Jotain päähän:

Sirules

Hei! Valmistan hienoja ja persoonallisia hattuja. Boheemit ja taiteelliset ihmiset korostavat usein persoonaansa hatun käytöllä, mutta ns. tavallinen poppoo kulkee useimmiten paljain päin. Jossain vaiheessa oli eräänlainen hattubuumi hetken aikaa, mutta hiipui sitten taas pikku hiljaa. Alkakaahan taas ihmiset pukea myös päätänne kuten muillekin ruumiinosillekin teette, että saan aihetta kehitellä uusia malleja ja voisin elättää itseäni enemmän käsityöläisenä! Mutta vastatkaahan mikä on, miksei hatun käyttö kiinnosta?

5

1179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pietari

      Jep jep, olen juuri yksi noista paljain
      päin kulkevista. Ainoa päähineeni on talven tullessa kaapista kaivettava pipo..
      Monesti olen tuota itsekin ihmetellyt miksei
      mielekkäämpiä hattuja tule hankituksi ja muutaman kerran olen noita sillä silmällä kaupassa katsellutkin... vaan kun ei. Minkään näköistä innostusta ei synny ainakaan tavallisten kaupunkien tavallisista mallistoista.
      Jos siis suunnittelet todella uutta niin laitahan
      esimerkkejä malleista jotka voisivat sopia esim. nelikymppiselle, nuorekkaalle suomalaismiehelle.

      • Sirules

        Hei Pietari!
        Olenkin suunnitellut tekeväni ihan kotisivut, missä voi käydä katsastamassa kaikenlaisia tekeleitäni, myös muita juttuja kuin hattuja. Jonkin verran teen esim. koruja, neuleita aika paljonkin plus muuta tekstiilihommaa. Ilmoittelen tuonnempana... Mukavaa syksyn alkua!


    • retro

      Haluan ihanan kauniin HATUN!! Kävin Bulgariassa retro kuvissa ja minulle laitettiin ihania vanhan ajan hattuja kuviin. Nyt haluan sellaisen. Minulla on kuva hatusta, voitko tehdä minulle sellaisen?

      • Sirules

        Hei!
        Uskon, että voin sinulle sellaisen tehdä. Laita viestiä sähköpostiini ja vaikka piirros, millaisen hatun haluat. Eli odottelen postiasi!
        [email protected]


      • Ilola
        Sirules kirjoitti:

        Hei!
        Uskon, että voin sinulle sellaisen tehdä. Laita viestiä sähköpostiini ja vaikka piirros, millaisen hatun haluat. Eli odottelen postiasi!
        [email protected]

        Kysyit millaisia hattuja tarvitsette. Kun tarvitsen ehdottomasti päähineen niin silloin on kylmä ja pakkasta. Pipo päässä näytän usein aivan hirveeltä, mutta ei oikein viitsi untuvatakin kanssa pistää hienoa huopahattuakaan. En myöskään haluaisi että hattu herättää kovin huomiota, juro suomalainen kun olen. Lisäksi olen lopen kyllästynyt näihin "hassun hauskoihin" hiippa ym. pipoihin. Sitä kuitenkin haluaisi näyttää vakavasti otettavalta. Lasten kanssa hiekkalaatikolla värikäs tupsulakki on ihan kiva, muttei työelämässä. Pakkasta ajatellen olisi vielä mukava jos hattu peittäisi reilusti korvat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe