Poliisilta pakeneminen (Varma pakeneminen)

kyykytonhomoille

Onko kannattavaa lähteä poliiseja karkuun 2 pyöräisellä moottoroidulla ajoneuvolla? Riippuuhan se tilanteesta mutta tässä annan vinkkejä teille 16 - 20 vuotiaille kevarijonneille. Sopiihan tämä myös mopojonneille.

Suosittelen omistamaan supermoto/enduro/crossi mallisen pyörän nappularenkailla.

On lähes aivan sama että onko rekisterikilpi pyörässä kiinni vai ei. Se ei ole ongelma koska ohjeeni avulla et VOI jäädä kiinni. (Kerro toki tarinasi jos olet minua vastaan)

Pakene poliisia vaikka tasaisella nopeudella ja ala siirtyä metsikköä/peltoa kohti. Aja pyörälläsi suoraan umpimetsään/pellolle. Kytäthän eivät pääse paskasellaan maijallaan ajamaan metikössä/kuraisessa pellossa. Tämä on niin hyvä kyttien servaamistapa.

Jos satuit pitämään rekisterikilpeä takaa-ajon aikana pyörässäsi näkösällä ja luule että poliisi näki sen niin tiedät että olet pississä. Mutta ei siinä mitään koska ilmoita ennen/takaa-ajon jälkeen pyöräsi varastetuksi. Poliisit siis uskovat että moottoripyörääsi ajoi jokin muu kuin sinä.

Jemmaa pyöräsi johonkin siihen lähistölle metsään ja pasko vaikka se halpa Bilteman paskapeili ja tee vaikka naarmuja katteisiin. Kallista myös pyörä rujon näköisesti maata vasten. Tämän jälkeen tee kaverisi kanssa yhteistyötä. Kaverisi "löytää" pyöräsi päivän kuluuttua metiköstä ja ilmoittaa siitä poliisille. Et saa mitään syitä niskoillesi ja kytät on nyt servattu.

En kirjoittanut tätä vain huviksi mutta jos sinulla on OIKEASTI hyvä syy paeta poliiseja niin mene metsään moottoripyörälläsi. Järkihän sanoo että auto ei kulje metässä mutta pyöräsi kulkee.

Itse olen paennut poliiseja 4 kertaa metikköön. Poliisit luovuttavat jahdin siellä kun eivät pääse autollaan tulemaan perään.

Syy miksi olen paennut poliiseja metikköön on se että ajan kilvettömällä crossilla kaduilla. Voin ihan ilman huolia ajaa kaduillakin kilvettömällä crossilla koska en voi jäädä kiinni. Takaa-ajot loppuu aina siihen kun menen metikköön ja poliisit jäävät imemään peukkua sinne.

BTW. En tiedä toimiiko kovin hyvin sileillä smoto renkailla tämä. Nappulat ja korkeat hevosvoimat ovat suositeltuja tässä motocross taidot.

Antakaa peukkua jos tykkäsitte/arvostatte vinkkiäni joka on takuuvarma ja toimiva.

5

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotkot1

      Hyvin onnistuu ainakin piikkisellä kotarilla smotorenkailla.

    • hmmmmmmmmmmm

      Ihan hyvä, mutta miten voit tietää ennen takaa-ajoa joutuvasi takaa-ajoon ja ilmoittaa poliisille pyöräsi olevan varastettu? :D

    • jormauotinenvittu

      Ihan jepa guide. Kyllä varmaan se varastetuksi ilmoittaminen onnistuu jälkeenpäinkin. Paha se on ajaessa soitella mihinkään :DD

    • dgdgdgdgd

      Totta helvetissä ne sen tutkii.
      Voin keroa, ettei tule onnistumaan, mutta kokeilkaa ihmeessä :) Sitten ootte vielä pahemassa kusessa..

    • allu7

      lähen usein pakoon ensi tiel ja sit ku on riski et kiila ni häivyn maaston jollo ne ei enää paska rojul perää ehi on toiminu parikertaa vaik mopo oon nimittäin virittäny sen kulkee 60 kulki enne vain 48 ja oon laittanu piikki osia moottorin kytät ei välitä ku ajaa 69 keskustas siis ku kone kylmä kuuman se menee 60 kylmän saa mentykin 69 tiiän mont reittii minne autol ei väännöt riitä oon ajanu muutenki huviksee maastos ni maijat tuli vastaa onneks käännyn metsää ni ne ei huomanu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe