Mitä serkumpi sen herkumpi, vai?

pitäisköollanolona?

Apuvaa! Olimme mökillä serkkuni kanssa, ja makasimme sängyssä vierekkäin. En tajua miten se meni siihen, mutta ruvettiin sitten serkun kanssa "leikkipanemaan" eli pikkarit päällä esiteettiin panevamme ihan konkreettisesti! nuoltiin vartaloitamme ja silleen. kumpikin oli vuorollaan "mies" kun molemmanthan olemme tyttöjä...... mitä voin tästä näin jälkeenpäin päätellä?! oonko lesbo???? tai voitaisiinko me oikeesti ruveta tyydyttelemään toisiamma jatkossakin? PLIIIIS AUTTAKAA OIKEESTI VAIKKA KUULOSTAA USKOMATTOMALTA!!!

24

6754

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä serkumpi sen notimp

Ota rauhassa!!!! saatoit olla vain puutteessa;))

• pitäisköollanolona?

mutta jos nytkin ajattelen asiaa, ei se yhtään äklötä.... päinvastoin!! O.o

• mums :333

Mikäs sen söpömpää kuin kaksi lesboserkusta tyydyttelemässä toisiaan :333

• pitäisköollanolona?

joooop... mietin et jos ei muuta nii ainaski kielareita vois silleen salamyhkäisesti kysyä.... VAIII????? nyt vastatka oikeita kunnon vastauksia koska tää asia riivaa mua! pliide? :)

• uneton 19-vuotias

Ette ole ensimmäiset jotka kokeilee serkun tai jopa veljen / sisaren kanssa. Ettekä taatusti myöskään viimeiset. Murrosiässä tuota voi sanoa aika normaaliksi.

• stondispoika

alko stondaa

• loppupoika

Ja mulla se just loppui

• fdbiiudghuiburnhb

Suoraan sanoen toi ei kuulosta yhtään uskomattomalta. Siitä vaan jos hyvältä tuntuu. Saahan serkukset mennä naimisiinkin.

• LOL! :P

Saa toki, muttei samaa sukupuolta olevat! :D

• pitäisköollanolona?
        LOL! :P kirjoitti:

Saa toki, muttei samaa sukupuolta olevat! :D

Kiitos kaikille vastauksista mut lisää vaan vastauksii ja silleen... :) mutta mitä mieltä ootte, oonko siis lesbo?!

• SiskoJaSenVeIi
        pitäisköollanolona? kirjoitti:

Kiitos kaikille vastauksista mut lisää vaan vastauksii ja silleen... :) mutta mitä mieltä ootte, oonko siis lesbo?!

Ei yks kokemus vielä todista et joku ois homo tai lesbo.

• tyttöne16v.
        pitäisköollanolona? kirjoitti:

Et oo mikää lesbo vaa tuo on normaalia murrosikästen tyttöjen touhua. Voitteha kokeilla kielareitaki joku kerta :)

• SiskoJaSenVeIi

Oon 14-vuotias tyttö ja harrastan seksileikkejä mun 15-vuotiaan veljen kanssa. Me leikittiin lääkäriä joskus tossa 7-8-vuotiaina ja se on jatkunu ja jotain vuosi sitte mä sanoin veljelle et mä haluisin nähdä kun siltä tulee. No mä sain sit runkata sitä niin et siemen lensi ja veli sai sit hyväillä mun klitorista niin et mäkin sain orkun. Ja me on jatkettu noita leikkejä ja kokeiltu suuseksii ja veljen sormet on käyny mun sisällä. MMä haluisin tietää kuinka moni tekee tällästä veljen tai siskon tai vaik serkun kans.

Ja hei, tähän ei nyt tarvita mitään "voi v-ttu ootte sairaita" kommenttei eikä mitään "voi v-ttu rikotte lakia" juttuja koska insestistä ei oo rangaistusta jos ollaan alle 18-vuotiaita. Eikä tää oo mikään trolli, me ollaan ihan varmoja siitä et on muitaki jotka tällästä tekee.

• Potta Potta

Ei toi ny nii sairast mu mielest oo... Paitti et... MIKÄ SIIN NII KIINNOSTAA TEIT PIKKULAPSII! Oot jo nähny sen miks jatkat?

• hyisaatananirstaat!!

voi vittu ootte sairaita.

• gruntsispoof

voi heIvetin perkeIeen jumaIauta oot ahdasmielinen - et edes tiedä miten kirosanafiltteri kierretään

• MIKKO HERRONEN
        gruntsispoof kirjoitti:

voi heIvetin perkeIeen jumaIauta oot ahdasmielinen - et edes tiedä miten kirosanafiltteri kierretään

jumalauta !

• MIKKO HERRONEN
        MIKKO HERRONEN kirjoitti:

jumalauta !

heIvetti perkeIe jumaIauta ! VlTTU !

• paIjas uneksija
        MIKKO HERRONEN kirjoitti:

heIvetti perkeIe jumaIauta ! VlTTU !

Koskeeko päähän? Ota aspiriinia!

• propofoli

Osoitteessa http://keskustelu.suomi24.fi/node/7019136 on helevetin pitkä keskustelu sisarusten suhteesta, ja se osoittaa ettei se mahdottoman harvinaista ole. Sisarusseksi taitaa voittaa yleisyydessä koiraseksin.

• kassandra1

et ole mitenkään epänormaali tai mitään :) eikä ton perusteella voi sua lesoks sanoa. Ei yks kerta vielä mitään todista.

• PERKELE >:D

XD LESBOT RAKASAA TOISTa TYTTÖÄ ei ole lesboa "panna" sama sukupuolta! Sehä oli satana leikkiä :P

• tytteli332

jos oot lesbo nii tuu tänne tyydyttelee ittees

• Eilesbo !

Mulla on kans toi sama juttu, mä ja mun serkku niinku pannaan aina ku nähään . Se sanotaan aina vanhemmille et tänne ei saa tulla, ku me leikitään lääkäriää. Sit me ollaan toistemme päällä ja puhutaan ihan niinku rakastuneet . Ei siis olla lesboja, vaan leikitään vaan jotain pariskuntaa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5862
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4414
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2981
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      340
      1579
    6. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      70
      1339
    7. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1216
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1179
    10. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      10
      1170
    Aihe