Jotain päähän:

Sirules

Hei! Valmistan hienoja ja persoonallisia hattuja. Boheemit ja taiteelliset ihmiset korostavat usein persoonaansa hatun käytöllä, mutta ns. tavallinen poppoo kulkee useimmiten paljain päin. Jossain vaiheessa oli eräänlainen hattubuumi hetken aikaa, mutta hiipui sitten taas pikku hiljaa. Alkakaahan taas ihmiset pukea myös päätänne kuten muillekin ruumiinosillekin teette, että saan aihetta kehitellä uusia malleja ja voisin elättää itseäni enemmän käsityöläisenä! Mutta vastatkaahan mikä on, miksei hatun käyttö kiinnosta?

5

1222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pietari

Jep jep, olen juuri yksi noista paljain
      päin kulkevista. Ainoa päähineeni on talven tullessa kaapista kaivettava pipo..
      Monesti olen tuota itsekin ihmetellyt miksei
      mielekkäämpiä hattuja tule hankituksi ja muutaman kerran olen noita sillä silmällä kaupassa katsellutkin... vaan kun ei. Minkään näköistä innostusta ei synny ainakaan tavallisten kaupunkien tavallisista mallistoista.
      Jos siis suunnittelet todella uutta niin laitahan
      esimerkkejä malleista jotka voisivat sopia esim. nelikymppiselle, nuorekkaalle suomalaismiehelle.

• Sirules

Hei Pietari!
        Olenkin suunnitellut tekeväni ihan kotisivut, missä voi käydä katsastamassa kaikenlaisia tekeleitäni, myös muita juttuja kuin hattuja. Jonkin verran teen esim. koruja, neuleita aika paljonkin plus muuta tekstiilihommaa. Ilmoittelen tuonnempana... Mukavaa syksyn alkua!

• retro

Haluan ihanan kauniin HATUN!! Kävin Bulgariassa retro kuvissa ja minulle laitettiin ihania vanhan ajan hattuja kuviin. Nyt haluan sellaisen. Minulla on kuva hatusta, voitko tehdä minulle sellaisen?

• Sirules

Hei!
        Uskon, että voin sinulle sellaisen tehdä. Laita viestiä sähköpostiini ja vaikka piirros, millaisen hatun haluat. Eli odottelen postiasi!
        [email protected]

• Ilola
        Sirules kirjoitti:

Hei!
        Uskon, että voin sinulle sellaisen tehdä. Laita viestiä sähköpostiini ja vaikka piirros, millaisen hatun haluat. Eli odottelen postiasi!
        [email protected]

Kysyit millaisia hattuja tarvitsette. Kun tarvitsen ehdottomasti päähineen niin silloin on kylmä ja pakkasta. Pipo päässä näytän usein aivan hirveeltä, mutta ei oikein viitsi untuvatakin kanssa pistää hienoa huopahattuakaan. En myöskään haluaisi että hattu herättää kovin huomiota, juro suomalainen kun olen. Lisäksi olen lopen kyllästynyt näihin "hassun hauskoihin" hiippa ym. pipoihin. Sitä kuitenkin haluaisi näyttää vakavasti otettavalta. Lasten kanssa hiekkalaatikolla värikäs tupsulakki on ihan kiva, muttei työelämässä. Pakkasta ajatellen olisi vielä mukava jos hattu peittäisi reilusti korvat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      117
      3103
    2. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      57
      2778
    3. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      35
      2172
    4. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      101
      2081
    5. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      44
      1931
    6. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      125
      1930
    7. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      8
      1075
    8. Kristinoppi ja vähäkatekismus:

Luther Lapsikasteesta: "Mitä kaste antaa eli hyödyttää? Kaste vaikuttaa syntien anteeksiantamuksen, vapauttaa kuolemas
      Luterilaisuus
      67
      974
    9. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      11
      908
    10. Valtuuston puheenjohtaja ei hallitse kokousta

Kemijärven kaupunginvaltuuston puheenjohtaja antoi teatterin pyöriä valtuustossa. Sosialidemokraattien Risto Korkalon pu
      Kemijärvi
      77
      880
    Aihe