mä haluisin alkaa käyttää stringei, oon 13vuotias, mut äiti ei anna. miten ja milloin te kysyitte äidiltänne stringei ja mitä ne vastas? ku en nyt salaa viitti ostaa ku ne pitäs pestä....
ja sit pojat, haittaisko teitä jos tyttis ei käyttäs stringei?
stringit
20
979
Vastaukset
- mitä haluat viestittää
Vain lutkat käyttää stringejä. Joten millaisen kuvan haluat itsestä antaa sen mukaan pukeudut.
- kinosti:/
"vaan lutkat käyttää stringejä" - Millä perusteella? mistä sä tiiät mitä lutkat käyttää niiden vaatteiden alla? taidat olla ihan asiantuntija, ja mitä sä tuut tänne muit haukkuu, ooksä joku kirjastotäti mummokalsarit jalassa, vai? ei oo kauheen mukavaa sori nyt vaan :/ ja eihän melkeen kukaan nää, mitä sen ihmisen vaatteiden alla on, ei stringit oo sitä varte et vois leikkii jotai lutkaa vaa sitä varten ettei pikkuhousujen rajat näy!
- poitsu täält.
Jos välttämättä haluut ostaa ne, pese ne sitten ite käsin nii äitis ei huomaa :)
Mutta mua ei yhtään haittais vaik mun tyttis ei käyttäs stringei. - 15vpoekasavost
Joo kuule mukaa poika ei ikinä koskekkas suhun jos et käytä stringei -.-
Ostat saatana ne stringit ja peset ne käsin!
Nii lutkat ja horot pitää vaan stringei-_- - asd18
en mä kuitenkaa oo mikää huora. mut niinku sittenku on poikkiks nii tarkoitus ois vähä vietellä sitä ennen seksii ja nii pois päi. mut en nyt iel välttis tarttee ehk pari vuode pääst.
kiitti kuitenki mielipiteistänne ;)- tätitäällä
Tuskinpa tarvii paljoa "vietellä"
- 15pk-seutu
En mielestäni ole mikään huora taikka lutka. pidän stringejä koska ne on mukavat eikä tartte huolehtii paistaako rajat pikkareista läpi. ja kukaan eikäytä sanaa poikkis ainkaan pk-seudulla. ja ei mulla ei ole "poikkista" jolle esittelisin upee stringipersettäni joka ilta.
- Mummokalsarit!
Minua ainakin huolettaisi jos jalkovälissä olisi pelkkä narunpätkä. Yhtä hyvin voi mennä kokonaan ilman alushousuja.
- asd18
no meilläpä käytetään sana poikkis, problems?
- 15pk-seutu
ei, ei, ei...anteeks älä vedä turpaan, mä kerron, mä kerron kaiken..... probleemat on kohta sun saatana rumassa syyläsessä rectumissa
- tytsyy98
Viestisi perusteella kuulostaa siltä, että haluaisit ruveta käyttämään stringejä miellyttääksesi poikia. Ei sun todellakaan tarvitse stringejä poikien takia käyttää! Mutta jos välttämättä haluat stringit hankkia niin voit ostaa salaa ja pestä sitten itse kun äitisi ei esim. ole kotona. Itse omistan muutamat stringit ihan vain siksi että ne ovat parhaat tiukkojen hameiden/mekkojen yms. vaatteidin alla, kun niistä ei jää rajoja. Itse ostin ensimmäiset stringit ollessani äitini kanssa vaatekaupassa.. tarvitsin uusia alushousuja ja kysyin äidiltäni voisinko ottaa stringit sillä niistä ei jää rajoja. Äiti osti ne minulle kyselemättä kummempia, joten jos vain rohkenet kysyä niin kysäise ihmeessä äidiltäsi!
- alottaja tässä
joo... tuskin mun kuitenki tarttee ostaa niitä, enhän mä enää aio elää. jote hyvää uutta vuotta teillekki, mä luulen et teen itsarin pian. mun elämä on vaa samaa paskaa ja ei oll unyt tarkotus tulla tänne kertoilee kui paska elämä mulla on ja haluun kuolla mut itkettää nii paljo et... sanoin vaa.
- Joo-o-o
Oma on elämäs, jos oot noin säälittävä ja heikko, senkus teet. Trolli sä kuitenkin olet, tietenkin mun jälkeen joku tulee sua lohduttaan, mutta ei trollia kannata lohduttaa.
- asd18
nii voithan sä niinkin uskoa... lopettakaa vaa nyt tää paskanjauhanta saatte uskoo vaik et oon joku poika ihasama mulle! tosiaanki oon säälittävä ja heikko mut minkäs teet. ei oo sun elämäs. mut onnee vaa sullekki.
ja en tarvii lohdutuksii ei ne mitää auta. - EI NOI NUORENA!
Ton ikänen ja haluu STRINGIT HAH! Ja Stringit on hankalat varsinki menkkoje aikaa..
Normit on paljo hienommat! Jos haluut aikuismaisempii osta kapeempii... Jos et muuten sheivaile ne alkaa vituttaa oikeesti! Oon kokenu! Ja ei ne oo enää koht muodis enää ees.... - 16vpoeka
Hyi vittu, stringit on mulle kyl todellaki ISO turn off ja varmasti monelle muullekkiin, miks ihmeessä haluat narun perseeseen mielyttääksees muita? huhhuh, mietippä miltä se ''naru'' haisee :D hyihelkutti
XDD no alotin käyttää joskus 13 vuotiaana ja eise mitää sanonu.. :D:D:
- Jupatiju
Huora
13-vuotiaan ei pitäis vielä miettiä tommosta..
Onhan niitä sitäpaitsi muunkin mallisia ns. seksikkäitä alusvaatteita, jos nyt 13-vuotiaana voidaan vielä seksikkyydestä puhua. Loppuenlopuks niillä alusvaatteilla ei ole paljon merkitystä.- Anonyymi
Ei ainakaan seksissä ole merkitystä,no on tainnu tuokin tyttö jo munaa saadaja lapsiakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346