O: tämän viikon tarjous

erkki21

yli 100 kpl tauluja antiikki kaappeja 3 kpl antiikki pinnasohva singerompelukone opel vegtra 98 ruokailu ryhmä antiikki ym ym 2erikoista patsasta.kaikki yht hinta 15000 euroa vain tämän vuoden loppuun.
Hinta: 15000
Yhteystiedot: erkki kautto miljoonatie113 41390 äijälä puh on 0452069156.

6

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erkki26

vastaan itse kun kukaan muu ei vastaa puotan hintaa 10000 euroon mutta opeli ei kuulu siihen eli taulujen yksittäis hinta on alle satasen halavemalla ei oikeen viitsisi antaa ellen sitten lahjota on sentään heikki karttusen ensimmäisiä tauluja r.immonen eklud laine toikkanen kauniita maisema tauluja osa singaarattomia ei tiedä vaikka kuinka arvokkaita on yli 100 vutta vanhjoja tauluja ym ym. erkki kautto miljoonatie113 41390 äijälä puh on 0452069156. olen itse taiteillut myös ja kirjoittanut runo kortti sarjan omia tauluja en vielä henno myydä.

• eki251

onkohan kaikki eurot menny kreikkaan kun mulle ei tunnu löytyvän euroakaan mutta taidan sitten mennä laulamaan suomen suohon .

• lentäjät 250
        eki251 kirjoitti:

onkohan kaikki eurot menny kreikkaan kun mulle ei tunnu löytyvän euroakaan mutta taidan sitten mennä laulamaan suomen suohon .

käytiin laulamassa mieron tiellä ja tultiin jäätävässä tihkusateessa poi mittarien avulla ja perille päästiin voin sittenkin myydä ensimmäisen taauluni taiteiltu vuonna 1982 hintaan 20 miljoonaa euroa taulun nimi on jeesus metsurina ihan oikeesti .

• erkki251
        lentäjät 250 kirjoitti:

käytiin laulamassa mieron tiellä ja tultiin jäätävässä tihkusateessa poi mittarien avulla ja perille päästiin voin sittenkin myydä ensimmäisen taauluni taiteiltu vuonna 1982 hintaan 20 miljoonaa euroa taulun nimi on jeesus metsurina ihan oikeesti .

tuli pilkkuvirhe paholainen hinta onkin oikeesti tänään 200 miljoonaa euroa .taulsta jeesus metsurina ,tämä taulu on todella seinälläni ,ja taitaa näillä hinnoilla pysyäkin loppu ikänsä .

• erkki241
        erkki251 kirjoitti:

tuli pilkkuvirhe paholainen hinta onkin oikeesti tänään 200 miljoonaa euroa .taulsta jeesus metsurina ,tämä taulu on todella seinälläni ,ja taitaa näillä hinnoilla pysyäkin loppu ikänsä .

kaikki taiteilijathan on yleensä vähän tärähtäneitä mutta minä taidan olla sieltä pahemmasta päästä mutta kun en halvemalla myy niin en myy sehän on minun asiani siis edelleekin 200 miljoonaa euroa jos jollain sattuu olemaan ylimääräistä paperia jota sanootaan rahaksi.taulun nimi on sentään hieno kuin jeesus metsurina.

• parempi kuin picasso
        erkki241 kirjoitti:

kaikki taiteilijathan on yleensä vähän tärähtäneitä mutta minä taidan olla sieltä pahemmasta päästä mutta kun en halvemalla myy niin en myy sehän on minun asiani siis edelleekin 200 miljoonaa euroa jos jollain sattuu olemaan ylimääräistä paperia jota sanootaan rahaksi.taulun nimi on sentään hieno kuin jeesus metsurina.

tätä tauluahan ei ole maailmassa kuin yksi kuin ei kyseistä herrakaan .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      56
      3121
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2891
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2699
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      1792
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1094
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      951
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      812
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      810
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      809
    Aihe