miten määritellään lyhytkasvuisuus tai kääpiö, itse olen 171 cm mies ja tunnen olevani aika lyhyt vaikka tulee vastaan lyhyempiäkin miehiä. Yleensä koitan tutustua 150-160 cm pituisiin naisiin, lyhyemmätkin toki käyvät. Ongelmana vaan on että näitä lyhyempiä naisia ei ole kovin paljon ja niitä jahtaavat pitkätkin miehet. Saisivat pitemmät miehet keskittyä niihin pitkiin naisiin vaikka pitkät naiset eivät olekkaan mikään ilo silmälle. Löytyisikö täältä lyhyempiä naisia joita kiinnostaisi tutustua kunnolliseen 36 vuotiaaseen 171 cm pitkään mieheen?
onko 171 cm mies lyhytkasvuinen
21
1853
Vastaukset
- ainaainaaina
http://lyhytkasvuiset.fi/index.php/fi/lyhytkasvuisuudesta
Ei jaksais tätä samaa, aina vaan uudestaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - pikku-ukko246
Täältä löytyy vain vihaisia kääpiöitä, ei kannata seuraa täältä hakea. Totista porukkaa tällä palstalla kuten tuosta yllä olevastakin huomaat.
- miksisiksimiksi
Jaa, no kerroppa sinä nyt sitten taas kerran että mikäköhän se määrittelee sen totisuuden? Sekö ettei jaksa jatkuvasti määritellä tätä lyhytkasvuisuutta? No määritteleppä sinä vihdoinkin minulle, ja monelle muuulle, että mikä on se oppiarvo joka ei saavuta edes sellaista taitoa että osaisi etsiä itse tietoa, ja joka haluaa jatkuvasti esittää jotenkin parempaa ihmistä, vaikkei taidot siihen yltä. Miksi pitäisi jatkuvasti jankuttaa niitä samoja asioita, vuodesta toiseen. Ihan vaan uteliaisuuttani kysyn?
- Jepulis_uudestaan
Jepulis40 kirjoitti:
Olen urheilullinen mies, olisiko kaveriksi lyhytkokoista miestä.
[email protected]Tuli osoitteeseen kirjoitusvirhe.
[email protected] - Anonyymi
Jepulis40 kirjoitti:
Olen urheilullinen mies, olisiko kaveriksi lyhytkokoista miestä.
[email protected]Nykymitotuksella on alle 182 senttiset KÄÄPIÖITÄ!
- piipipaapapaa
Älkää olko katkeria jos ette löydä naista, TÄÄLTÄKÄÄN!
Kun me lyhärinaiset ollaan sattumalta tavattu ne fiksut miehet tuolta elävästä elämästä ja elämme heidän kanssaan hyvää elämää. Iloineen ja suruineen, intohimoineen ja tavallisen arjen elämisineen. Ja nuoretkin sukupolvet löytävät, ihan samalla lailla kuin suurin osa ihmisistä. Ennemmin tai myöhemmin.
Ei meidän tarvitse määritellä täällä jatkuvasti miten määritellään lyhytkasvuinen, jos ei teidän älykkys riitä etsimään tietoa jota löytyy netistä kun vain etsii. Ja "kääpiö" kommentit on tarkoitettu vain loukkaukseksi joihin ei tarvitsisisi edes nykyaikana kommentoida.
Mutta kun peräkamarin poikien paikkoja alkaa pakottaa yritätte etsiä siihen apua jopa täältä. Äiti vois olla vihainen, ja mitä sukukin siihen sanois????????- hehe..
Joo olishan se aikamoinen häpeä viedä joku kääpiö näytille että "tässä on minun uusi tyttöystävä" lol. Saattashan sieltä tulla vähän suvulta pitkää katsetta että mikäs tuo on :)
- diipadaapaaaaa
hehe.. kirjoitti:
Joo olishan se aikamoinen häpeä viedä joku kääpiö näytille että "tässä on minun uusi tyttöystävä" lol. Saattashan sieltä tulla vähän suvulta pitkää katsetta että mikäs tuo on :)
No just! Tuo nyt sitten osoittaa sen että nää tyypit jotka täällä kommentoi loukkauksia ja kutsuvat kääpiöksi, eivät osaa sitten kuitenkaan tosi elämässä suhtautua lyhytkasvuisiin tasavertaisina ja luonnollisesti.
Tosi elämässä lyhytkasvuisista on SATOJA naimissa normaalikokoisten kanssa. Ja uskokaa, tai älkää, lyhytkasvuisia löytyy joka ammattikunnasta, lääkäreitä, psykologeja, naispappi, rekkakuskeja, lastenhoitajia ym.ym. - onpa tyyppi
Mitä ihmettä sä alat oikein riehumaan ja kiihkoilemaan. Sinulla taitaa olla todella paha kompleksi lyhytkasvuisuudestasi. Jos sinulla kerta on se ihana mies jo niin pitääkö sitä silti tänne tulla haukkumaan jotain toista joka ei ehkä käy ulkona ja etsii seuraa täältä. Tuo sinun asenteesi on kyllä semmoinen että ei kovin moni mies varmaan tuollaisen äkäpussin kanssa haluaisikaan tutustua
- kaukana siitä
aika samanpituinen mies, ei vielä lyhytkasvuinen vaikka nuorissa voi olla vähän harvinaisempaa ja enemmän tosiaan jotkut tytötkin pitempiä
- Joku 98
Mie oon tyttö ja mie oon 171cm :D
- fgfgfgfgfgfggfgfgf
ja kaikkii kinost... ite oon 25v nainen ja 149cm :(
- pientänaista etsimäs
fgfgfgfgfgfggfgfgf kirjoitti:
ja kaikkii kinost... ite oon 25v nainen ja 149cm :(
kiinnostaa erittäin paljon istse olen is lihaksikas mies !!! voit kirjoittaa minulle
[email protected]
- Voi ei
No ei ole!
Ei 171 cm ole lyhyt , eikä oikeasti lyhyessäkään tai lyhytkasvuisessa (mikä kai on eri asia) ole mitään vikaa. Itse ole pienikokoinen, en lyhytkasvuinen, nainen.
Piristy hyvä mies! En ole seuraa hakemassa, koska olen jo mummo ja kaksi kertaa sinun ikäisesi, mutta sulle ihan ok miehenalulle toivotan onnea! - On lyhytkasvuinen
Onneks ite oon 172
- huspois
Et ole lyhyt, olet ihan normaalipituinen. Ja lyhytkasvuinen et ainakaan.
- osta hame
Kyllä!!! Valitettavasti 171 cm on alamittainen mieheksi.
- teura
Olen 185 cm pituinen mies, ja haluan vain todeta edelliseen trollaukseen, että ei pidä paikkaansa. En koskaan katso halveksivasti lyhyempiä ihmisiä. Tytöillä on monia syitä nirsoilla kumppanin valinnassa, kuten meillä pojillakin, ja yksi sellainen on pituus. Mutta se ei tee kenestäkään alamittaista tai epäkelpoa.
Itselläni on ylipainoa, ja exäni vaihtoi tilalleni laihemman miehen. En pidä itseäni huonona, vaan eksääni pinnallisena typeryksenä, joka saikin mennä. Löydän sitten aikanaan ihanan ja sopivan tytön. - Anonyymi
Sukurutsauksen tuloksena venähdin peräti 191 senttiseksi hujopiksi.
Nyt ostan koipallon ja ryhdyn peluriksi.
- 189cm
Tai sitten sinä käppänä voisit kasvaa aikuiseksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915