poliisikoulu...

hurja

Hellou!
Onkohan täällä kukaan henk. koht. ollut Poliisikoulun pääsykokeissa? (miel. lähiaikoina, ei siis vuonna miekka ja kivi..) Eli kiinnostais tietää liikuntatesteistä vähän, esim. mitä kaikkea ketteryysrataan sisältyy? Millasta porukka oli; himourheilijoita vaiko myös meitä "taviksia"? Kuinka tiivis tahti ym...??
Hakupaperit jo menny ja paljon yrittäny reenata, mutta...voiskohan vielä jotain tehä lisää. Tai kannattaisko johonkin erityisesti panostaa? *tänks* :)

15

7293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cop

      käy poliisikoulun www-sivuilla, sieltä löytyy tietoa. www.poliisi.fi.

    • Poliisikokelas

      Moi!
      Poliisikoulu etsii tavallisia ihmisiä joilla elämänarvot kohdallaan ja hyvä psyykkinen ja fyysinen kunto.
      Ketteryysrata suoritetaan liikuntahallissa ja siinä ei ole mitään ihmeellistä sen murehtimisen voit unohtaa.
      Sen sijaan keskity siihen materiaaliin mitä tulet saamaan kuukautta ennen kuin pääsykokeet on.
      Äidinkielen koe tosi tärkee, kielioppi jne.
      Paras neuvo on ettet jännittäisi liikaa koska se voi pilata suorituksesi.
      Hain itse lopputalvesta ja aloitan ensi maanantaina 16.8 koulun.
      Lue hyvin kirjat mitkä saat ja harjoittele etukäteen kuntotestin osakokeita varten.
      Jos kysymyksiä tulee mieleen lisää niin kirjoittele [email protected]

      • hurja edelleen...

        Kiitän.
        Aina paremmin pääsee perille noista, kun kuulee joltain, joka oikeesti on siellä ollu.
        Tsemppiä sulle sinne, kun alotat! ..toivottavasti tuun perässä...? =D
        (ja pidän sun osottees mielessä..)


      • poliisikokelas
        hurja edelleen... kirjoitti:

        Kiitän.
        Aina paremmin pääsee perille noista, kun kuulee joltain, joka oikeesti on siellä ollu.
        Tsemppiä sulle sinne, kun alotat! ..toivottavasti tuun perässä...? =D
        (ja pidän sun osottees mielessä..)

        Jeps pistä meiliä tohon osoitteeseen kun olet tulossa pääsykokeisiin niin annetaan vielä pari viime hetken vinkkiä...


      • B-rappu
        hurja edelleen... kirjoitti:

        Kiitän.
        Aina paremmin pääsee perille noista, kun kuulee joltain, joka oikeesti on siellä ollu.
        Tsemppiä sulle sinne, kun alotat! ..toivottavasti tuun perässä...? =D
        (ja pidän sun osottees mielessä..)

        Täältä löytys meitä muitakin, jotka vois antaa viime hetken vinkkejä!! Aihe vapaa ;)


      • hurja..
        B-rappu kirjoitti:

        Täältä löytys meitä muitakin, jotka vois antaa viime hetken vinkkejä!! Aihe vapaa ;)

        ...voi antaa niitä viime hetken vinkkejä. Se on vaan eri juttu, keltä niitä ottaa vastaan...:) (lue:ei ainakaan B-rapusta..)


    • poliisi

      testi poliiskoulussa on että pidätetään kusta niin kauan et se nousee päähän

      • Juke

        oli päivän paras!!:)


      • äijä
        Juke kirjoitti:

        oli päivän paras!!:)

        niin se muuten taitaa olla- ei kait sinne ilman
        pissiä päässä kyllä kukaan hakisikaan- ajatelkaa
        mitä työtä, pelkkää rikollisten ym. kanssa venkoilua- ja millä palkalla!


      • Vompatti
        äijä kirjoitti:

        niin se muuten taitaa olla- ei kait sinne ilman
        pissiä päässä kyllä kukaan hakisikaan- ajatelkaa
        mitä työtä, pelkkää rikollisten ym. kanssa venkoilua- ja millä palkalla!

        Siihen nähden että opiskelut kestävät vain kaksi vuotta, ja siitäkin toinen on palkallista työharjoittelua, ei poliisien lähtöpalkka minusta nyt niin älyttömän huono ole. (Lisäksi eikös asuminenkin ole ilmaista oppilasasunnoissa?)


      • Ei-asiakas
        Vompatti kirjoitti:

        Siihen nähden että opiskelut kestävät vain kaksi vuotta, ja siitäkin toinen on palkallista työharjoittelua, ei poliisien lähtöpalkka minusta nyt niin älyttömän huono ole. (Lisäksi eikös asuminenkin ole ilmaista oppilasasunnoissa?)

        Poliisien koulutuksessa on kyllä tapahtunut edistystä. Aikaisemminhan poliisikoulu kesti puoli vuotta ja sisään pääsi kaikenlaisia dorkia.

        Nykyään pystytään "Tatu Vanhasen testeillä" pahimmat luonnevikaiset pitämään pois ammatista.


      • Miekka hihassa!!
        äijä kirjoitti:

        niin se muuten taitaa olla- ei kait sinne ilman
        pissiä päässä kyllä kukaan hakisikaan- ajatelkaa
        mitä työtä, pelkkää rikollisten ym. kanssa venkoilua- ja millä palkalla!

        Meinaatko nero, että poliisia ei pitäisi olla...siis ku pitäisi pelätä rikollisten kanssa venkoilua. Ja todennäköisesti sieltä saa palkaksi rahaa! Ja vielä lopuks...kerrotko miltä tuntus kun joku hakkais sut, ja nussis vielä perseeseen!!! Eikä poliisia olisi lähimaillakaan, koska ne ei tykkää venkoilla rikollisten kanssa!!?? Idiootti, terveisiä hanurista!!


      • nisse
        Miekka hihassa!! kirjoitti:

        Meinaatko nero, että poliisia ei pitäisi olla...siis ku pitäisi pelätä rikollisten kanssa venkoilua. Ja todennäköisesti sieltä saa palkaksi rahaa! Ja vielä lopuks...kerrotko miltä tuntus kun joku hakkais sut, ja nussis vielä perseeseen!!! Eikä poliisia olisi lähimaillakaan, koska ne ei tykkää venkoilla rikollisten kanssa!!?? Idiootti, terveisiä hanurista!!

        mua taas kiinnostais noi poliisikoulun psykoloogiset testit? onks ne hirveen pahat? en niit kuntokokeit niinkää pelkää mut noi toiset on nyt sit nii ja näi.miten muuten jos on joku lievä pimeenpelko voiks se pilata koko unelman? et jos voisitte kertoo kokemuksistanne.kiitti jo etukäteen..


      • hurja
        nisse kirjoitti:

        mua taas kiinnostais noi poliisikoulun psykoloogiset testit? onks ne hirveen pahat? en niit kuntokokeit niinkää pelkää mut noi toiset on nyt sit nii ja näi.miten muuten jos on joku lievä pimeenpelko voiks se pilata koko unelman? et jos voisitte kertoo kokemuksistanne.kiitti jo etukäteen..

        Ainakin itse oon kuullu ja saanu ohjeita sieltä, että ne psykologiset testit tehään lähes kaikki(ellei jopa ihan kaikki) tietokoneella. Eli ei mitään vaikeita juttuja, jos vaan osaa hiirtä käyttää. Ja niihin psykologisiin kysymyksiin vastataan ihan oman "mielipiteen" ja ajatusmaailman mukaan. Eli ei mitään vaikeita varmastikaan. Niistä ne kait sitten näkee vähän sun olemustas, ootko suht täysillä kulkeva vaiko onko sulla jotenkin kieroutunu ajatusmaailma. =) toivottavasti selkeni edes vähän.?


      • Anu
        hurja kirjoitti:

        Ainakin itse oon kuullu ja saanu ohjeita sieltä, että ne psykologiset testit tehään lähes kaikki(ellei jopa ihan kaikki) tietokoneella. Eli ei mitään vaikeita juttuja, jos vaan osaa hiirtä käyttää. Ja niihin psykologisiin kysymyksiin vastataan ihan oman "mielipiteen" ja ajatusmaailman mukaan. Eli ei mitään vaikeita varmastikaan. Niistä ne kait sitten näkee vähän sun olemustas, ootko suht täysillä kulkeva vaiko onko sulla jotenkin kieroutunu ajatusmaailma. =) toivottavasti selkeni edes vähän.?

        Oon itse suunnitellut hakevani marraskuussa päättyvään hakuun. Mua on mietityttänyt se KUNTOTESTI älyttömästi kun kunto ei tällä hetkellä oo paras mahdollinen. Onko se juoksutesti maastossa vai radalla?? Ja pitääkö sen olla yhtäjaksoista. Muttta uinti on varmasti se mun heikkouteni,ku ei oo syntynyt räpylät jalois!!! Pinnalla pysyn mutta vauhti ja tyyli ei kehumisen arvoiset. Löytääkö esim. kirjallisista kokeista muuuta infoa mistään netistä kuin sen mikä on poliisi.fi sivulla. Olis kiva tietää minkä tyyppistä ois luvassa.
        Kiitti etukäteen jos joku tietää:)!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      74
      3278
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1182
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1048
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      981
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      933
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      811
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      90
      713
    9. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      690
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    Aihe