Moikka!
Sitten mielipiteitä Tropiclandiasta.
Entä Relax-osastolta.
Tarzanista ja Janesta.
Kiitos.
Tropiclandia
12
913
Vastaukset 12
- Johanna
HeipparallaaOlen käyttänyt useastu Relax osaston kosmetologia, joka on mielestäni Vaasan huippu. Nyt tosin muuttaamassa keskustaan, joten minä mukana, kanta-asiakas kun olen. Mielestäni Tarzan & Jane ravintolan taso kohonnut vuosien mittaan, mutta kylpylän puolella usein epäsiistiä.
Kuitenkin, suosittelen!!!- Liisa
Elisekö muuttamassa keskustaan?
Vai onko siel ollu joku muu häntä ennen?
- Nöpö
Juu, tota relaxia eniten aattelinkin. Kiva kuulla, et on hyvä :). Onko sielt sit lähteny jo tää kyseinen kosmetologi pois? Uus tilalle?
- nöpö
parempi nimimerkki. äläkä ota muiden nimimerkkejä käyttöön
- NÖPÖ
Joo, onko sun nimimerkki sit huono, ku käsket mun paremman keksiin :D. Meinaatko, että kahlaan koko palstan läpi ja tarkistan, et mitkä nimimerkit on käytös? Ihan kuule tuulesta ton tempasin, kun äkkiä piti jotain keksiä. Älä pelkää, en mä sitä aijo vakkariksi ottaakkaan. Voi anna anteeksi, ku astuin teitin varpaille.
- laajennus
NÖPÖ kirjoitti:
Joo, onko sun nimimerkki sit huono, ku käsket mun paremman keksiin :D. Meinaatko, että kahlaan koko palstan läpi ja tarkistan, et mitkä nimimerkit on käytös? Ihan kuule tuulesta ton tempasin, kun äkkiä piti jotain keksiä. Älä pelkää, en mä sitä aijo vakkariksi ottaakkaan. Voi anna anteeksi, ku astuin teitin varpaille.
Menen vasta sitten Tropiclandiaan kun ja jos se laajenee ulko-uimalaksi niinkuin on puheita kuultu. Tropiikin höyrysaunassa voi paljas pinta vilahtaa?
- nöpö
NÖPÖ kirjoitti:
olis tarvinnu koko listaa lukee kun mä olin kirjoittanu vähän enne sua joten et voinut olla sitä näkemättä
- NÖPÖ
(I) (I)
O
(_____) - Anonyymi00009
paskoin just housuun kun luin tätä keskustelua
- Anonyymi00010
Minua kiusattiin lapsena tropiclandiassa.
- Anonyymi00011
Hyvä lämmittelypaikka on.
- Anonyymi00012UUSI
Eikö Härmän Huvipuisto vetänytkään,Vaasasta päin tulijoit kun Vaasan Hyvipuisto piti
lopettaa,siinä meni Tax-värkki matkailu Vaasanälaivoilta ja muutkin tulot Vaasalaisille.
Hyviä valtuutettuja Vaasassa.!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053060Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E72973- 42837
- 69776
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi43569Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit50541Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80475Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k25470- 43463