Perheeseeni kuuluu 5 ihmistä. lapset ovat yli 10 vuotiaita.
etsimme pientä sisäkoiraa ja mietimme tätä kääpiöpinseriä.
mietä mieltä te ootte tästä rodusta? :)
Kääpiöpinseri meille?
2
225
Vastaukset 2
Kääpiöpinseri hyvältä kasvattajalta on ihana pakkaus :)
Rottakoira kun on niin täytyy pennusta asti huolehtia oikeasta suunkäytöstä (pienintäkään näykkimistä ei voi sallia), on erittäin energinen ja jaksaa vaikka kuinka pitkiä lenkkejä. Ovat hälyttäviä vahtikoiria joten turha haukkuminen on karsittava.
Onko mitkä syyt että olette miettineet juuri tätä rotua?
Kääpiöpinseri on erittäin älykäs ja voi olla hankala ellei kouluteta kunnolla.- käpsy
Meillä 2 kääpiöpinseriä ja perusluonteeltaan seurallisia, energisiä ja vilkkaita koiria. Rotu on kuitenkin äkkipikainen ja voi olla ensikoiraksi hankala kouluttaa joten suosittelen vielä katsomaan muitakin rotuja. Kääppänät ovat todella reviiritietoisia ja siksi saattavat haukkua paljon, jos ei saa koulutettua kunnolla ja rottajalostuksensa juurilta aikuisena saattavat myös esimerkiksi säikähtäessään tai kokiessaan itsensä uhatuksi näykkiä ja hyppiä vasten. Jos olette alusta asti määrätietoisia ja panostatte koulutukseen niin onnea matkaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013358Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721073- 441009
- 70845
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit79722- 94687
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi50670Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k29605- 47584
Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.90554