Hei kaikille!
Meille olisi maaliskuussa syntymässä esikoinen, poika.
Kuumeisesti tässä pohdimme nimeä pienokaiselle ja hieman tuntuu että pulassa olemme.
Kolme nimeä olisi veikalle hakusessa ja kolmanneksi olemme jo aika varmasti valinneet nimen Johannes. Kaksi etunimeä ja se varsinainen kutsumanimi ovat vielä auki.
Mieheni sisko ehdotti nimeä Veini. Mitä mieltä olette siitä?
Itse en saa mitään riemunkohtausta nimestä mutta ei se ihan hirveältä kuulosta joten pidän sen vielä harkinnassa. Mikä Veinille toiseksi nimeksi sitten?
Nimeksi Veini vai jokin muu?
20
2541
Vastaukset
- jenna.
Veini on ihan kiva, vähän erikoisempi:)
muita ehdotuksia:
Touko
Veiti
Aksu
Veikka
Vertti
Elo
Saarni
Otso
Joona
toinen nimi Veinille:
Veini Josef Johannes
Veini Joni Johannes
Veini Otto Johannes
Veini Miro Johannes
Veini Kosmo Johannes
Veini Niko Johannes
Veini Manne Johannes
Veini Valtteri Johannes - kiva tai ei
kivempi minusta Veerti:) Veerti/ isän,ukin nimestä nimi/ Johannes,tai pelkkä Veerti Johannes
- Äiskäliini - 62
Veini, Vertti, Veeti todella rumia nimiä. En laittaisi pojalleni mistään hinnasta. Paljon mielummin esim. Jiri, Kimi, Niki, Milo, Miro, Jasu, Samu, Jani, Joni, jne. Esim. aivan ihana nimi olisi Kimi Niklas Johannes. Milo Samuel Johannes. Niki Aslak Johannes
- mun list...
Entäs sitten Venni? Venni on vanha nimi ja harvinainen, alle 500 suomessa. Nimi on vanha mutta jotenkin tuore ja uuden tuntoinen ja suloinen.
- Täti
Minusta Veini on kiva nimi.
Vaikka se onkin vanha nimi, niin silti melko harvinainen.
Toinen nimi voisi olla isän, vaarin, enon, sedän - tai kauempaa suvusta oleva nimi.
TAI
Veini Otto Johannes
Veini Mika Johannes
Veini Aarni Johanens
Veini Matti Johannes
Veini Heikki Johannes
Veini Lauri Johannes
Veini Tarmo Johannes
Veini Aarre Johannes
Myös Vertti ja Venni on kivoja nimiä :) - tämmösiä
Veini Roni Einari
Värri Johannes - jotainkivoja:)1
Itse en tykkää Veinistä hirveästi, mutta enemmän kuitenkin kuin Vennistä, joka on itse asiassa tosi karmea.
Lenni Otto Johannes on ehdotukseni, tosi kiva nimi olisi. Muita:
Tuomas Oiva Johannes
Touko Otso Johannes
Antto Sisu Johannes
Sampo Urho Johannes
Akseli Pauli Johannes
Arttu Onni Johannes
Ilmari Kalle Johannes - &&&
Veini Vilho Johannes
Otso Veini Johannes
Tuomas Okko Johannes
Olavi Veini Johannes
Wille Iiro Johannes
Niilo Arttu Johannes
Arttu Juho Johannes
Ilkka Aki Johannes
Juho Arttu Johannes
Markus Tuomo Johannes
Sampo Otso Johannes
Lenni Konsta Johannes
Konsta Riku Johannes
Sampo Ilmo Johannes - Esmeralda
Veini on ihana nimi!!
Veini Valo Johannes?
Veini Miko Johannes?
Veini Jalo Johannes?
Veini Sulo Johannes?
Veini Huuko Johannes? - 2013
Veini Niilo Johannes
Vilppu Iiro Johannes
Valtteri Leo Johannes
Valter Tuukka Johannes
Tuomas Veini Johannes
Hugo Veini Johannes
Manu Veini Johannes
Riku Evert Johannes (Evert...Vertti...Veeti)
Evert Riku Johannes
Evert Ville Johannes - -ada-
Veini kuulostaa mun mielestä aika tyttömäiseltä. Ehkä tulee tytön nimi Eini mieleen, siksi tuntuu tyttömäiseltä. Mutta miksei ihan hyvä nimi.
Veini Viljam Johannes tai Veini Kasper Johannes.
Toisen nimen kannattaisi alkaa konsonantilla ettei kuulosta ihan puurolta "veini-iivari=vei-niivari" tms. - ????
Veikko Kalle Johannes
Ville Veikko Johannes
Aaro Ville Johannes - Entäpäs tällaiset?
Viljo Eero Johannes
Väinö Olavi Johannes
Vertti Eino Johannes
Vilhelm Arttu Johannes - Jaaa
Roihu tai Myrsky?
- Myrsky Roihuaa......
Luoja, mitä nimiä.....VATIPÄÄ!!!!!
- NimiTäti
Veini Vitunnuolija
- maanantaipv
Eeti Veikko Johannes
Jussi Urho Johannes
Juho Aarne Johannes - yöööööööööööööö
Miiko Isak Johannes
Miiko Veini Johannes
Miiko Erik Johannes - put1
samppa tai linna
- Anonyymi
Parempi olis Pena abdi johannes weikko jörn sven duffa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446