sanokaapas jotain hyviä/huonoja puolia tästä headsetistä koska olen hankkimassa kyseistä headsettiä.
Turtle Beach X12
8
223
Vastaukset
- no vaik
Johdon pituus 5m, langaton sen pitää olla;)
- itel on
halvat ja kevyet. hyvä äänenlaatu. bassboost säädettävissä.
- xSotaHauKKa
Itellä on ollu tuo X12 siitä asti kun se tuli ja ei oo moitteita ollu...
- Ehdottomasti!
On ollut todella hyvä, äänet on ihan professional tasoo, mikki on hyvä, säätömahdollisuuksia on reilusti, basso, volume, chat volume jne. Joten suosittelen, hinta on halvempi koska on täysin langallinen.
XP500 on kyl hyvät jos yhtään haluaa panostaa. Kaikki noi alle 100€ mallit on sukkia.
- apari3
Liten nää x12 liitetään kun on ollut vähän ongelmia
Pliis auttakaa:S - apari3 SUCKS!
apari3: Ensinnäkii et opettele kirjottamaa ja toiseks et oot väärällä viestiketjulla!
- ImekääJormanMunaa
X12 on suoraan sanoen kalliimpiin Turtle Beacheihin verrattuna basha. Itse suosittelen X32 koska siinä on Wi-fi eli se on langaton, kuulokkeet ovat hiukan isommat jotka sopivat paremmin omiin korviini, äänenlaatu on parasta, patterit kestävät kauan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894230
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032383Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?342368Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972134Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321895
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 291558
- 761321