Hei minulla on pitämättömiä pekkasia vuodelta 2011 38h voinko vaatia työnantajaa maksamaan nämä minulle rahana?
Pitämättömät pekkaset
9
595
Vastaukset
- ekisuo3
et
- cgykdgjhsjhshs
Hikipajan omistaja olkoon hiljaa. Eli voit vaatia maksettajaksi vuoden lopussa, tai yhteisestä sopimuksesta niitä voidaan siirtää maksimissaan ensi vuoden kesäkuun loppuun jolloin ne on viimeistään maksettava.
- tinuri89
Niin, mutta puhun vuoden 2011 eikö ne olisi pitänyt maksaa jo tämän vuoden kesäkuusloppuun mennessä?
- wsefrwfasdghsdg
Mikset pidä niitä vain yksinkertaisesti pois?
- Yleinen ongelma
Metallialalla pienyrityksiissä pekkaset maksetaan mutta ei anneta pitää.
- Vain työstä rahaa
Miksi kenekään pitäisi maksaa sinulle tekemättömästä työstä? Kuulostat aivan pummilta joka voi tunkea pekkasensa hanuriinsa!
- Ota puhelu liittoon
Kyllä ne pitää maksaa vuoden lopussa ja vieläpä viikottaisena ylityönä.
Taidat olla nyrkkihikipajan duunari jonka tessin noudattaminen on perseestä.- Älä vielä soittele
Höpö höpö..
Pekkasia voi siirtää seuraavalle vuodelle. Muistaakseni puolivuotta voi siirtää puolintoisin eteenpäin ja jos ei sitten saa pitää niin sitten saat ylitöinä pekkaset.
- AY1
Tunuu ihmeele kun tällätä kysytään pekkasista ym TES asioista.
Liitto on sitä varten että sieltää saa tiedot, ja vielä oikeat.
Täällä on sitä musta tuntuu tietoa.
vaan ollaanko sitä YTK jäseniä että ei voi liitosta asiaa kysyä?.
Alkaa tntuun etä nämä YT kuuluvat haluaa täältä vielä ilmaista neuvontaan.
Minä en neuvo vaikka tiedän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746