Kurja nälkäpalkkatyö

ette osaa hävetä

5

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lomalomaloma...

EN OSAA HÄVETÄ, ansioni jäävät nettona 500-670 per kk. Tuntikorvaus okei, mutta kun alueella on monta isoakin toimijaa, tunteja luonnollisesti kertyy per kk plus- sata.
      Leipä on hyvää, kun omaa. Vaikka vähempikin. Kuka kehtaisi naamallaan näitä "emmekökehtaahävetä"- juttuja?

• ette osaa hävetä

Työ on niin raskasta, että et jaksa enempää

• lovemyjob

Teen siivoustyötä eikä palkkani ole kaikista kurjin. Kuukausituloni ovat siinä 1000-1400e käteen, riippuu siitä paljonko tunteja on. Työtä saan tehdä periaatteessa niin paljon kun haluan, eli voin kyllä vaikuttaa tuntimäärään. Mielelläni teen kuitenkin hieman lyhyempää kuin täyttä päivää. Jaksaa sitten muutakin eikä elämä ole pelkkää työtä.
      En koe olevani köyhä, en häpeä työtäni vaan ihan päinvastoin :) Olen unelmätyössä ja minulla on ihana työnantaja ja työkaverit!

• ette osaa hävetä

Nälän aiheuttamia pakkoliikkeitä

• Tähän voisi lisätä vaikkapa tämän linkin: http://www.demari.fi/politiikka/uutiset/9004-is-toimihenkilot-tyontekijoita-valmiimpia-palkanalennukseen

Tottakai 3000-4000 e/kk tienaava toimihenkilö on valmiimpi palkan alennukseen kuin 1000-1300 e/kk tienaava siivooja.

Minulla on siivoojaksi ihan kivasti tunteja ja koska asun kotitalossani josta ostin isän perikunnan osuuden menot ovat pienet, joten pärjään vähälläkin.

Sen sijaan ihmettelen kovasti kuinka pk-seudulle riittää yhä siivoojia? En millään pysty mieltämään miten joku pystyy maksamaan 500-700 euron vuokria näistä palkoista TAI tulemaan jostain 100 km:n päästä maaseudulta tekemään tätä työtä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3800
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      182
      3035
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2946
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2431
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      363
      2230
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      160
      1870
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1575
    8. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      33
      1437
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1388
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1352
    Aihe