Puhutaan Canon EOS 1100D hyvistä ja huonoista puolista. Ei saa haukkua niitä ketkä pitää Canon merkistä. Ei saa haukkua Canonia.
Vastaukset 5
- penni4
" Mullaki on Canon EOS 1100D. Ja seon todella hyvä!!!"
Ei sitä tarviikkaa haukkua ku se o paras. - sentti3
Hyvä puoli on se, että se on halpa. Ilmaiseksi saatuna se on todella hyvä.
Huono puoli on se, ettei sen huonoista puolista saa keskustella... - Canonisti minäkin
halpa
pieni koko
ok kuvanlaatu ml. video
- ergonomia /C:stä (aika- ja aukkosäädöt)
- surkea etsin
- typerä yhdysrakenteinen salama - ku se o?
Mitä saa sanoa kamerasta joka on kahdesta erimerkkisestä kameran näköisestä muovilelusta se hieman huonompi.
Ehkä näin:
Canon EOS 1100D on melkein oikean kameran näköinen ja kaukaa katsoen se näyttää ihan ammattimaiselta. - Pappa Razzi
Kunhan Ennille tulee ikää enemmän kuin yksitoista vee, Ennikin alkaa ymmärtää, että ihmiset nyt vain haukkuvat Canonia ja canonisteja vaikka ilman Ennin lupaa.
Itselläni on kaksi Nikonia (järkkäreitä) ja kaksi Canonia (kompakti pokkari). Yksi Canon (järkkäri) oli lisäksi joskus filmiaikoina, jo 30 vuotta sitten. Kaikki ovat täyttäneet odotukseni hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2022142Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591429Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271071- 71917
- 58908
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 47823
- 93787
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta109697