Etsin pitkäaikaista alivuokralaista/kämppistä asustelemaan kanssani Kallioon. Asunto sijaitsee Wallininkatu kasin neljännessä kerroksessa ja sen kaikista ikkunoista parvekkeelta on huikea näkymä Linnanmäelle. 46 neliön kämpässä on wc(!), pieni keittiö, iso olohuone alkovilla ja iso erillinen makuuhuone. Voin itse majailla olkkarin alkovissa, joten tarjolla olisi oma huone oven kera.
Sukupuolellasi tai iälläsi ei ole merkitystä, tärkeintä on että sinulta löytyy huumorintajua ja positiivinen elämän asenne. Boheemien taiteilijasielujen, hippien tai elämäntapaintiaanien kanssa en välttämättä tule toimeen, joten hakusessa olisi enemmän sellainen keskitien kulkija :) Itse olen aika sosiaalinen, suorapuheinen ja avoin nuori mies. Valmistuin hieman yli vuosi sitten auto-insinööriksi, mutta työelämän alettua tajusin nopeasti valinneeni väärän alan. Nyt olen käynyt iltaisin yrittäjäkoulutuksessa ja suunnitelmissani on avata ensi syksynä sisustus- ja lahjatavaraliike Helsinkiin. Designin ja sisustamisen lisäksi pidän vanhoista jenkkiautoista ja kesällä vapaa-aikani on kulunut paljolti oman harrasteauton kanssa touhutessa :) Harrastan kesällä myös juoksua ja pyrin käymään salilla vähintään pari kertaa viikossa ympäri vuoden.
Erosin vähän aikaa sitten tyttöystävästäni ja olen joutunut toteamaan että kämpän vuokra on liian kova yksin maksettavaksi. Puoliksi jaettuna vuokra on 405 euroa (sis. vuokra, vesi ja netti). Olen aikaisemminkin asunut solussa joten osaan ottaa muut huomioon ja tiedän miten systeemit toimii. Minulle tärkeää on, että pidät kämpän siistinä ja hoidat sovitut asiat ajallaan. Muuten pidän itseäni aika rentona kämppiksenä ja helppona ihmisenä.
Luonnollisesti toivon että meistä tulisi ystäviä ja voisimme viettää myös vapaa-aikaa yhdessä. Käyn silloin tällöin kavereiden kanssa ulkona juhlimassa, mutta pidän kuitenkin enemmän kotona oleskelusta. Toivottavasti et ala sovittelemaan hirttoköyttä kaulaasi jos ehdotan joskus yhteistä leffailtaa, kokkailua tai illanistujaisia kaveriporukalla.
Ota rohkeasti yhteyttä mikäli kämppä kiinnostaa ja uskot tulevasi meikäläisen kanssa toimeen :) Sähköpostit osoitteeseen: [email protected]
Ps. Kuvallista ilmoitusta voit käydä katsomassa täällä: http://www.kimppakamppa.fi/vuokra-asunto.php?ilmoitus=1831
Hei kaikki asunnottomat!
Pasi Mysiini
1
297
Vastaukset
- asunnollinen
Jos tämä olisi ollut treffi ilmoitus olisin jo naputellut s-postia menemään! Huh, harmi etten ole asunnoton.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019