Moikka! Täällä kirjoittelee 19vuotias kahden lapsen äippä.Esikoiseni on Seela Elisabeth, 3v ja meille syntyi 12.12.12 pieni poikavauva
Väinökö?
11
94
Vastaukset
- jenna.
Molemmat ovat ihan kivoja nimiä:) tässä kumminkin vielä joitain ehdotuksia Seelan veljelle:
Severi
Aarni
Klaus
Sakari
Luukas
Aaron
Akseli
Samuel
Angelos - miten olisi
Seela ja Valle
- ISMO LAITELA
Tyttö hei, opettelehan käyttämään sitä kuuluisaa ehkäisyä!
- meeeeeeriii
Sinä ruma ihminen ole hiljaa! Onko sinulta pois jos joku haluaa tehdä lapset nuorena?
- Mä vaan
Seela ja Sampo
- Näio
Oisko toimiva ehkäisy mitään -jatkossa.
Väinö on yksi kammottavimmista nimistä, mitä tiedän. - Meille tulee kans...
Väinö pojan nimeks. Se oli mun papan nimi. Meillä siis isovanhempien nimet käytössä suvussa, eli liittyy perinteitä. Onhan se harvinainen, mutta en kyllä antais sellasta nimeä, mikä on joka toisella lapsella.
Nuorena lapset pitää tehdä! Esikosen sain 18v. ja ois pitänyt tehdä toinenkin heti perään. Nyt vuosia myöhemmin opiskelujen vakityön omakotitalon farmariauton... hankinnan jälkeen oon ihan vanha akka jo :D Raskausaikakin ollut jotenkin paljon vaikeempaa kun nuorena. Toivottavasti jaksan yhtä hyvin yövalvomiset ym, kuin aikoinaan nuorempana...
Vauva on paras lahja mitä voi koskaan saada! Onnea teille pienestä pojusta >3- ISMO LAITELA
EI LAPSIA LAPSILLE!
Ja kyllä, 18v on vielä täysi kakara.
- Miia-Marjet
Väinö?
Noh, jos tykkää, mutta ite en laittaisi, noitten ä ja ö -kirjainten vuoksi, ei ehkä kansainvälinen ja vaikea lausua. Vähän samaan tapaan kuin Kyösti.
Jos oisin samassa tilanteessa niin Viljami tai Vilhelm tai peräti Vilho.
Väinö Oliver ei natsaa tyylillisesti yhteen.
Ilja on yhtä kammotus, venäläisten nimi.
Mutta nää on makuasioita.
Seelan veljeksi mun mielestä sopii Eeli tai Eelis tai Elias.
Tai Seela ja Samuli,
Seela ja Samuel.
Tai tällainen erikoinen:
Selim, joka on miehen nimi myös. - Esmeralda
Molemmat ihania nimiä! :)
Eikä mielestäni tarvitse olla erikoisempi nimi. Minusta pääasia, että lapsilla on sellaset nimet josta molemmat vanhemmat oikeasti tykkäävät :) - Näin meillä
Ihana yhdistelmä on Seela ja Eliel, olemme itsekin harkinneet sitä yhdistelmää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733834Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92061Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1351276
- 1121158
- 1131150
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711057Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906