sanokaapas jotain hyviä/huonoja puolia tästä headsetistä koska olen hankkimassa kyseistä headsettiä.
Turtle Beach X12
8
236
Vastaukset
- no vaik
Johdon pituus 5m, langaton sen pitää olla;)
- itel on
halvat ja kevyet. hyvä äänenlaatu. bassboost säädettävissä.
- xSotaHauKKa
Itellä on ollu tuo X12 siitä asti kun se tuli ja ei oo moitteita ollu...
- Ehdottomasti!
On ollut todella hyvä, äänet on ihan professional tasoo, mikki on hyvä, säätömahdollisuuksia on reilusti, basso, volume, chat volume jne. Joten suosittelen, hinta on halvempi koska on täysin langallinen.
XP500 on kyl hyvät jos yhtään haluaa panostaa. Kaikki noi alle 100€ mallit on sukkia.
- apari3
Liten nää x12 liitetään kun on ollut vähän ongelmia
Pliis auttakaa:S - apari3 SUCKS!
apari3: Ensinnäkii et opettele kirjottamaa ja toiseks et oot väärällä viestiketjulla!
- ImekääJormanMunaa
X12 on suoraan sanoen kalliimpiin Turtle Beacheihin verrattuna basha. Itse suosittelen X32 koska siinä on Wi-fi eli se on langaton, kuulokkeet ovat hiukan isommat jotka sopivat paremmin omiin korviini, äänenlaatu on parasta, patterit kestävät kauan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684286
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺674130Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363542Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163113Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342782En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142562Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102324IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm151427Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571272- 801046