Tehokas airsoft ase

dfgh

Eli olis hakusessa tehokas airsoft ase, jolla ampuisin jottain lintuja veneestä ja ku kalastan ni tappaa sen kalan jo siin vedessä ampumal se ettei tarvii viillellä. Ni laittakaa joku linkki jostain tosi tehokkaasta aseesta millä tappaa linnut kuin kalatkin. Kuulostaa varmaan hullulta mut sama juttu ku metsästäjillä on aseet mun mä tartten vaa nyt kuulaasetta. :D

21

6329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei näin

      WTF??? tiedoksi että tuo on laitonta, ei mulla muuta

      • ertewsrtfyjk

        niin on kalastuski kaikki on kielletty mut kaikki tekee sitä silti eikä mitkään hipit sitä estä.


      • sdfghj,
        ertewsrtfyjk kirjoitti:

        niin on kalastuski kaikki on kielletty mut kaikki tekee sitä silti eikä mitkään hipit sitä estä.

        jos ei oo lupaa


    • einäin...

      Lintuja ei ainakaan tapa millään kuula-aseella. Riippuen tietenkin kuinka korkeella lentää. Ehkä jos lentää 40 metrissä ja ampuu päähän tolla...
      http://www.proairsoft.com/acatalog/info_280305.html
      Niin se saattais ehkä pudota ja hukkua, jos se veteen putoo.

    • Jaa'a
    • nettipoliisi2

      Tuo eläinten ammuskelu on laitonta, voit saada sakot tai jopa vankeutta. Terveisin netti poliisi.

      • sdfghjk,

        Onko kalojenkin lopettaminen tolla tavalla kielletty? En oo viestin alottaja mut kysyn vaan? Ja sen tiedän ettei vankeutta saa tai sit on aika naurettavaa jos jonkun lokin tappaa?


      • edsfnb

        Huiiii


      • resftgyhgj

        oikeilla nettipoliiseilla on kyl tunnukset, en tiiä mikä etsivä siel on. joku hippi


      • fghfddddddd

        Kylhän nyt kalat saa ampuu ku ne syödään ja jos syö lokkei ni mik en ampuis. Ainakin mä ammun ku syön ne


      • Anonyymi

        nettipoliisi on yhdyssana


    • niin5

      Eri asia ampuuko oikealla aseella vai kuula-aseella. Jos kuula-aseella losautat lokkiin ni ei niin helposti kuole vaan saattaa jäädä kärsimään jonnekkin. Jos haluut lintui ampua, niin hommaa luvat siihen homman.

      • ergh

        no en mä mitaan lupaa halua ku en haluu omistaa mitään kunnon aseit


    • Joku 38v
      • www.suomenlaki.fi

        Mjoo... Pikkulintu kuolee Taurus PT 24/7 aseella jossa lähöt on n. 100m/s. Ite ammuin lintua vakio snipulla (145m/s) niin tippu kerrasta, se istu oksalla. Mutta se on eläinrääkkäystä. Kalat pitää tappaa asianmukaisesti tainnuttamanna (Lyömällä niskaan). Ja sen jälkeen katkaistaan kaulasuoni.


      • sadergyhuklö

        Njaaa onko toi gamo hunter sit hyvä. oon kuullu et noi ilmakiväärit on ihan surkeita.


      • dsfghjk

    • joku vaan

      Huntereista on vieläkin tehokkaampi versio

    • randomtyyppi123

      Hanki ilmapistooli

    • Ilmakivääri

      Ite oon ampunu 7v pikku poikana jalkaan ilmakiväärinpanoksen ni kyllä semmosella saa varmaan paremmin kun ei ikinä oo menny kuula ihoon

    • Anonyymi

      Ei mikään airsoft ase ole siihen riittävän tehokas idiootti

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe