aina ja sitten jää jämäsijoille väliaikalähtokisoissa etenkin eikä tänä vuonna ole tullut menestystä yhteislähtökisoissakaan.
Puhui Urheilulehdessä mm että aikoo ottaa mitalin tänä vuonna Arvokisoista.
Ja kehui että on nyt elämänsä kunnossa, tosi kovassa kunnossa mutta sijaluku 65 on kaikkea muuta kuin hyvä.
Tekis enemmän tekoja eikä puhuisi niin paljon.
Tulee mieleen mun naapuri joka aikoinaan puhui vain.
Puhumalla urheileminen LOL.
Leuhka Ville Nousiainen joka lehdissä kehua retostelee
9
630
Vastaukset
- Niinhänse on
Taitaa olla, että Nousiaisen ura on loppusuoralla. Perheasiat varmaan kiinnostavat tällä hetkellä eniten.
Oikeastaan samat sanat Jauhojärvestä. Siirtyminen uuteen tuoreeseen suksimerkkiin oli luultavasti naula arkkuun. - tietovuori
Kouvolasssa vaivaa Lallukantauti
- havainnoitsija,
Enpä oo Villessä leukkuutta havainnut.Nöyrä ja asiallinen kaveri, mm. kun on tv:ssä haastateltu.
- Näyttöjä kaipaava
Kyllä Nousiaisen puheet ovat aina olleet kovia, mutta se on ihan hänen tietoista peliä ja sitä kautta hän on saanut suksifirmalta ym. talorahat. Koivn on kuuluma ollut ahne näissä hommissa, eikä ihan pikkurahoista ole ollut kyse. Mikäs nyt on loikoillessa, kun on uhopuheilla tienattu omaisuus. Seuraavaan vuoteen voi taas mennä sillä, että olisi ollut tosi kovassa kunnossa, mutta kun...
- Beibe anna mul
Ville ottaa roposista mallia ja alkaa antaa emännälleen piiskaa jolla taitaa olla paremmat eväät?
- Virpi ent K
Beibe anna mul kirjoitti:
Ville ottaa roposista mallia ja alkaa antaa emännälleen piiskaa jolla taitaa olla paremmat eväät?
Maxin höpötyksistä merkillepantavaa on todellakin se, että Toni motkottaa aina Ritun hiihdosta.
Onkohan se niin tossun alla, ettei kotona uskalla, pitää koko kansalle haukkua selän takana?
- rexstartti.
Ajattelee kai, parempi olla tossun alla kuin taivasalla. :)
- Valtic
Ville Lehti saa sen sijaan Ukrainalaista. Suksi näyttää luistavan ulkomaan matkoilla.
- Anonyymi
Turhaa selostusta aasiantuntijan kimuroissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50776Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37680