Tropiclandia

Nöpö

Moikka!

Sitten mielipiteitä Tropiclandiasta.
Entä Relax-osastolta.
Tarzanista ja Janesta.
Kiitos.

12

913

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johanna

HeipparallaaOlen käyttänyt useastu Relax osaston kosmetologia, joka on mielestäni Vaasan huippu. Nyt tosin muuttaamassa keskustaan, joten minä mukana, kanta-asiakas kun olen. Mielestäni Tarzan & Jane ravintolan taso kohonnut vuosien mittaan, mutta kylpylän puolella usein epäsiistiä.

Kuitenkin, suosittelen!!!

• Liisa

Elisekö muuttamassa keskustaan?
        Vai onko siel ollu joku muu häntä ennen?

• Nöpö

Juu, tota relaxia eniten aattelinkin. Kiva kuulla, et on hyvä :). Onko sielt sit lähteny jo tää kyseinen kosmetologi pois? Uus tilalle?

• nöpö

parempi nimimerkki. äläkä ota muiden nimimerkkejä käyttöön

• NÖPÖ

Joo, onko sun nimimerkki sit huono, ku käsket mun paremman keksiin :D. Meinaatko, että kahlaan koko palstan läpi ja tarkistan, et mitkä nimimerkit on käytös? Ihan kuule tuulesta ton tempasin, kun äkkiä piti jotain keksiä. Älä pelkää, en mä sitä aijo vakkariksi ottaakkaan. Voi anna anteeksi, ku astuin teitin varpaille.

• laajennus
        NÖPÖ kirjoitti:

Joo, onko sun nimimerkki sit huono, ku käsket mun paremman keksiin :D. Meinaatko, että kahlaan koko palstan läpi ja tarkistan, et mitkä nimimerkit on käytös? Ihan kuule tuulesta ton tempasin, kun äkkiä piti jotain keksiä. Älä pelkää, en mä sitä aijo vakkariksi ottaakkaan. Voi anna anteeksi, ku astuin teitin varpaille.

Menen vasta sitten Tropiclandiaan kun ja jos se laajenee ulko-uimalaksi niinkuin on puheita kuultu. Tropiikin höyrysaunassa voi paljas pinta vilahtaa?

• nöpö
        NÖPÖ kirjoitti:

olis tarvinnu koko listaa lukee kun mä olin kirjoittanu vähän enne sua joten et voinut olla sitä näkemättä

• NÖPÖ

(I) (I)
      O
      (_____)

• Anonyymi00009

paskoin just housuun kun luin tätä keskustelua

• Anonyymi00010

Minua kiusattiin lapsena tropiclandiassa.

• Anonyymi00011

Hyvä lämmittelypaikka on.

• Anonyymi00012
      UUSI

Eikö Härmän Huvipuisto vetänytkään,Vaasasta päin tulijoit kun Vaasan Hyvipuisto piti
      lopettaa,siinä meni Tax-värkki matkailu Vaasanälaivoilta ja muutkin tulot Vaasalaisille.
      Hyviä valtuutettuja Vaasassa.!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      705
      3060
    2. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      72
      973
    3. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      42
      837
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      776
    5. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      637
    6. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      43
      569
    7. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      50
      541
    8. Harvinaisin persoonallisuustyyppi

Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o
      Sinkut
      80
      475
    9. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      470
    10. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      43
      463
    Aihe