Dna liittymäkokemus

DNA-asiakas

Minulla on DNA puhelinliittymä. Kun yritän soittaa jollekin nauhoite sanoo että puhelin ei ole käytössä. Yritän monta kertaa ja kun vihdoin pääsen läpi kysyn oliko sun puhelin kiinni kun et vastannut, mutta puhelin ei ollut kiinni eikä se ollut soinut. Kerran soitin kaverille ja nauhoite sanoo puhelimeen ei saada yhteyttä ja kun lainasin kaverini kännykkää jolla on eri liittymä kun DNA hän sai heti yhteyttä kaveriini. Soitin operaattorille ja kesti kauan kun pääsin asiakaspalvelijan kanssa puhumaan ja he sanovat että minun pitäisi vaihtaa SIM-kortti, joka maksaisi minulle 7 euroa, vaihdonkin jälkeen samat ongelmat jatkuvat. Soitin uudelleen operaattorille ja ehdottavat että minun pitäisi vaihtaa puhelimeni että siinä on jotain vikaa. Vaihdoin 2 kertaa puhelinta, mutta ongelmat jatkuvat. Palvelua ei voi peruuttaa kesken kauden, mutta mitä teen tällaisella toimimattomalla littymällä. Eivätkö he ota mitään vastuuta palveluistaan ja tuotteistaan. Aivan selvää rahastusta ja ihmisten huijausta koko juttu.

2

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DNA, en suosittele

      Itse sanoisin että kannatta olla asiakapalvelun kanssa yhteydessä ja kysyä että mikä mättää, ja eihän operaattori voi periä maksua uudesta sim kortista jos vanhakaan ei ole toiminut. Itselläni on ollut nyt 3kk dna ja kenttä on aikka huono, valittaa koko ajan että ei signaalia vaikka pääkaupunkiseudulla asun. Liittymä vaihto siis edessä!

    • asiakaspalveluako?

      Joo, liittymät menee kyllä meilläkin vaihtoon mutta ei kuuluvuusongelmien takia. Vaan aivan sikamaisen huonon asiakaspalvelun vuoksi. Joulun aikoihin yritin 2,5 viikkoa päästä asiakaspalveluun, ja jätin soittopyyntöä vikapalvelunkin kautta. Eipä otettu yhteyttä, ja kun vihdoin pääsin läpi niin jonottaa sai varmaan linjoilla tunnin.
      Laskutettu oli tiedonsiirtoa, josta DNA-kaupan myyjä ei kertonut kun otimme netin pois mieheni kännykästä. Ensimmäinen henkilö jonka sain kiinni asiakaspalvelusta lupasi asian hyvittää (hyvä niin ja tähän olimme tyytyväisiä), ja sanoi ettei näitä enää tule. Mutta uudessa laskussa oli taas sama. Eikä hyvitystä kuin yhdestä tiedonsiirrosta...vaikka lasku piti olla nollahintainen.
      Taas jonottelin puoli tuntia vähintään ja sitten pamahti, asiakaspalvelu ei luvannut hyvittää tätä vaikka sitä ei pitänyt enää tulla.
      Kuulemma omapalvelun kautta voi hoitaa, jos ei asiakaspalveluun pääse.
      Jaa että osaavatko esimerkiksi vanhukset sellaista käyttää??

      Niin että kiitos vaan, kolme liittymää vaihtuu juuri nyt, eikä oltu edes kiinnostuneita asiakkuuden säilyttämisestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nyt tajusin mitä haet takaa

      En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3593
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

      Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2224
    3. Naiselle mieheltä

      Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1865
    4. Kaipaan niin....

      Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1609
    5. Jalkapalloa

      Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      15
      1565
    6. Eiii...

      Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1558
    7. Mikset vain

      Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1407
    8. En ymmärrä miksi minä

      Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1277
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

      Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      80
      1263
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

      Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1222
    Aihe