Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kuorsausleikkaus

Entinen kuorsaaja

Kaksi ja puoli viikkoa nyt mennyt leikkauksesta ja elämä alkaa voittamaan. Viime yö kokonaan vaimon vieressä, eka kerta kolmeen vuoteen. Olisi pitänyt mennä aikaisemmin.

Viimeset kaksi viikkoa ollut kyllä melko tuskallista aikaa, ei tämä homma sovi kun tosi miehille ? Leikkauksessa poistettiin nielurisat ja kitapurjeesta otettiin puolet pois.

Vähän pelotti mennä, mutta itse leikkaus unessa ihan ok. Leikkauksen jälkeen eka päivä kotona lääketokkurassa ja kaikki oli hyvin, paitsi ei pystynyt syömään.

Toisena päivän kuume nousi 40, haava oli tulehtunut ja heti päivystykseen. Sieltä laittoivat osastolle. Kaksi päivää meni sairaalassa, suoraan suoneen kahta kipulääkettä ja antibioottia.

Sitten kotiin, neljäs ja viides päivä ihan peestä, jugurttia ja jätskiä, kurkusta lähti paha maku aina syödessä, en ehkä enää pysty em. tuotteita syömään koskaan! Jatkuvasti kahta särkylääkettä sekä antibiootit piti niellä, kovaa hommaa. Kurkusta tulee limaa ainakin ämpärillinen päivässä, yöllä ja päivälla jatkuvasti.

Kuudes - kahdeksas päivä peitteet irtosivat kurkusta. Jos yritti syödä, niin kirveli ilkeästi, ääh, huonosti meni, ei oikein pystynyt syömään.

Kaksi viikkoa kun oli mennyt niin kurkku alkoi paranemaan, pystyi jo syömään ja pitkästä aikaa aamukahvit juomaan.

Nyt siis kaksi ja puoli viikkoa mennyt. Särkylääkkeitä ei tarvitse enää syödä ja kurkku jo aika hyvä. Pystyy syömään jo melkein normaalisti.

Vaikuttaa nyt siltä, että leikkauksesta tuli apu meille. Joten suosittelen kuorsaajille ja lisäksi nostan hattua jokaiselle kuka tähän hommaan ryhtyy!

3

3067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt loppui kuorsaus

      Nyt kaikki korva kuulolla jotka haluatte että kuorsaus loppuu...Tilanne oli meidän perheessä jo se että jouduin nukkumaan yläkerrassa. Kertakaikkiaan vaimo ei enää kestänyt kuorsaustani. Ongelma se että nukuin aina selälläni ja kuorsaus oli väistämätön tosi asia...ohessa linkit jolla loppui.
      Tyyny on aivan mahtava muunmuassa ozbaby Turussa myi tuotetta ja moni muukin. Kallis on mutta toimii.
      http://www.bumbeez.com/Doomoo-Buddy-imetystyyny-Light-Pink-Taupe
      ja tuossa kisko jonka tilasin Ebaysta hinta lähetyksineen 14€

      http://viewitem.eim.ebay.fi/STOP-SNORING-MOUTHPIECE-ANTI-SNORE-DEVICE-SLEEP-AID-NEW/130518458694/item

      Nyt on vihdoin hiljaista ja itsekin nukun aivan loistavasti töyden yön unia.
      Suosittelen kaikille lämpimästi.
      Tyynyn ansiosta nukun nyt kyljelläni ja tyyny mukautuu mahtavasti Tulee ns. ihanne asento kyljellään ja suu kisko auttaa leukaa eteenpäin.
      En ole vielä uskaltanut koittaa, mutta luulen että kiskon voin jättää pois kun nnyt kerran pysyn kyljelläni koko ajan.
      Eli nyt kipin kapin ostamaan miehelle lahjaksi "Buddy" imetystyyny...
      Ei ne kumminkaan itse sitä kehtaa ostaa!!!!

    • Ex rohina.

      Oikeassa olet. Melkoisen kivuliasta hommaa. Kolmas vuorokausi leikkauksen jälkeen loppumassa. Tänään oli oikeen kunnon kipupäivä niinkuin hoitajat ennustivatkin. Tulee vissiin sitten toinen kipeempi hetki kun peitteen irtoavat?
      Mulla poistettiin nielurisat, veisteltiin lakikaarista pehmeitä osia pois ja kitapurjeesta / ovulasta pätkä pois.
      Toivottavasti toimenpiteet auttaa koska tuntuu olevan oikeesti aika kovaa tuo toipumisaika.

      Terv. Toivottavasti entinen kuorsaaja.

    • diipadaii

      Mulle tehtiin tuo leikkaus paikallispuudutuksena kaksi kertaa. Ei mitään vaikutusta, kuorsaan jopa enemmän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2354
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2054
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1873
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1648
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1446
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1380
    Aihe