pääseekö kauppaan töihin jos ei hallitse eikä halua töihin kassalle? en haluu istumaan kassalle...kaupassahan toiset tekevät pelkkää hyllytystyötä esim. haluaisin sellaiseen vain...siis muuta kuin kassalla oloa. suurissa marketeissa osa työntekijöistä ei ole laisinkaan kassalla.
Vastaukset 4
- kassatäti
No Prisma- ja citymarket -tyyppisissä paikoissa on pelkkiä hyllytysvuoroja. Se ei tarkoita sitä, että sinun ei tarvi kommunikoida asiakkaiden kanssa, hyvin usein tullaan kysymään hyllyttäjältä jotain. Asiakaspalveluasennetta tarvitaan siis siinäkin.
- kiinnostaisi
juu,sinänsä kyllä olen ihan asiakaspalvelu henkinen ei siinä mitään ja ystävällinen ja tiedän toki että tullaan kysymään sitä sun tätä...kun itsekkin kyselen...kun kaupassa asioin. mutta kassalla olo ei vain ole minun juttuni. syitä kun on monia. kiitti vastauksesta!
- myyjä
Nykyään monelta vaaditaan kassa taitoa, vaikka olisitkin vain hyllyttämässä! Ei kannata hakea kaupanalalle jos ei ole valmis tekemään kaikkia kaupan tehtäviä!
- jespoks4
Olen töissä vuorovastaavana kaupassa ja viimeksi 2 vuotta sitten olin kassalla ruuhkaa purkamassa. Eli vaihtoehtoja on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811213- 42814
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden236708Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga61673Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35581Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️77550- 45548
- 37502
- 23498
- 26482