Missä on lämmintä talvella?

??????%

Tavoitteena pärjätä t paidassa ja shortseissa päivisin. Missä päin USAssa tämä on mahdollista helmikuun lopussa? Florida on jo koluttu, ja Californiaan asti ei viitsis lentää. Kuinka itä rannikon tilanne mahtaa olla? Kuinka pohjoisessa on vielä shortsi kelit?

15

725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iulabiula

      Milloin olisit menossa? Jos olet menossa hyvin pian, niin suuressa osassa itärannikkoa on tällä hetkellä lunta. Lähimmäksi Floridan lämpötiloja manner-USA:ssa yltää tällä hetkellä vain Texas ja sen jälkeen eteläinen Kalifornia. Mutta mikset menisi Havajille, Guamille tai Puerto Ricoon. Niissä on varmasti lämmintä ja pääset tutustumaan uusiin kohteisiin.

    • 20+6

      Hawaii on ainut jossa on lämmintä ympäri vuoden.
      Floridan eteläosassa saattaa olla lämmin talvellakin mutta ei ole mahdotonta että lämpötila siellä tippuu jopa alle 10 asteen.

      • Autofanius

        Jepulis. Oletko 20 6 kokenut tuon alle 10 asteen lämpötilan Etelä-Floridassa? Minäkin olen kuullut, että ikkunoita on aamuisin jäistä srabattu. Itse olen käynyt Fl:ssa 9 kertaa, ja alin lämpötila päivisin on ollut noin 25 astetta. Aamut (6AM) kylmimmillään 12-13 astetta. Normaalisti aamuisin 16-19 astetta, ja päivisin 27-29 astetta. Yli 33 asteen lämpötilaa en ole kokenut Floridan talvessa.


      • 20+6
        Autofanius kirjoitti:

        Jepulis. Oletko 20 6 kokenut tuon alle 10 asteen lämpötilan Etelä-Floridassa? Minäkin olen kuullut, että ikkunoita on aamuisin jäistä srabattu. Itse olen käynyt Fl:ssa 9 kertaa, ja alin lämpötila päivisin on ollut noin 25 astetta. Aamut (6AM) kylmimmillään 12-13 astetta. Normaalisti aamuisin 16-19 astetta, ja päivisin 27-29 astetta. Yli 33 asteen lämpötilaa en ole kokenut Floridan talvessa.

        Kyllä olen kokenut useammankin kerran tuon alle 10 asteen lämpötilan. Minulla on asunto Floridassa Naplesissa jossa olen ollut viimeisen 17 vuoden aikana joka vuosi syyskuusta huhtikuuhun. Sinä aikana on tullut koettua sään vaihtelua laidasta laitaan. Luen itseni paikalliseksi ja uskon että meillä paikallisilla on hieman parempaa tietoa kuin teillä jotka olette parikertaa käyneet.


      • joukkio
        20+6 kirjoitti:

        Kyllä olen kokenut useammankin kerran tuon alle 10 asteen lämpötilan. Minulla on asunto Floridassa Naplesissa jossa olen ollut viimeisen 17 vuoden aikana joka vuosi syyskuusta huhtikuuhun. Sinä aikana on tullut koettua sään vaihtelua laidasta laitaan. Luen itseni paikalliseksi ja uskon että meillä paikallisilla on hieman parempaa tietoa kuin teillä jotka olette parikertaa käyneet.

        Huhhuh...
        Onko siis floridaan mennessä varauduttava 10 vai 30 lämpötiloihin? Kai floridan paikalliset tietää paremmin?!?!
        Aika pessimistisesti suhtaudut 17 kokemuksen pohjalta. Harmittaa jo kun matkakin jo maksettu.


      • 20+6
        joukkio kirjoitti:

        Huhhuh...
        Onko siis floridaan mennessä varauduttava 10 vai 30 lämpötiloihin? Kai floridan paikalliset tietää paremmin?!?!
        Aika pessimistisesti suhtaudut 17 kokemuksen pohjalta. Harmittaa jo kun matkakin jo maksettu.

        Yleensä lämpötila yli 20 mutta huonolla säkällä voi olla päiviä kun on viileämpää. Harvoin alle 10


      • MM2013
        20+6 kirjoitti:

        Yleensä lämpötila yli 20 mutta huonolla säkällä voi olla päiviä kun on viileämpää. Harvoin alle 10

        Hei 20 6. Voisitko kertoa onko Naplesissa paikkaa, jossa turistit voisivat grillata omia ruokiaan? Ainkin Naples Pier:n tienoo ei taida mahdollistaa moista. Ollaan tulossa parin perheen ryhmällä hiihtolomalle.


      • MM2013
        MM2013 kirjoitti:

        Hei 20 6. Voisitko kertoa onko Naplesissa paikkaa, jossa turistit voisivat grillata omia ruokiaan? Ainkin Naples Pier:n tienoo ei taida mahdollistaa moista. Ollaan tulossa parin perheen ryhmällä hiihtolomalle.

        20 6 olisiko jotain vinkkejä antaa tutkittavaksi? Rannat ja ravintolat tiedossa. Samoin trip advisorin topten. Kiinnostaisi paikallisten "salaisuudet", sellaiset tavalliset asiat joita suomessa ei kohtaa. Esim. delfiinien näkeminen on säväyttänyt. Anna vinkkejä, jos tulee mieleen. kiitos


    • Mississippi80

      Meillä Mississippissä tarkenee kyllä. Eli tänne vaan. Vaikka talvi onki =) Tänäänki tarkeni taas t-paidalla ja shortseilla. Paas kattoen wlox.com sivuilta sopiva paikka siel kaikki osavaltiot ja niin viikon lämpötila ennustukset.

      • 316

        Kaliforniassa on pakkasta tana viikonloppuna. 25F.


    • jamppajamppa1

      Keskustelun taso on mitä on. Katso faktat esimerkiksi weather.comista. Siellä on montly alla averages, josta näkee helposti esimerkiksi keskiarvot matalammista/korkeimmista lämpötiloista. Celciukset saat oikealta ylhäältä tai sitten vaihdat "metrics" halutulla sivulla.

      South Carolinassa on n. 15, Alabama, Georgia, Texas, Louisiana parinkympin tienoilla.

      Hyvää matkaa!

    • voi itkut

      kyllä on uusavuttomuus levinnyt...kysellään onko rantakelit itärannikolla.....HELMIKUUSSA.....

      • 416

        Joku vuosi sitten taalla kyseltiin vuorikiipeilymahdollisuuksista Floridassa. Toinen mielenkiintoinen tapaus aikoi kavella LA:sta San Diegoon rantoja pitkin, koyha opiskelija kun oli.
        Tamahan on ihan huvittava palsta vaikka paikallisten neuvoja ei otetakaan todesta kun Suomessa aina tiedetaan paremmin.
        t.usalainen


    • Palm beacin asuja

      Suurimmaksi osaksi on rantakelit muutama kylmä päivä voi olla välillä

      • 15+17

        17.02.2013 (sunnuntai) Orlando.
        Lämpötila aamulla aikaisin oli 1 aste lämmintä.
        Iltapäivällä oli 12 astetta lämmitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe