Hei kaikki asunnottomat!

Pasi Mysiini

Etsin pitkäaikaista alivuokralaista/kämppistä asustelemaan kanssani Kallioon. Asunto sijaitsee Wallininkatu kasin neljännessä kerroksessa ja sen kaikista ikkunoista parvekkeelta on huikea näkymä Linnanmäelle. 46 neliön kämpässä on wc(!), pieni keittiö, iso olohuone alkovilla ja iso erillinen makuuhuone. Voin itse majailla olkkarin alkovissa, joten tarjolla olisi oma huone oven kera.

Sukupuolellasi tai iälläsi ei ole merkitystä, tärkeintä on että sinulta löytyy huumorintajua ja positiivinen elämän asenne. Boheemien taiteilijasielujen, hippien tai elämäntapaintiaanien kanssa en välttämättä tule toimeen, joten hakusessa olisi enemmän sellainen keskitien kulkija :) Itse olen aika sosiaalinen, suorapuheinen ja avoin nuori mies. Valmistuin hieman yli vuosi sitten auto-insinööriksi, mutta työelämän alettua tajusin nopeasti valinneeni väärän alan. Nyt olen käynyt iltaisin yrittäjäkoulutuksessa ja suunnitelmissani on avata ensi syksynä sisustus- ja lahjatavaraliike Helsinkiin. Designin ja sisustamisen lisäksi pidän vanhoista jenkkiautoista ja kesällä vapaa-aikani on kulunut paljolti oman harrasteauton kanssa touhutessa :) Harrastan kesällä myös juoksua ja pyrin käymään salilla vähintään pari kertaa viikossa ympäri vuoden.

Erosin vähän aikaa sitten tyttöystävästäni ja olen joutunut toteamaan että kämpän vuokra on liian kova yksin maksettavaksi. Puoliksi jaettuna vuokra on 405 euroa (sis. vuokra, vesi ja netti). Olen aikaisemminkin asunut solussa joten osaan ottaa muut huomioon ja tiedän miten systeemit toimii. Minulle tärkeää on, että pidät kämpän siistinä ja hoidat sovitut asiat ajallaan. Muuten pidän itseäni aika rentona kämppiksenä ja helppona ihmisenä.

Luonnollisesti toivon että meistä tulisi ystäviä ja voisimme viettää myös vapaa-aikaa yhdessä. Käyn silloin tällöin kavereiden kanssa ulkona juhlimassa, mutta pidän kuitenkin enemmän kotona oleskelusta. Toivottavasti et ala sovittelemaan hirttoköyttä kaulaasi jos ehdotan joskus yhteistä leffailtaa, kokkailua tai illanistujaisia kaveriporukalla.

Ota rohkeasti yhteyttä mikäli kämppä kiinnostaa ja uskot tulevasi meikäläisen kanssa toimeen :) Sähköpostit osoitteeseen: [email protected]

Ps. Kuvallista ilmoitusta voit käydä katsomassa täällä: http://www.kimppakamppa.fi/vuokra-asunto.php?ilmoitus=1831

1

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asunnollinen

Jos tämä olisi ollut treffi ilmoitus olisin jo naputellut s-postia menemään! Huh, harmi etten ole asunnoton.. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1797
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1608
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1154
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1020
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      856
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      770
    Aihe