Haluisin Nokia 5230 kännkkään netin, ja en itse ymmärrä mitään noista datasiirroista ym. Niin mikä olisi halvin ja paras vaihto ehto? En siis tarvitse mitään huippulaatua kun ei mikään kovin hyvä puhelinkaan ole ja netin käyttö olisi suunnilleen FB:n ja twitterin käyttöä, ja joidenkin uutissivujen selaamista.
Olisiko esim. tämä DNA:n S hyvä? http://www.dna.fi/yksityisille/liikkuvalaajakaista/Sivut/Liikkuvalaajakaistapuhelimeen.aspx
Ja voiko laskusta tulla kalliimpi jos ei ole jotain rajoitinta, tarkoitan että onko se aina se kk hinta vai mistä syystä se voi nousta tuhansiin euroihin (luin keskustelupalstoilta että näin monelle käynyt)
Puhelimeen netti, neuvoja?
13
254
Vastaukset
Itse suosittelisin Saunalahden rajatonta datansiirtoa: http://saunalahti.fi/gsm/mobiililaajakaista.php
2 mbit/s yhteyden sa 9.90/kk euron hintaan ja tuona aikana voi surffata täysin rajattomasti.
Tuo DNA S on liian hidas ja lisäksi DNA M on samanhintainen kuin Saunalalahden dataliittymä mutta siitä on 5 Gt rajoitus ja 1 mbit/s nopeus.- nettiinkö
Okei, kiitos! täytyykin harkita tuota sitten kun kiinteä sopimus dna:n kanssa menee umpeen. Olen huomannut että usein kun kysyn tällä sivustolla tekniikasta jotain niin sinä olet vastannut parhaiten ja viisaasti. Joten osaisitko kertoa mikä koneelleni on nyt lähipäivinä tullut, se n näyttö sammuilee parin sekunnin välein ja kun sammutan näytön ja laitan takaisin päälle niin sittten taas näkyy pari sekuntia. Kun rumppaan sammutusnappia tarpeeksi niin hyvällä tuurilla näyttö saattaa pysyä päällä pitempääkin. Näytöstä näen himmeästi millä sivulla olen, mutta tekstin lukemisesta ei tule juuri mitään. PItäisikö ostaa uusi kone, vai onko vain joku osa mennyt rikki?
Tuo ongelma viittaisi näyttöön. Onko sinulla jotakin toista näyttöä, jolla voisit kokeilla että onko vika koneessa vai näytössä?
- nettinkö
ei ole, ja läppäri kyseessä..mutta konemuutenkin aika vanha niin ehkä jo aika luopua siitä kokonaan jos korjaus kovin kalliiks tulisi
Silloin sen näytössä on jotakin vikaa ( Sen lamput voivat olla palaneet ja tämän takia kuva ei näy kirkkaana). Jos läppäri on aika vanha niin suosittelen kovalevyn alustamista ja ylikirjoittamista ja sen jälkeen kierrätykseen laittamista.
- nettiinkö
ookei. Korjaaja saa vielä katsoa mahtaako mitään, mutta kierrätykseen taitaa joutua..
- nettiinkö
Nyt on netti puhelimessa..mutta on yksi ongelma. Miten saan suurennettua tekstiä vai onko tämä mun malli (nokia 5230) liian vanha sellaseen tekstin suurentamiseen, niin että näyttöä vaan "vetää" eri suuntiin? älypuhelimella varmaan netti olisi kivempi käyttää, ja sellanen piti olla tulossa mutta siihen tuli mutkia matkaan kun huijatuksi jouduin.. Mutta pääseehän tälläkin alkuun, vaikka näyttö onkin melko pieni..
Pystyy suurentamaan. Suosittelen käyttämään Opera Mobile selainta. Se on parempi kuin Nokian oma.
- 5230,. (500)
5230 voi zoomata(200% asti) netti sivut kun painat selaimesta oikeasta alareunasta valinnat>näytä zoom
kannattaa myös selain asetuksista säätää Fonttikoko "suurin" asentoon jolla jo pärjää ilman zoomaustakin
selaimesta valinnat>asetukset>sivu>fonttikoko - nettiinkö
Kiitos, nyt näkeekin jotain näytöltä :D Menee aikansa ennen kuin oppii puhelinversiota käyttämään, kun on niin erinäköinen...
- nettiinkö
Miten muuten saan tallennettua kuvia netistä kun puhelimella oon netissä? Oon yrittäny painaa pitkään kuvaa mut ei se onnistu eikä valikossakaan oo sellasta tallenna kohtaa. Onko tää vaan niin vanha malli ettei se edes onnistu
- 5230,. (500)
Toki onnistuu,mikäli sulla on ajantasainen 5230 puhelin eli sama selain kuin mulla NokiaBrowser/7.3.1.33 ..luulisin että on.
Voit tallentaa,asettaa taustakuviksi tai liittää niitä nimeen,se pitkään painallus antaa vain kopioi ja avaa uuteen ikkunaan vaihtoehdot
Kuvien tallennus: Paina sivun netti sivun ollessa auki valinnat>lisää>näytä kuvat..nyt se näyttää kaikki sivun kuvat joista valitse(Ok) haluamasi,sen jälkeen kun kuva on avattu paina vasemalta valinnat niin tulee vaihtoehdot Tallenna-lähetä-kuvan käyttötapa-Kierrä-Suurenna-Näytä tiedot-Ohjeet-Poistu
Opera mobile selaimessa toimii tuo pitkään painallus tallennettaessa kuvaa,antaa siis tallennus vaihtoehdot.Se kannattaa ladata m.opera,com sivulta puhelimen selaimella- nettiinkö
Kiitos! Ihanaa nyt toimii!:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621552Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271502Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2241236- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3261085Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1661064Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3091024- 781016