Etsin pitkäaikaista alivuokralaista/kämppistä asustelemaan kanssani Kallioon. Asunto sijaitsee Wallininkatu kasin neljännessä kerroksessa ja sen kaikista ikkunoista parvekkeelta on huikea näkymä Linnanmäelle. 46 neliön kämpässä on wc(!), pieni keittiö, iso olohuone alkovilla ja iso erillinen makuuhuone. Voin itse majailla olkkarin alkovissa, joten tarjolla olisi oma huone oven kera.
Sukupuolellasi tai iälläsi ei ole merkitystä, tärkeintä on että sinulta löytyy huumorintajua ja positiivinen elämän asenne. Boheemien taiteilijasielujen, hippien tai elämäntapaintiaanien kanssa en välttämättä tule toimeen, joten hakusessa olisi enemmän sellainen keskitien kulkija :) Itse olen aika sosiaalinen, suorapuheinen ja avoin nuori mies. Valmistuin hieman yli vuosi sitten auto-insinööriksi, mutta työelämän alettua tajusin nopeasti valinneeni väärän alan. Nyt olen käynyt iltaisin yrittäjäkoulutuksessa ja suunnitelmissani on avata ensi syksynä sisustus- ja lahjatavaraliike Helsinkiin. Designin ja sisustamisen lisäksi pidän vanhoista jenkkiautoista ja kesällä vapaa-aikani on kulunut paljolti oman harrasteauton kanssa touhutessa :) Harrastan kesällä myös juoksua ja pyrin käymään salilla vähintään pari kertaa viikossa ympäri vuoden.
Erosin vähän aikaa sitten tyttöystävästäni ja olen joutunut toteamaan että kämpän vuokra on liian kova yksin maksettavaksi. Puoliksi jaettuna vuokra on 405 euroa (sis. vuokra, vesi ja netti). Olen aikaisemminkin asunut solussa joten osaan ottaa muut huomioon ja tiedän miten systeemit toimii. Minulle tärkeää on, että pidät kämpän siistinä ja hoidat sovitut asiat ajallaan. Muuten pidän itseäni aika rentona kämppiksenä ja helppona ihmisenä.
Luonnollisesti toivon että meistä tulisi ystäviä ja voisimme viettää myös vapaa-aikaa yhdessä. Käyn silloin tällöin kavereiden kanssa ulkona juhlimassa, mutta pidän kuitenkin enemmän kotona oleskelusta. Toivottavasti et ala sovittelemaan hirttoköyttä kaulaasi jos ehdotan joskus yhteistä leffailtaa, kokkailua tai illanistujaisia kaveriporukalla.
Ota rohkeasti yhteyttä mikäli kämppä kiinnostaa ja uskot tulevasi meikäläisen kanssa toimeen :) Sähköpostit osoitteeseen: [email protected]
Ps. Kuvallista ilmoitusta voit käydä katsomassa täällä: http://www.kimppakamppa.fi/vuokra-asunto.php?ilmoitus=1831
Hei kaikki asunnottomat!
Pasi Mysiini
1
315
Vastaukset
- asunnollinen
Jos tämä olisi ollut treffi ilmoitus olisin jo naputellut s-postia menemään! Huh, harmi etten ole asunnoton.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648