Leuhka Ville Nousiainen joka lehdissä kehua retostelee

juha82friikki

aina ja sitten jää jämäsijoille väliaikalähtokisoissa etenkin eikä tänä vuonna ole tullut menestystä yhteislähtökisoissakaan.

Puhui Urheilulehdessä mm että aikoo ottaa mitalin tänä vuonna Arvokisoista.
Ja kehui että on nyt elämänsä kunnossa, tosi kovassa kunnossa mutta sijaluku 65 on kaikkea muuta kuin hyvä.

Tekis enemmän tekoja eikä puhuisi niin paljon.
Tulee mieleen mun naapuri joka aikoinaan puhui vain.
Puhumalla urheileminen LOL.

9

630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinhänse on

Taitaa olla, että Nousiaisen ura on loppusuoralla. Perheasiat varmaan kiinnostavat tällä hetkellä eniten.

Oikeastaan samat sanat Jauhojärvestä. Siirtyminen uuteen tuoreeseen suksimerkkiin oli luultavasti naula arkkuun.

• tietovuori

Kouvolasssa vaivaa Lallukantauti

• havainnoitsija,

Enpä oo Villessä leukkuutta havainnut.Nöyrä ja asiallinen kaveri, mm. kun on tv:ssä haastateltu.

• Näyttöjä kaipaava

Kyllä Nousiaisen puheet ovat aina olleet kovia, mutta se on ihan hänen tietoista peliä ja sitä kautta hän on saanut suksifirmalta ym. talorahat. Koivn on kuuluma ollut ahne näissä hommissa, eikä ihan pikkurahoista ole ollut kyse. Mikäs nyt on loikoillessa, kun on uhopuheilla tienattu omaisuus. Seuraavaan vuoteen voi taas mennä sillä, että olisi ollut tosi kovassa kunnossa, mutta kun...

• Beibe anna mul

Ville ottaa roposista mallia ja alkaa antaa emännälleen piiskaa jolla taitaa olla paremmat eväät?

• Virpi ent K
        Beibe anna mul kirjoitti:

Ville ottaa roposista mallia ja alkaa antaa emännälleen piiskaa jolla taitaa olla paremmat eväät?

Maxin höpötyksistä merkillepantavaa on todellakin se, että Toni motkottaa aina Ritun hiihdosta.

Onkohan se niin tossun alla, ettei kotona uskalla, pitää koko kansalle haukkua selän takana?

• rexstartti.

Ajattelee kai, parempi olla tossun alla kuin taivasalla. :)

• Valtic

Ville Lehti saa sen sijaan Ukrainalaista. Suksi näyttää luistavan ulkomaan matkoilla.

• Anonyymi

Turhaa selostusta aasiantuntijan kimuroissa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      680
    Aihe