Moimoi!
Kirjoittelin aiemmin tänne palstalle keskustelun "vika xp:ssä".
Elikkäs minä sain tietoni takaisin kun tein järjestelmän palautuksen. Kovalevy kuitenkin nakuttaa ja luulen sen vetelevän viimeisiään (konekaan enää oikein jaksa pyöriä) ja esim palomuuri jne ei enää toimi ollenkaan. Koneessa on aika paljon pöpöjä.
Mietin tässä, kun poltin nyt tärkeät kuvani levylle, ja leffat jne. niin ei mulla oikeastaan koneella ole muuta itselle tärkeää, joten onnistuuko periaatteessa että heitän vanhan kovalevyn menemään ja laitan uuden tilalle, ja kaikki uudelleen koneelle? Ois kiva tehdä "perusteellinen puhdistus". Onko siel mitään niin tärkeää muuta et se pitäis siirtää uudelle kovolle?
Kai esim kuvat pystyy kopsaamaan koneelle sit takaisin levyltä? vai kantsiiko ne ottaa sieltä kovolta talteen?
Kumpi ennemmin kannattaa laittaa, xp home edition vai professional? pidän helppokäyttöisyydestä :D toisaalta en kuitenkaan ihan tumpelo ole koneiden kanssa.
Mulla on ollut käytössä norman-virustorjunta ja ilmainen sygate-palomuuri. Onko ok? sit noita spyware jne tutkia jne on aikas paljonkin.
Kiitos neuvoista..
kovalevy rikki
2
172
Vastaukset
- Juuso
En puutu asiaan sen kummemmin mutta sanon vain, että jos todellakin kovalevylläsi on pöpöjä niin se ei ole silloin rikki. Windowsin uudelleen-asennus korjaa asian. Ja jos suoritat korjausasennuksen niin mitään tietoja ei häviä. Jos taas asennat koko höskän uudestaan (suositeltavaa) niin kaikki tiedot häviävät.
Ja XP Home riittää valla mainiosti.- alkup.
Niin siis kovalevy näkuttaa aika kovaäänisesti, siitä päättelin sen olevan rikki. Ja kun tää nakutus on alkanut ei ole oikein tahtonut toimia kone. Haluaisin putsata koneen ainakin ja tehdä kaiken alusta. Siivouksen :) toisaalta, isompi kovalevykin vois olla ok, nykyinen on aika täysi.
En tiedä... Miksi se nakuttaa, jos se ei ole rikki? (kun teen jotain vaativampaa koneella se alkaa nakuttaa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2855897Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki433455Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1442677"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242131Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol891669- 641067
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni134895Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11834