Jostain syystä viestini poistettiin??
Eli kysyin mitähän suunnilleen maksaa uudet vakuutukset tollaseen 883cc sporsteriin?
asiallisia vastauksia kiitos
Vakuutuksista
3
282
Vastaukset
- Honda Crossrunner
Etsi netistä haluamasi pyörä, jossa näkyy reknumero. Reknumeron avulla pystyt vakuutusyhtiöiden sivuilla ikään kuin ostamaan pyörällesi vakuutusta. Lopulta näet sitten hinnan. Jättää vaan tässä vaiheessa hyväksymättä ja menemättä sivulla eteenpäin, ettei siis maksa vakuutusta vaan deletoi historian ja sit vaan toisen yhtiön sivuille vertaamaan.
Itse tein näin useamman yhtiön sivuilla, ja If osoittautui halvimmaksi mulla. - Pohjolan poikii!
Kyllä Pohjola on prätkämiesten yhtiö! Käy siellä niin huomaat. Itse kilpailutin kaikki yhtiöt ja Pohjola oli lähes ylivoimainen.
- Honda Crossrunner
No mulla if oli yli satasen/vuosi pohjolaa halvempi. Outoja vaihteluja, siksi kannattaa verrata tahi kilpailuttaa mahdollisimman laajasti. Enkä edes työskentele vakuutusalalla :)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka832475- 671435
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww811311EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111192- 79905
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19890- 54763
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta100749Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe30743- 30696