Moi! Minulla 5kk chihupoika, ja olen tähän mennessä syöttänyt Royal caninin Chihu-penturuokaa. Nyt kuullut ettei se olisi niin laadukasta kun olen kuvitellut. Haluaisin vaihtaa ruokaa, ja sain muutaman merkit jotka olisivat enemmän eläiperäistä, ja muutenkin parempaa ravintoarvoltaan. Mitä mieltä olette seuraavista:
-Acana
-Taste of Wild
-Applaws
Kiitos jo etukäteen =)
Chihuahualle sopivin ruoka.
4
135
Vastaukset
Royal Caninista puhutaan kaikenmoista, itse suosittelen ottamaan selvää faktoista.
Tässä nykyisen ruokasi sisältö ja koostumus:
http://www.royalcanin.fi/Koira/Erikoisliikkeet/Breed-Health-Nutrition-Roturuuat/PENNUT/Chihuahua-30-Junior
Eli vertailet sitten :) Itse syötän Royal Canin Mini Junioria kääpiöpinseripennulleni, anoppi syötti samaa chihulleen pentuna, nyt syö jo Mini Adultia.- make it shine
Tuttu kasvattaja syöttää kanaa ja RC chihuhua puppya. Tilkka esim. pellavansiemen tai nutrolin pentua voila! Eläinkaupoista löytyy pennuillekin sopivia raakaliha pötköjä kanaa tai oma pentupötkö. Kysy seuraavalla kerralla kauppiaalta ;)
Ps. Tuloksena kiiltävän turkin ja hyvinvoiva koiruus :) - chihut1
Meillä raakaruualla ja eläinlääkärin kulut minimissä.
- terrieritypy1
Jos koirasi voi hyvin kyseisellä nappulalla en lähtisi sitä välttämättä vaihtamaan.
Oma 3v. terrierinarttuni on koko ikänsä syönyt ko. merkin nappuloita, koska ne ovat sille sopineet ja koira voi hyvin = turkki kiiltää, korvat ei töhni ja jätökset on kohtuulliset. Halvin merkkihän RC ei ehkä ole, mutta meillä menee nappulaa (RC Mini Sensible) n. 3 kg kuussa joten se nyt ei nyt kovin kalliiksi tule. Syötän nappulan lisäksi toki muutakin kuten esim. erilaisia lihoja (raakana & kypsänä), eläinkaupan pakastepötköjä , raejuustoa, piimää, rypsiöljyä, lohiöljyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065520Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453683Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4532568Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611610- 871356
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321283- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1501192