gran turismo 5

playkkari

Moro! Mites vaihdetaan kieli gt5 pelissä? Lapset kikkaili siihen turkin kielen ja en tiiä miten vaihdetaan esim.englannin kieli

9

422

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toimiix??

Eka iha normisti avataan peli. sitte mennään options mikä sun tapauksessa nyt on seçenekleri (vissiinki) sitte siellä ylin rivi ihan oikeanpuoleinen juttu. painat sieltä ja siellä pitäs olla "KIELI" =)

• Go bro go

Oho! Asiallinen viesti.. En oo tottunu näkee Suomi 24 sivul :)

• riuttala76

Ai siitä on jo vitos versio menossa. Itse olin Gran Turismo 3:een jo ihan tarpeeksi tyytyväinen nelonen ei vaikuttanut sen kummemmalta. No mä en niin autopelifani olekaan sitäpaitsi vanha kunnon Commodore 64:n Buggy Boy voittaa aina ja iänkaikkisesti kaikki muut.

• race driver grid

Yliarvostettua paskaa. Ykkösosa oli hyvä, muut osat saman toistamista

• näin

GT:n valtti on sen realistisuus, ei siinä muuhun ole pyrittykkään

• tuubaa

joo-o. mm -jarrulevyt pysyvät aina samanvärisinä vaikka liinat kiinni 200kmh vaudissa laittaa
        -ajotuntuma kuin onnibussissa ja se typerä renkaiden volina jopa 10 kmh vauhdissa.
        kumea tussahdus kun törmää ja äänet muutenkin skeidat.
        paska koko gt5!
        mm dirt rallyä ja assetto corsaa pelanneena niin ei jatkooon gt5!

• Anonyymi

No tuo Dirt Rally ihan ok. Asetto Corsassa huonosti tehdyt ajomallit, mutta Ferrarista tulee kiitokset. Project Cars 2 voittaa nuo kaikki. Itse pelaan kuitenkin F1 sarjaa eihän kuninkuus luokkaa voita mikään.

• hyvä-peli

Gran Turismossa on parasta tuo realistinen ajo, se mitä teet näkyy ruudulla. Grafiikat ajopelien huippua. Taitavat kehitellä uutta, sitten kun Ps 5 tulee ulos.

• Anonyymi

Gran Turismo Sportissa on ainakin haastetta kun ajoneuvot saa käyttöön vasta voittamalla kisoja ja muita tehtäviä suorittamalla palkinnoksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2112
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1775
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      233
      1260
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      940
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      87
      925
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      20
      842
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      111
      751
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      698
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      696
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      679
    Aihe