Moro! Mites vaihdetaan kieli gt5 pelissä? Lapset kikkaili siihen turkin kielen ja en tiiä miten vaihdetaan esim.englannin kieli
gran turismo 5
9
309
Vastaukset
- Toimiix??
Eka iha normisti avataan peli. sitte mennään options mikä sun tapauksessa nyt on seçenekleri (vissiinki) sitte siellä ylin rivi ihan oikeanpuoleinen juttu. painat sieltä ja siellä pitäs olla "KIELI" =)
- Go bro go
Oho! Asiallinen viesti.. En oo tottunu näkee Suomi 24 sivul :)
- riuttala76
Ai siitä on jo vitos versio menossa. Itse olin Gran Turismo 3:een jo ihan tarpeeksi tyytyväinen nelonen ei vaikuttanut sen kummemmalta. No mä en niin autopelifani olekaan sitäpaitsi vanha kunnon Commodore 64:n Buggy Boy voittaa aina ja iänkaikkisesti kaikki muut.
- race driver grid
Yliarvostettua paskaa. Ykkösosa oli hyvä, muut osat saman toistamista
- näin
GT:n valtti on sen realistisuus, ei siinä muuhun ole pyrittykkään
- tuubaa
joo-o. mm -jarrulevyt pysyvät aina samanvärisinä vaikka liinat kiinni 200kmh vaudissa laittaa
-ajotuntuma kuin onnibussissa ja se typerä renkaiden volina jopa 10 kmh vauhdissa.
kumea tussahdus kun törmää ja äänet muutenkin skeidat.
paska koko gt5!
mm dirt rallyä ja assetto corsaa pelanneena niin ei jatkooon gt5! - Anonyymi
No tuo Dirt Rally ihan ok. Asetto Corsassa huonosti tehdyt ajomallit, mutta Ferrarista tulee kiitokset. Project Cars 2 voittaa nuo kaikki. Itse pelaan kuitenkin F1 sarjaa eihän kuninkuus luokkaa voita mikään.
- hyvä-peli
Gran Turismossa on parasta tuo realistinen ajo, se mitä teet näkyy ruudulla. Grafiikat ajopelien huippua. Taitavat kehitellä uutta, sitten kun Ps 5 tulee ulos.
- Anonyymi
Gran Turismo Sportissa on ainakin haastetta kun ajoneuvot saa käyttöön vasta voittamalla kisoja ja muita tehtäviä suorittamalla palkinnoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4355112Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1262103- 1461730
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko761405Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass171377Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise181309Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔821265Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701168- 701158
- 381090