O: Koirasuden pentuja

tiikerililja1

Pennut tulevat kasvamaan noin 65-75cm korkeiksi ja 30-45 kg painoisiksi. Kaikki pennut ovat sudenvärisiä, kuten sisko (1. kuva) ja isä (4. kuva). Samoista vanhemmista on jo aiemmin syntynyt yksi pentue. Yksi näistä, Rana (1. kuva) on täällä nähtävissä ja muista löytyy kuvia kotisivuiltamme (Kuvia kasvateistani-sivu). Sivuilta löydät myös lisätietoa ja kuvia pennuista, kuvaukset niiden vanhemmista, jne. Kotisivujemme osoite on www.tiikerililja.nettisivu.org

Meillä on myös avoin Facebook-sivu nimeltä Vieremä Wolfdogs. Tervetuloa tykkäämään! Täältä löytyy mm. pari videota pennuista.

Molemmat vanhemmat, kuin myös vanhemmat sisarukset ovat terveitä. Pentujen isä on kuvattu lonkiltaan ja kyynäriltään terveeksi (A/A, 0/0) ja lisäksi se on testattu vapaaksi degeneratiivisesta myelopatiasta (etenevä selkäydinrappeuma).

Pennut luovutetaan aikaisintaan 7-viikkoisina (13.1. alkaen), mikrosirutettuina, madotettuina ja eläinlääkärin tarkastamina. Mukaansa pennut saavat todistuksen ell. tarkastuksesta, hoito-ohjeita, kauppakirjan, sukutaulun, pannan ja hihnan. Autan uutta omistajaa mahdollisissa ongelmissa. Tarvittaessa tarjoudun mahdollisuuksien mukaan ottamaan pennun takaisin.

Pentu on mahdollista ostaa myös osamaksulla. Osamaksusta tehdään erillinen kirjallinen sopimus.
Hinta: 900
Yhteystiedot: Jenni Korhonen
040-5371738

6

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lissääjalissäälissää

      Kerro hieman miksi myyt koirasutena. Mikä on susi%, tai no kuka(emä, isä ym.) on se susi josta pennut leimattiin koirasusiksi. Kerro onko sekoitus koiraa ja koirasutta vai sutta ja koirraa. Itselläni on kokemusta koirasudesta(Vielä Uros(kiva koira ilman toisia uroksia...! huh!)), niin en pahalla utele. Hinta on kyllä Korkea koirasudelle(siis ei pahalla, joku 200 tai alle itse maksasin(lehtikin on niin märkä koirasuden alla)!

    • wolfeye_

      hinta on kyllä tosi korkea,itse maksoin rotukoirasta 800e. mutta että sekarotuisesta? eiei..taidat pyytää ylihintaa pennuista koska niissä on sutta? ja eihän niissä paljoa sutta edes ole.

      • huhhhuh

        Tiesitkö, että jos koirasusien hinta olisi alhainen, ihmiset ostaisivat niitä hetken mielijohteesta ja sitten koirasuen kanssa koituukin ongelmia kun ei ole ottanut asioista selvää ennen ksuen hankintaa ja koira joutuukin sitten kiertoon.
        kyllä 900€ on sopiva hinta koirasuelle, sillä ainakin varmistuu jotenkin se ettei koira ole hetkenmielijohteesta otettu vaan asiaa on harkittu.


    • wolfiemix

      Kävin tuolla suomen koirasusissa katsomassa ja aloittajaa eipentulistalla näkynyt.Mutta pakko sanoa,että rumia ovat, kyllä susi on susi eli itsessään kaunis ja malamuutti on muuti eli komia.Nuo sekoitukset olivat oikeasti tosi kamalan näköisiä ja suurinosa ilm.viettää elämänsä ketjun päässä...kieltää pitäisi tuollaiset yhdistelyt

    • alfa6

      joo ja kieltää pitäis MONIEN ihmistenkin yhdistelyt. ihme kitinää hinnoista, pyytää saa mitä haluaa ja jos ei fyrkkaa löydy leipä läpi kiinni ei ketään kiinnosta, oikeesti!!

    • näin on

      Sekarotuisia koiria, joissa saattaa olla pieni osa sutta. Sekarotuisen koiran hinta on 200e.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      363
      3773
    2. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      376
      1529
    3. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      176
      1232
    4. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      83
      1033
    5. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      54
      1021
    6. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      859
    7. Hei hei heinäkuu

      Näin se kesä etenee. Hyvää päivää. 😊🖤🌞🌻
      Ikävä
      187
      824
    8. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      41
      800
    9. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      36
      775
    10. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      90
      768
    Aihe