Huonekaluliikkeet Jyväskylässä

Jyväskylään muuttava

Mitä huonekaluliikkeitä Jyväskylässä voitte suositella, millaista tarjontaa yleensä löytyy?

16

3619

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jospainostatenosta

Hohhoijaa, ei niihin viitsi mennä, kun heti on joku himomyyjä perässä selittämässä asiantuntevasti, mitä minä tarvitsen. Ei sinne voi mennä edes katselemaan ja vertailemaan hintoja ja tuotteita, kun aina on joku hiostamassa. Siis eikö ne rupee pikkuhiljaa tajuamaan, että ei ostava asiakas ole se, joka heti ovesta sisään tullessaan tietää, mitä hakee jne. Ostava asiakas voi olla juuri se, joka käy kahtomassa ja tsekkaamassa ja huokailemassa ja menee sitten kotiin ja funtsii sen yön tai kaksi ja sitten päättääkin mennä ostamaan sen lepolöhötuolin kotiinsa ja varsinkin, kun kukaan ei ole painostanut yhtään mihinkään ostamispakkoon.

• jkl13

Kierrä masku kaukaa!!!!
      Kaikki muut liikkeet ok.

• noin....

Komppaan.

• Asko Iskusotka

Niitä piisaaaa.
      Vaikea on vastata kun on niin monta kriteeriä kuinka valita.
      Sotka ja jysk on halvimpia, mutta laatu on mitä on.
      Kaluste 10 on ok, mutta tyyris kuten isku ja askokin.
      Vepsäläinen on aivan ylihintainen tavikselle.
      Stemma ja masku on ihan ok.

Valinnanvaraa on ja jos maalaistyyliä puusta kaipaa on tekijöitä useita, mutta rahaakin pitää sitten olla.
      Minä keskituloinenperheenisä ostan sotkasta.

• köyhä jkl
    • Tourulasta tärähtää

Kunnon trio löytyy ja valinnanvaraa kaikille. Isku ja Kaluste Ojala on Tourulassa nätisti vierekkäin ja Vepsäläinenkin Iskun yläkerrassa.

Itse suosin Iskua, Ojalassa on edullista, mutta siellä on liian innokkaat myyjät (se vanha patu on suloinen) onkohan vielä töissä) ja liikkeen luotettavuus nätisti sanoen kyseenalainen - muistaakseni oli kuluttajaneuvojan listoilla.

• pentti18

Kirrissä, Suomen Sänkytykku.On mukavat myyjät ja laadukkaat sohvat ja sängyt.
        Suosittelen.Itse ostimme kotimaiset sohvat sieltä.

• sinua on huijattu
        pentti18 kirjoitti:

Kirrissä, Suomen Sänkytykku.On mukavat myyjät ja laadukkaat sohvat ja sängyt.
        Suosittelen.Itse ostimme kotimaiset sohvat sieltä.

oliko niitä Kajaanin tehtaan sohvia...tai konkurssin alta pelastettuja? Samaa...mieltä että hyvät sait? Työttömyysvaroilla niitä tehtiin...laadusta ei tietookaan....ja joku hullu vielä näitä ostaa....ko firmahan piti loppuunmyyntiä koko syksyn ja sitten ei loppunutkaan...tulinäitä jotka jotain ostivat....voi voi

• jorma54545

Iskun pihaan ei kannata ajaa autolla. Yksityinen parkkifirma sakottaa millon mistäkin.

• hyvä paikka

ei sakota ja alue on Jyväskylän kaupunkin valvonnassa...2 tuntia ja pitää muistaa laittaa kiekko...pakko oli laittaa näin kun naapurissa olevat työntekijät alkoi käyttää parkkipaikkaa joka päiväiseen pysyköintiin...mihin sitten asiakkaat autonsa vievät?

• rahalla pääsee

kannattaakos muuten Jyväskylässä ajaa omalla autolla?

• pysy pois

ei keskustassa jos rahaa ei ole .....pysäköintiin....euron maksaa 20 minuuttia...

• entinen kalumyyjä

Tori.fi paras

• esko4

Unijukka on hyvä, ei kyllä ole kuin sänkyjä. Niitähän minä kyllä hainkin.

• kiitos ei

mikä siinä on nyt niin hyvää...sänkyjä saa minun laskun mukaan 30 liikkeestä postimyynnin jos niitä tarvitsee.....en ostaisi minä ainakaan....

• Jyväskylään muuttava

Kiitos vinkeistä kaikille!
      Nyt sitä ollaan jo Jyväskyläläisiä. Askosta ja Maskusta sitten viimein löydettiin mieluiset kalusteet. Tuolla Kaluste 10 kin käytiin, muttei löydetty sopivan hintaista, eikä aallonpituus myyjän kanssa ollut ihan sama. Se on jännä miten paljon sekin vaikuttaa ostopäätökseen. Sellaisesta keskustan putiikista kuin Ilo löydettiin mukavia sisustusjuttuja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2771
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1539
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      987
    5. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      984
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      934
    7. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    8. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      81
      898
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      888
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      829
    Aihe