Vuosi 2013?

-Tähti-

Millainen tulee olemaan vuosi 2013 minulle? En ole vielä ihan keski-ikään ehtinyt, mutta mieleltäni toisinaan tunnen vanhempi olevani. :) Vakaata parisuhdetta toivoisin, olisiko sen aika vai vieläkö joudun "kasvamaan"? Jos, millainen mies minut itselleen haluaa? :)

4

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

sinulla ei ollut kovin helppo lapsuus, joitakin malleja jäi mieleesi kummittelemaan niiltä ajoilta. isästäsi, uskoisin.
      vastaan tähän, vaikken osaakaan puhua ajoista, niinkuin toivoit.

sinulla on enemmän onnea, kuin vanhemmillasi. näen sinun pärjäävän ja tullun paremmin ymmärretyksi itseäsi vanhempien ihmisten seurassa. ei sinun tarvitse kasvaa tullaksesi rakastetuksi, mutta luottaminen on toinen asia.

joutuiko äitisi itkemään isäsi vuoksi? oletko kuullut vanhemman miehen vilpistä? en tarkoita tuolla isääsi.
      äitisi ristiriitaisuus ei osu enää sinuun. sinulla on sisko tai tyttö-serkku, teidän välinne eivät ole avoimet.

mutta sinähän kysyit miehistä. jos jätetään aika pois, koska en osaa puhua ajoista, sitä lahjaa minulla ei ole.
      oma kulta rakas löytyy, tulee kohdallesi varmasti. luonteet osuvat hienosti yhteen, olette kovin samanoloisia. siksi te tulette ymmärtämään toisianne niin heikkouksissa, kuin vahvuuksissannekin.

lapsikin mahtuu elämäänne. mies on varmaankin eronnut, siksi en voi sanoa onko lapsi yhteinen, vaiko jomman kumman entisestä liitosta.
      katsele itseäsi sielunpeilillä, se kertoo millaisen miehen kohtaat. olette hyvin samanlaisia.

t. Keskiyö

• -Tähti-

Kiitos. :) Isää minulla ei ole ollut elämässä, tai ihan pienenä. En muista tuosta ajasta. Lapsuus ei ollut helpoimmasta päästä, siinä olet oikeassa. Petosta ollut elämässäni, sitäkö lie tarkoitat. Äidillä ei ollut helppoa isäni kanssa. Minunkin luonteessani on omat heikkoudet. Lapsia on minulla ainakin. Toivotaan, että kiva kumppani löytyy rinnalle kulkemaan.

• 357

Tuntijasi - kerrotko minullekin näkemäsi minulle. Olen helsinkiläinen 55 v. nainen, työssä, naimisissa kohta 30 v. lapsia 2.

• ihmettelijä85

Tuntijasi- voisitko myös kertoo hieman mun tulevasta? Olen 27v nainen. Haluaisin tietää mitä tapahtuu : rakkaus,työ,lapsia?, rahaa...
      Kiitos ja hyvää uutta vuotta! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      138
      3459
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      274
      2960
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      227
      1864
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      65
      1822
    5. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1788
    6. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      67
      1563
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      90
      1336
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1272
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      329
      1191
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1072
    Aihe