Kainuussa näyttää pirujen imago muuttuneen vaalien jälken. Vaaleissa annettiin äänestäjille lupaus uudistuksista ja vanhojen hyvä veli verkostojen lopettamisesta. Toisin näyttää käyvän. Keskeistä valta kahmii muutama henkilö itselleen. Tämä on sama malli, josta kepus syytettiin persujen toimesta vaalikampanjassa ja kansa uskoi muutokseen.
Perussuomalaisten imago Kainuussa
Vaalilupukset
4
190
Vastaukset
- Edellä.
Korjaus tekstiin ei pirujen vaan persujen.
- näin on
olen samaaa mieltä
- KOKOOMUS/BILDENBERG
Pahin uhka meille ikinä nuo Perussuomalaiset. Mutta eivät tule ikinä Bildenberg pippaloihin pääsemään ja hyvä veli järjestelmää murentamaan. Olemme ainut puolue jonka suusta soljuu luontevasti sana UUSI MAAILMANJÄRJESTYS. Jonka ovat maininneet puheissaan esim Niinistö, Katainen, Stubb. Revi siitä köyhä kansanosa. Eli toisin sanoen harvain valta on ja pysyy meillä. Oliko vielä jotain kysyttävää.
- Akateemi
Puheenjohtajan vaihto oli emämunausta persiilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456