mitä juhlavuosi 2013 tuo mukanaan Katrin uralla.
Konsertteja odotellen
kiinnostuksella odotan
5
146
Vastaukset
- fani-73
Niin odotetellaan ja toivotaan Katrin toipuvan esiintymiskuntoon. Kaikkea hyvää kaikille aidoille oikeille Katri faneille ja laulun täyteistä vuotta 2013.
- Katri-fani
Samaa mieltä:-) Hyvältähän tuo ainakin näyttää, kun on toipunut jo odotettua nopeammin! Tuleva vuosi ja 50v konsertti tulee takuulla olemaan minulle vahvasti tunnepitoinen, sen takaa 50vuoden fanitus!!!
- fani-73
Katri-fani kirjoitti:
Samaa mieltä:-) Hyvältähän tuo ainakin näyttää, kun on toipunut jo odotettua nopeammin! Tuleva vuosi ja 50v konsertti tulee takuulla olemaan minulle vahvasti tunnepitoinen, sen takaa 50vuoden fanitus!!!
Juu,kyllä varmaan tunteet pintaan nousee. Oma fanitus alkanut vuonna-76 ja ensi vuonna tulee mittariin 40-vuotta elettyä elämää..oi aikoja oi muistoja musiikin soidessa.
- Lopeta jo!
Äänellään se variskin raakkuu, miksei sitten kutri.
- jaskan kaveri
Menkää nyt vitikkoon te jotka vaan haukutte Katri Helenaa täällä. Ylläpitäjä on kirjoittanut ihan otsikon alle että "täällä keskustellaan Katri Helenan musiikista".
Keskustelua ei vielä ole se että sanoo tykkäävänsä tai ei tykkää. Vois sitä "raakkumistakin" perustella jotenkin jos sitä mieltä on ja on käynyt KH:n konsertiessa kuuntelemassa. Katri kun ei raaku edelleenkään vaan paranee vuosi vuodelta.
Viimeaikaisista viesteistä päätellen täällä on jotkut hurmosseurat ja pyykinpesutalkoot menossa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854598- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571704
- 181611
- 191607