Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

STS kielimatkat

Yritys vastuuseen

Lukekaa STs kielimatkat/mira silvonen ja myös kommentteja sts niin voitte päätää haluatteko tämän yrityksen palveluja. Tällainen määrä ihmisiä ei tuo esille epäkohtia ihan huvikseen.

15

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

      *yksi häiriintynyt ihminen itkee ketjut täyteen eri nimimerkeillä

      • ---

        Voi lapsi rakas, kirjoittelusi kertoo paljon kotikasvatuksestasi tai sen saamattomuudesta! Aika vahvasti profiloitu, että täällä vähäjärkiset kirjoittelevat. Mitä jos kaikkien nimimerkkien takana oletkin sinä itse. No, kunhan hieman keräät elämänkokemusta ja saat ikää lisää niin ehkä kohtaat ongelmia, joita mamma ja pappa eivät puolestasi ratko, niin saatat huomata, että kaikkea ei pureskella sinulle valmiiksi vaan saatat jopa kohdata ongelmia!Luuletko että kukaan tervejärkinen uskoisi sanaakaan siitä, miten yrität provosoida kirjoittajia/lukijoita uskomaan siihen, että STS todella kustantaisi hakijat yksityiskouluun! Herää jo. Ei kukaan ole niin naivi, että ottaisi tarinoitasi todesta, mutta tarkoituksesihan onkin sekoittaa tätä alunperin asiallista kirjoittelua omilla järjettömillä mielipiteilläsi. Olen itse seurannut näitä kirjoitteluja jo vuoden ajan ja sinun tullessa joukkoon vähättelemään ihmisten ongelmia STS:n kanssa on liian läpinäkyvää ollakseen sanaakaan totta. Olisi mukava tietää palkkiosi suuruus tästä yltiöpositiivisesta kirjoittelusta. Et näköjään ole kohdannut kultalusikoittesi kanssa vielä yhtäkään vastoinkäymistä elämässäsi, mutta kyllä niitä vielä sinullekin tulee. Olet niin väärässä siinäkin asiassa, että täällä on vain yksi kirjoittelija, sillä ihmiset, jotka ovat kohdanneet ongelmia, ovat yhdistäneet voimansa ja tavanneetkin useampaan otteeseen. Se jos mikä on ollut hyödyllistä, on vertaistukea ja neuvoja jaossa. Jos vanhempasi eivät ole sinua ehtineet tai viitsineet valistaa niin otan riskin ja kerron, että jokaiselle tulee jossain vaiheessa voittaja vastaan. Joten jatka vapaasti muiden ihmisten ongelmien vähättelyä, et kuitenkaan saavuta sillä mitään, sori vaan. Lopuksi totean, että kun peräänkuulutat ihmisten ongelmien julkisuutta, niin kuka olisi niin tyhmä, että laittaisi niitä yksityiskohtineen tänne. Jos uteliaisuuttasi hieman helpottaa, niin siinä vaiheessa kun haaste jätetään, niistä tulee julkisia, joten olepa päivittäin yhteydessä esim. Helsingin käräjäoikeuteen, niin etköhän jossain vaiheessa saa hieman faktaa. Mutta mitäpä näitä sinulle selittelemään, olethan uskomattoman sivistynyt ja oppinut ym. ikäiseksesi, että saat varmasti stipendiaatin Harwardiin, ja jäät sinne ja tarinalla on onnellinen loppu.


      • ---
        --- kirjoitti:

        Voi lapsi rakas, kirjoittelusi kertoo paljon kotikasvatuksestasi tai sen saamattomuudesta! Aika vahvasti profiloitu, että täällä vähäjärkiset kirjoittelevat. Mitä jos kaikkien nimimerkkien takana oletkin sinä itse. No, kunhan hieman keräät elämänkokemusta ja saat ikää lisää niin ehkä kohtaat ongelmia, joita mamma ja pappa eivät puolestasi ratko, niin saatat huomata, että kaikkea ei pureskella sinulle valmiiksi vaan saatat jopa kohdata ongelmia!Luuletko että kukaan tervejärkinen uskoisi sanaakaan siitä, miten yrität provosoida kirjoittajia/lukijoita uskomaan siihen, että STS todella kustantaisi hakijat yksityiskouluun! Herää jo. Ei kukaan ole niin naivi, että ottaisi tarinoitasi todesta, mutta tarkoituksesihan onkin sekoittaa tätä alunperin asiallista kirjoittelua omilla järjettömillä mielipiteilläsi. Olen itse seurannut näitä kirjoitteluja jo vuoden ajan ja sinun tullessa joukkoon vähättelemään ihmisten ongelmia STS:n kanssa on liian läpinäkyvää ollakseen sanaakaan totta. Olisi mukava tietää palkkiosi suuruus tästä yltiöpositiivisesta kirjoittelusta. Et näköjään ole kohdannut kultalusikoittesi kanssa vielä yhtäkään vastoinkäymistä elämässäsi, mutta kyllä niitä vielä sinullekin tulee. Olet niin väärässä siinäkin asiassa, että täällä on vain yksi kirjoittelija, sillä ihmiset, jotka ovat kohdanneet ongelmia, ovat yhdistäneet voimansa ja tavanneetkin useampaan otteeseen. Se jos mikä on ollut hyödyllistä, on vertaistukea ja neuvoja jaossa. Jos vanhempasi eivät ole sinua ehtineet tai viitsineet valistaa niin otan riskin ja kerron, että jokaiselle tulee jossain vaiheessa voittaja vastaan. Joten jatka vapaasti muiden ihmisten ongelmien vähättelyä, et kuitenkaan saavuta sillä mitään, sori vaan. Lopuksi totean, että kun peräänkuulutat ihmisten ongelmien julkisuutta, niin kuka olisi niin tyhmä, että laittaisi niitä yksityiskohtineen tänne. Jos uteliaisuuttasi hieman helpottaa, niin siinä vaiheessa kun haaste jätetään, niistä tulee julkisia, joten olepa päivittäin yhteydessä esim. Helsingin käräjäoikeuteen, niin etköhän jossain vaiheessa saa hieman faktaa. Mutta mitäpä näitä sinulle selittelemään, olethan uskomattoman sivistynyt ja oppinut ym. ikäiseksesi, että saat varmasti stipendiaatin Harwardiin, ja jäät sinne ja tarinalla on onnellinen loppu.

        Moi,
        Olen jo aiemmin laittanut paikallisen numeroni tänne joten voit sinäkin soitella noiden turhien kirjoittelujesi sijaan. En ole koskaan sanonut että kaikki pääsisivät yksityiskouluun, mutta hommaan kuuluvan vääristelynne takia asiat muuttuvat kovinkin radikaalisti.
        Eli soita ihmeessä mulle niin voidaan keskustella tästä mun vajaavaisesta kotikasvatuksesta ja "pakkkioista" jotka saan.

        (607) 259 5823


      • ---
        --- kirjoitti:

        Moi,
        Olen jo aiemmin laittanut paikallisen numeroni tänne joten voit sinäkin soitella noiden turhien kirjoittelujesi sijaan. En ole koskaan sanonut että kaikki pääsisivät yksityiskouluun, mutta hommaan kuuluvan vääristelynne takia asiat muuttuvat kovinkin radikaalisti.
        Eli soita ihmeessä mulle niin voidaan keskustella tästä mun vajaavaisesta kotikasvatuksesta ja "pakkkioista" jotka saan.

        (607) 259 5823

        Edelleen kyseenalaistan sen, mistä päättelet asioiden olevan vääristelyä? Oletko todella noin sinisilmäinen. Jos sinulla on kaikki mennyt paremmin kuin hyvin, niin sittenkö kenelläkään muilla ei ole voinut olla ongelmia. Luuletko oman hyvinvointisi vesittävän kaikkien muiden vastoinkäymiset. Ajattelitko tosiaan, että ihmiset alkaisivat soittelemaan sinulle kuullakseen kuinka hyvin sinulla menee. Tämä foorumi tai kuten vekkulisti STS sanoo suoli24 -palsta antaa ihmisille mahdollisuuden kertoa vastoinkäymisistään muille ja jotkut voivat vetää niistä johtopäätöksiä omien valintojensa suhteen, joten lapsi hyvä, keskity nauttimaan siitä yksityiskoulustasi ja ota vuodestasi kaikki kiva irti ja anna muiden rauhassa jakaa omia mielipiteitään. En minä, eikä varmasti kukaan muukaan täällä pysty nousemaan tuollaiseen asemaan kuin sinä, joka suoraan kertoo mitkä kirjoittelut ovat turhia ja mitkä ei. Minulla on kyllä aikaa kirjoitella kanssasi ja voin antaa sinulle puhelinnumeroni jos noin kovasti kaipaat Suomesta juttuseuraa.


      • ---
        --- kirjoitti:

        Edelleen kyseenalaistan sen, mistä päättelet asioiden olevan vääristelyä? Oletko todella noin sinisilmäinen. Jos sinulla on kaikki mennyt paremmin kuin hyvin, niin sittenkö kenelläkään muilla ei ole voinut olla ongelmia. Luuletko oman hyvinvointisi vesittävän kaikkien muiden vastoinkäymiset. Ajattelitko tosiaan, että ihmiset alkaisivat soittelemaan sinulle kuullakseen kuinka hyvin sinulla menee. Tämä foorumi tai kuten vekkulisti STS sanoo suoli24 -palsta antaa ihmisille mahdollisuuden kertoa vastoinkäymisistään muille ja jotkut voivat vetää niistä johtopäätöksiä omien valintojensa suhteen, joten lapsi hyvä, keskity nauttimaan siitä yksityiskoulustasi ja ota vuodestasi kaikki kiva irti ja anna muiden rauhassa jakaa omia mielipiteitään. En minä, eikä varmasti kukaan muukaan täällä pysty nousemaan tuollaiseen asemaan kuin sinä, joka suoraan kertoo mitkä kirjoittelut ovat turhia ja mitkä ei. Minulla on kyllä aikaa kirjoitella kanssasi ja voin antaa sinulle puhelinnumeroni jos noin kovasti kaipaat Suomesta juttuseuraa.

        Itse olen lähinnä ärtynyt noista väitteistä että olen stssän työntekijä ja valehtelen asioista. Se että jollain menee huonosti ei tarkoita sitä ettei jollan voi mennä hyvinkin. Myös vaihtarin näkökulmasta tuo stssän ylenmääräinen mustaleimaaminen on kyseenalaista sillä jos olisin aikoinani uskonut teitä täällä palstalla ja mennyt muun järjestön kautta, en olisi nyt näin hyvässä tilanteessa. Joten toivon että kaikki tekee omat johtopäätöksensä, asiassa kun asiassa on aina hyviä ja huonoja puolia, epäonnistumisia ja onnistumisia.


      • HKG

        Mikähän on tämänkin kommenttisi tarkoitus..??
        Tiesit jo äskeistä kirjoitustasi kyhätessäsi sen olevan puutaheinää? Mitä hyödyt STS:n maineen väkinäisestä kiillottamisyrityksestä?

        Miten "yhdellä häiriintyneellä" voi ollla niin monta eri vaihtarikokemusta ja eri maista?
        Senhän tiesit, että aiheeton ja perätön mustamaalaaminen johtaa hyvinkin nopeasti ketjujen poistamiseen ja jopa poliisitutkintaan...

        Mutta yrittänyttä ei laiteta, kuten sanotaan!
        Olisi vain kiva tietää, mikä on motivaattorisi...? (palkkio...?)
        Jatka sinä puolestasi rauhassa epätoivoista itkemistä STS:n maineen puolesta!


      • +++

        Taitaa se häiriintynyt toimia siellä järjestössä!


      • Petetyt
        --- kirjoitti:

        Voi lapsi rakas, kirjoittelusi kertoo paljon kotikasvatuksestasi tai sen saamattomuudesta! Aika vahvasti profiloitu, että täällä vähäjärkiset kirjoittelevat. Mitä jos kaikkien nimimerkkien takana oletkin sinä itse. No, kunhan hieman keräät elämänkokemusta ja saat ikää lisää niin ehkä kohtaat ongelmia, joita mamma ja pappa eivät puolestasi ratko, niin saatat huomata, että kaikkea ei pureskella sinulle valmiiksi vaan saatat jopa kohdata ongelmia!Luuletko että kukaan tervejärkinen uskoisi sanaakaan siitä, miten yrität provosoida kirjoittajia/lukijoita uskomaan siihen, että STS todella kustantaisi hakijat yksityiskouluun! Herää jo. Ei kukaan ole niin naivi, että ottaisi tarinoitasi todesta, mutta tarkoituksesihan onkin sekoittaa tätä alunperin asiallista kirjoittelua omilla järjettömillä mielipiteilläsi. Olen itse seurannut näitä kirjoitteluja jo vuoden ajan ja sinun tullessa joukkoon vähättelemään ihmisten ongelmia STS:n kanssa on liian läpinäkyvää ollakseen sanaakaan totta. Olisi mukava tietää palkkiosi suuruus tästä yltiöpositiivisesta kirjoittelusta. Et näköjään ole kohdannut kultalusikoittesi kanssa vielä yhtäkään vastoinkäymistä elämässäsi, mutta kyllä niitä vielä sinullekin tulee. Olet niin väärässä siinäkin asiassa, että täällä on vain yksi kirjoittelija, sillä ihmiset, jotka ovat kohdanneet ongelmia, ovat yhdistäneet voimansa ja tavanneetkin useampaan otteeseen. Se jos mikä on ollut hyödyllistä, on vertaistukea ja neuvoja jaossa. Jos vanhempasi eivät ole sinua ehtineet tai viitsineet valistaa niin otan riskin ja kerron, että jokaiselle tulee jossain vaiheessa voittaja vastaan. Joten jatka vapaasti muiden ihmisten ongelmien vähättelyä, et kuitenkaan saavuta sillä mitään, sori vaan. Lopuksi totean, että kun peräänkuulutat ihmisten ongelmien julkisuutta, niin kuka olisi niin tyhmä, että laittaisi niitä yksityiskohtineen tänne. Jos uteliaisuuttasi hieman helpottaa, niin siinä vaiheessa kun haaste jätetään, niistä tulee julkisia, joten olepa päivittäin yhteydessä esim. Helsingin käräjäoikeuteen, niin etköhän jossain vaiheessa saa hieman faktaa. Mutta mitäpä näitä sinulle selittelemään, olethan uskomattoman sivistynyt ja oppinut ym. ikäiseksesi, että saat varmasti stipendiaatin Harwardiin, ja jäät sinne ja tarinalla on onnellinen loppu.

        Totta joka sana !


    • 12346

      Kannattaisi lukea sts:n kautta vaihdossa olevien blogeja ja laitella kysymyksiä sinne. Saisi varmastikin hyviä vastauksia miten vuosi menee ja onko asiat muuttuneet.

      • hukkaan meni

        Kokemuksesta sanon itse vaihtarina olleena, etten uskaltanut millään tavoin arvostella tai kertoa negatiivisia asioita vaihtarina olosta saati arvostella STS:ää, koska niin tein kerran ja heti aluevalvoja puuttui asiaan. Joten elin koko vaihtariajan erottamisen pelon vallassa ja kerroin valheellisesti kaikkien asioiden olevan hyvin.


      • aikuinen 1
        hukkaan meni kirjoitti:

        Kokemuksesta sanon itse vaihtarina olleena, etten uskaltanut millään tavoin arvostella tai kertoa negatiivisia asioita vaihtarina olosta saati arvostella STS:ää, koska niin tein kerran ja heti aluevalvoja puuttui asiaan. Joten elin koko vaihtariajan erottamisen pelon vallassa ja kerroin valheellisesti kaikkien asioiden olevan hyvin.

        Juuri totta joka sana.Kaikki perheet jotka ilmoittavat epäkohdista saavat nuorelleen varoituksen ja pelon palkaksi. Tämä helvetillinen huijaaminen ja uskomaton yritystoiminta joka tuhoaa nuoria on sataatava tilille toimistaan. Meille kävi juuri samoin.Varoitus tuli kun ilmoitimme epäkohdista nuorille kostetaan ihan suoraa ja kirkkaati kaikki. Miten sts hoiti vierailuasiatanssanne kertokaapa kokemuksianne!


      • Varoituksen sana

        Vaihatrit eivät tietenkään uskalla uhattuina puhua yhtään mitään kun toiminta on niin ala-arvoista, uhkailevaa ja yhtä selittelyä ja vaihto-oppilaiden kaltoin kohtelua!


    • Vilpillistä

      STS:n toiminta on kaikilta osin epärehellistä alkaen jo mainonnasta.
      Lapsemme kohdalla jouduimme toteamaan, kuinka STS:n henkilöstö toimi yhdessä ja juonikkaan suunnitelmallisesti. Yhteisesti oli sovittu, mitä valehdellaan ja kuinka vältellään vastaamasta kysymyksiimme. Yhtenevät selitykset oli myös yhdessä mietitty ja sovittu etukäteen.
      Varoituksillahan STS pelaa ja jakelee niitä oppilaille mitä vähäpätöisemmistäkin syistä. Järjestö ei kuitenkaan itse noudata tehtyjä sopimuksia missään määrin.

      Onneksi on oikeuslaitos ja viranomaistahot!

    • Huijattu perhe

      Katsokaa mot ohjelma 7.10 tällaisia tarinoita sikamaista likaisista kodeista ja nuorten henkisestä kiristämisestä varoituksella ja heitteillejättöä. Olipa sedegård yllättynyt vaikka
      Tällaisia tarinoita on kymmeniä ja kymmeniätuhansia. Poloinen uusi maa johtaja sinisalo joutuu kyykkimään Mira
      Silvonen hännystelijänä. Pian saamme asiamme oikeutettuun
      Käsittelyyn yksi petostarina lisää Sts varokaa nyt hyvät perheet!!!!

      • Fiekosbsjwjsbdjspsve

        Mitä maksaisi los angelesiin kielimatkat suunnilleen esim. Sts:sä?!? Pliiis vastatkaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2077
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1788
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1413
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1338
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe