kyllä . tässä hyvä tehdä niin ,että ei tee vuokrasopimusta heti . Minä katsoin Mikko Vai..... ja sen asumista 4 päivää ja joka päivä oli peitteet, patjat, sen omat vaatteet, wc paperit, talous paperit , siivous välineet, osa ruuista, matot, sohvatuoli, ym.ULKONA KUISTILLA lumisateessa. Ei Vi... Ajattelin ja sanoin että homma loppu tähän. Vuokra rahat käteen ja heti tai.. Kiitos. Lähtiessään kus sisälle ja jätti mökin niin törky kuntoon että 300e laskun laitan hänelle.
Ja sitten vetosi sairauteen ja hän on kaiken saanut Myöhenpien krist... seurakunal... Niin sos pummi kun voi joku olla.
Vuokraa homepako.. tai pesuaine alergi... NIIN hyvä tulee
ei hyvä vuokral..
1
153
Vastaukset
- Suomenna!!!
Ja sama suomeksi kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820