Mitkä ovat näkymät vaalean naisen elämässä alkavassa vuodessa??
Olen eronnut,mutta tiukasti ex roikkuu mukana (ei fyysisesti) elämässäni,onkohan tähän tulossa muutosta....ja rakkauden perään minäkin huutelen,antaako mitään??
Talous myös askarruttaa??
oikealle näkijälle;keskiyötai joku muu...
2
62
Vastaukset
Hei
katson sinulle mielelläni, mutta ajasta en osaa puhua.
sinä olisit jo aivan kypsä uuteen suhteeseen, liittoonkin. varallisuudesta riippuen lähtisit uudelle paikkakunnalle elämään, mutta vain siinä tapauksessa, että taloutesi on turvattu.
on hyvä, että olet noin varovainen ja mietteliäs.
sinä roikut vielä exässäsi tunteinesi, mutta hän on jo ottanut enemmän välimatkaa menneeseen, vaikkei sinua täysin olekaan unohtanut. ja kuinka hän voisikaan?
sinä muistat lämmöllä yhteisiä hetkiä kotona, voit laittaa ne muistot kauniiseen lippaaseen ja rusettinauhan ympärille. kaivat ne sitten sieltä esiin myöhemmin, kun olet enemmän tasapainossa.
sinun exäsi menee uuteen liittoon pikemmin, kuin sinä. hän myös muuttaa uuteen kotiin niissä kuvioissa. mutta sinä, onko teillä lapsi? lapsi näkyy minulle samassa yhyeydessä tuon toisen paikkakunnan ja varallisuuden kanssa. mikä on toivetta, voi myös onnistua.
nykyiset asumiskuviosi eivät ole loppuelämän kuvia.
en oikein osaa sanoa miksi exäsi roikkuu mukana, onko se ehkä lapsen kautta?
tai sitten varallisuuden. enpäs osaa tuohon enempää kertoa. onko teillä yhteistä velkaa?
t. Keskiyö- vuoteen 2013......
Kiitos Keskiyö,senverran emme asu suomessa ja sitä kautta asiat hiukan hankalammin,kun olisivat suomessa asuttaessa....
Eli ex on siellä missä pahat pojat laitetaan muutama kk,sitä kautta saan hoidella hänen asioitaan,täällä vapaudessa.....
Totta,olisin valmis uhohtamaan kaiken menneen ja toiveissa olisi ,että tämä vuosi 2013 olisi minun vuoteni,liiaksi olen saanut vetää monen laista riipparekeä perässäni.
Tyttö on minun ja mukani pysyy,ihana nuori valoinen ihminen.
Varmastikin näin,että ex menee uuteen suhteeseen nopeastikin,pitäähän hänella olla joku,mihin taas takertua......
Välillä on kovinkin yksinäinen olo,näiden kaikkien huolien kanssa....näätkö onko tämä väärinkäsitys/informaatio katkos,että hän sille joutui,vai jääkö sinne koko siksi ajaksi???
Omasta työstäni,jatkuuko samana ja samalla systeemillä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763083Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2331969- 661926
- 701625
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/23988"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22919Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906