Etsin pitkäaikaista alivuokralaista/kämppistä asustelemaan kanssani Kallioon. Asunto sijaitsee Wallininkatu kasin neljännessä kerroksessa ja sen kaikista ikkunoista parvekkeelta on huikea näkymä Linnanmäelle. 46 neliön kämpässä on wc(!), pieni keittiö, iso olohuone alkovilla ja iso erillinen makuuhuone. Voin itse majailla olkkarin alkovissa, joten tarjolla olisi oma huone oven kera.
Sukupuolellasi tai iälläsi ei ole merkitystä, tärkeintä on että sinulta löytyy huumorintajua ja positiivinen elämän asenne. Boheemien taiteilijasielujen, hippien tai elämäntapaintiaanien kanssa en välttämättä tule toimeen, joten hakusessa olisi enemmän sellainen keskitien kulkija :) Itse olen aika sosiaalinen, suorapuheinen ja avoin nuori mies. Valmistuin hieman yli vuosi sitten auto-insinööriksi, mutta työelämän alettua tajusin nopeasti valinneeni väärän alan. Nyt olen käynyt iltaisin yrittäjäkoulutuksessa ja suunnitelmissani on avata ensi syksynä sisustus- ja lahjatavaraliike Helsinkiin. Designin ja sisustamisen lisäksi pidän vanhoista jenkkiautoista ja kesällä vapaa-aikani on kulunut paljolti oman harrasteauton kanssa touhutessa :) Harrastan kesällä myös juoksua ja pyrin käymään salilla vähintään pari kertaa viikossa ympäri vuoden.
Erosin vähän aikaa sitten tyttöystävästäni ja olen joutunut toteamaan että kämpän vuokra on liian kova yksin maksettavaksi. Puoliksi jaettuna vuokra on 405 euroa (sis. vuokra, vesi ja netti). Olen aikaisemminkin asunut solussa joten osaan ottaa muut huomioon ja tiedän miten systeemit toimii. Minulle tärkeää on, että pidät kämpän siistinä ja hoidat sovitut asiat ajallaan. Muuten pidän itseäni aika rentona kämppiksenä ja helppona ihmisenä.
Luonnollisesti toivon että meistä tulisi ystäviä ja voisimme viettää myös vapaa-aikaa yhdessä. Käyn silloin tällöin kavereiden kanssa ulkona juhlimassa, mutta pidän kuitenkin enemmän kotona oleskelusta. Toivottavasti et ala sovittelemaan hirttoköyttä kaulaasi jos ehdotan joskus yhteistä leffailtaa, kokkailua tai illanistujaisia kaveriporukalla.
Ota rohkeasti yhteyttä mikäli kämppä kiinnostaa ja uskot tulevasi meikäläisen kanssa toimeen :) Sähköpostit osoitteeseen: [email protected]
Ps. Kuvallista ilmoitusta voit käydä katsomassa täällä: http://www.kimppakamppa.fi/vuokra-asunto.php?ilmoitus=1831
Hei kaikki asunnottomat!
Pasi Mysiini
1
336
Vastaukset
- asunnollinen
Jos tämä olisi ollut treffi ilmoitus olisin jo naputellut s-postia menemään! Huh, harmi etten ole asunnoton.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2649902K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1935644Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1625220PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *744875- 2122439
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122269Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3522003Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot01820- 211665
- 901607