläisessä tai muun maan edustajalla ei ole suojelu viettiä saatika vartiointi viettiä. Ulkonäkö pelottaa monesti rotua tuntematonta.

      Tanskandoggi on lempeä jättiläinen.

      Tämän kirjoituksen on pakko olla joku provo? Tai hyökkäys Eurolinjaisia tanskandoggeja kohtaan.

      Kannattaa katsoa peiliin jos koirasta on kasvanut agressiivinen, sillä minimalistisen pieni prosentti on oikeasti agressiivinen missään rodussa. siis puhutaan 0,001. Kyllä nykyajan ihmiset on vieriny "kauas puusta" . Ei osata sitten ei lapsia eikä koiria kasvattaa.

      Tutustukaa ihmiset oikeasti eri kasvattajiin ja eri koiriin. Jos olet nähny 2 tanskandoggi niin ne ei kerro rodusta yhtään mitään.

      Toivon sydämestä että tämä oli pilakirjoitus :/

    • jon7

      Joopa taas.. kellä leikkaa.. itse elän kahden Tanskandogin kanssa ilman huolia ja ongelmia. Taidat itse olla kaikkea noita joita mainitsit koirista

    • dorotheaaaaaaaaaa

      No näkeehän tuon tuosta tekstistä et pojalla on pelkoja isoihin koiriin. Ja siis siihen tuskin liittyy tanskandogi mitenkään. Iso koira hälle luultavasti on se saku ja colliekin. Tiedän tämmösen tapauksen ja ihan samalta kuulostaa. Otan osaa pelkoon oikeesti. Olis varmaan aika kohdata se... Ihan vaan vinkkinä.

    • dorotheaaaaaaaaa

      Ihan kiva päästä kuitenkin sanomaan et mulla on tuo viimeinen mainitsemasi. Mut koskaan ei ole koirani purrut minua. Edes innostuessaan :). Ja missä vaan koiran ollessa käskyn alla; voit koiraani tulla tutustumaan. Ehkä lähestymistapasi on ollut vääränlainen, koiramaailmasta katsottuna :).

    • 5:-*5

      itelle kelpais arempi

      • rane842

        olisi upeaa omistaa 7 doggia ja 25 eri rotusta koiraa ja avovaimonsa kanssa 7.5 v doggi


    • teeeeeeeee

      Vittu jos sinä saat yhdenkään rekisteröidyn/ ej. Doggin, ÄÄLIÖ. Anonyymi. Russian Roulet Rules.

    • teeeeeeeeeeeeee

      WTF ? Ottaa vastuun kirjailuistaan Mitä tulee Tanskandoggeihin :) ??

      Okei. Täällä odotellaan EDELLEEN :).

      • teeeeeeeeeeeeee

        wtf6 on kasvattaja nimi ?? Voit Dogista, näyttö Dogista kasvattaa mitä vaan.Jotain mitä kadehditaan. Mutta kun se iskee kiinn,i suteen, tai kolmeen, puolustaessaan perheenjäsentään, se suotakoon. Oot kaukana aistista jos saadaan kiinni sinut anot armoa (wtf). piste.


    • teeeeeeeeeeeeee

      Vai että Wtf ?? Naurettavia pellejä. Jotka pelkää Doggeja.

    • teeeeeeeeeeeeeeeeee

      wtf ?? ja kutosta perään :) ? Saatanxn pellet. Russian Doggeja ootte juossu karkuun mun portilla ne harvat kerrat :D. Ja tuutte juoksemaan :D. Piste.

    • teeeeeeeeeeeeee

      Hallitsette koirianne pelolla ja nälällä ?? Doggeja ? Toimiiko se ?? Saatxna kun saan kiinni sut mitä luulet sulle tehdään ????? Sut revitään kappaleiks, koska en sano EI.

    • teeeeeeeeeeeeeeeeee

      Doggeja saa aina uusia. Great Danes, Gran Danes, Deutche Dogge ,(D), Bandogge ; Rules.

    • teeeeeeeeee

      wtf 6 ; Tulisin mielelläni tutustumaan sinun Doggeihin, ja ehkä voisin ottaa omani mukaan :) ??? Sopiiko ?

      Sulla ei ilmeisesti ole mitään mikä TUNNUSTAA koirasi tietyiksi Suomessa??
      Kennelnimi ?

      Kokemuksesi on perseestä jos väität et Doggeissa ei ole niitä yksilöitä jotka toteuttaa rodunomaisia piirteitään ? Juuria.

      Kyllä niissä on. Vai väitteletkö itses Cesar Millanin edelle :D ??

      Siinä tapauksessa anna tulla ?

      Kasvattajat ja ostajat pistää nuo "epäonnistuneet" Doggit kategoriaan mihin eivät kuulu. Hautaan. (ovat väärin ymmärrettyjä ihmisen taholta)

      Ne tarvitsevat vaan oikeanlaista, perinteistä, rodunomaista (alkukantaista), energian purkua.

      Se että Doggiin käytettiin maailman lempeintä koiraa(molossi) Tosaa jalostukseen; jotta saataisiin pois; vahti ja suojeluviettiä Doggista, EI tarkoita sitä että se onnistui !

      Vaan Doggit ovat sitä mitä haettiin, joitain yksilöitä lukuunottamatta ! EDELLEENKIN !

      Nauretttavaa kun jotkut ihmiset , Doggien omistajat täällä valittavat jos mistä pikku jutusta ? Ja kasvattajat ei edes ole tietoisia!!! Tai ei välitä.

      Tänne vaan kaikki ? suomi24 Antaa tulla vaan :)

      • teeeeeeeeeeeee

        Kun se hyökkii rullaluistelijoihin ja kun se hyökkii pyöräilijöihin ja kun se ei tykkää sauva kävelijöistä ??? Ja kun se hyökkää kun ohi menee joku ??? Voi jumalauta. Se on syy laittaa koira kiertoon ?? Doggi joka on erittäin herkkä aistissa ?

        Ja kun se ei anna nukkua ? Ja kun se syö seiniä ??? Ja kun se sitä ja ttätä ja tota ?? ihan oikeesti ?? Nuo teidän ongelmat kertoo vaan siitä ettette ole sitoutuneet valitsemaanne rotuun; ehkä teille sopis paremmin posliini koira kirjahyllyyn !

        Ite oon nää kaikki (ja paljon muutakin) Doggien kanssa käyny läpi turpani mustana. Ja koulutukset onnistui. Helposti.


    • teeeeeeeeeee

      Taistelutahto. Koiramaailmasta katsottuna. Piste.

      Ole astetta.. Dominoivampi.
      Mutta herkkä aistissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2188
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2046
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1951
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe