Moro! Mites vaihdetaan kieli gt5 pelissä? Lapset kikkaili siihen turkin kielen ja en tiiä miten vaihdetaan esim.englannin kieli
gran turismo 5
9
323
Vastaukset
- Toimiix??
Eka iha normisti avataan peli. sitte mennään options mikä sun tapauksessa nyt on seçenekleri (vissiinki) sitte siellä ylin rivi ihan oikeanpuoleinen juttu. painat sieltä ja siellä pitäs olla "KIELI" =)
- Go bro go
Oho! Asiallinen viesti.. En oo tottunu näkee Suomi 24 sivul :)
- riuttala76
Ai siitä on jo vitos versio menossa. Itse olin Gran Turismo 3:een jo ihan tarpeeksi tyytyväinen nelonen ei vaikuttanut sen kummemmalta. No mä en niin autopelifani olekaan sitäpaitsi vanha kunnon Commodore 64:n Buggy Boy voittaa aina ja iänkaikkisesti kaikki muut.
- race driver grid
Yliarvostettua paskaa. Ykkösosa oli hyvä, muut osat saman toistamista
- näin
GT:n valtti on sen realistisuus, ei siinä muuhun ole pyrittykkään
- tuubaa
joo-o. mm -jarrulevyt pysyvät aina samanvärisinä vaikka liinat kiinni 200kmh vaudissa laittaa
-ajotuntuma kuin onnibussissa ja se typerä renkaiden volina jopa 10 kmh vauhdissa.
kumea tussahdus kun törmää ja äänet muutenkin skeidat.
paska koko gt5!
mm dirt rallyä ja assetto corsaa pelanneena niin ei jatkooon gt5! - Anonyymi
No tuo Dirt Rally ihan ok. Asetto Corsassa huonosti tehdyt ajomallit, mutta Ferrarista tulee kiitokset. Project Cars 2 voittaa nuo kaikki. Itse pelaan kuitenkin F1 sarjaa eihän kuninkuus luokkaa voita mikään.
- hyvä-peli
Gran Turismossa on parasta tuo realistinen ajo, se mitä teet näkyy ruudulla. Grafiikat ajopelien huippua. Taitavat kehitellä uutta, sitten kun Ps 5 tulee ulos.
- Anonyymi
Gran Turismo Sportissa on ainakin haastetta kun ajoneuvot saa käyttöön vasta voittamalla kisoja ja muita tehtäviä suorittamalla palkinnoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110964
- 525240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452453- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131711Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421564Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301251Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351186Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892