Näetkö mitään työkuvioista? Aloitan pienen työprojektin tammikuussa. Mitä luulet löydänkö töitä. Siis sellaista jokapäiväistä työtä. Itselläni on tunne kuin neulaa heinäsuovasta etsisin...
Ja sitten ne miesasiat ja rakkauskin kiinnostaa.. Mihin päin mennään sillä rintamalla? Kiitos jo etukäteen.
Keskiyölle!
6
63
Vastaukset
Hei
rakkaus ei tule, vaan rakkaus on.
kuinka paljon rakastat itseäsi, hyväksytkö itsesi sellaisena, kuin olet? se on tärkeä kysymys kaikille, jotka etsivät rakkautta.
kun hyväksyt itsesi kaikkine pienine virheineen, silloin vastapuolesikin uskaltaa hyväksyä itsensä. se on arka alue, missä tuhlataan aikaa.
voisiko tuo tarkoittaa nykysuomeksi sitä rimaa?
ensiksikin, en osaa puhua ajoista. sitä lahjaa minulla ei ole. mutta katsotaan muuten.
saat töitä, mutta ne eivät välttämättä vastaa odotuksiasi. tee sitä mitä saat kohdallesi, sitä kautta voit saada lisää työtä. sinähän haluat tehdä työtä ja olet valmis yrittämään! ei kun eteenpäin vain, en näe sinua työttömänä.
neula heinäsuovassa on vaativa työ, ehkä ammattia vastaava, mutta tällä hetkellä sinun olisi hyvä ottaa vastaan sitä, mistä saat palkkaa. kyllä sana leviää eteenpäin, kun on työteliäs. oma koti ja rauha siellä, sen minä näen myös. kotiisi tulee iloinen kirje tai e-mail, se on vanhemmalta mieheltä. onko sinulla jotakin sukua amerikassa? ehkäpä vieraita on tulossa.
t. Keskiyö- Jäänitystä ilmassa!
Oi voi. Heti alkuun noin kiperää pistit ;-) Nyt on kyllä vaikea sanoa. Kumppanini ei ole kiinnostunut läheisyydestäni, mikä aiheuttanut minulle pahaa mieltä... Tästä olenkin alkanut pohtimaan onko hän se "kunnes kuolema meidät erottaa" tyyppi sittenkään... Vai erottaako vasta kuolema meidät, ymmärrät mitä tarkoitan ;-)
Työteliäs olen aina ollut ja monta rautaa tulessa ihminen. Olenkin ajatellut ottavani töissä sitä vastaan sitä mitä annetaan.. Näetkö pankkisektoria tyäpaikkana minulle?
Sukulaisia ei ole amerikassa, miehellä ruotsissa...
Hei
teille tulee kuitenkin vieraita meren takaa tulevana vuonna ja se on hauska tapahtuma.
sinulla on kovasti huumoria ja se auttaa sinua eteenpäin pimeinäkin päivinä. juuri se huumori! minunkin tekisi mieli pistää tähän huumoria väliin, mutten uskalla... ;-D
ainakin toimistotyötä näen sinulle, mitä se sitten onkin. siistiä hommia.
teillä on perhe, se on ja on. miehesi taitaa olla hitaampi luontoinen, kuin sinä.
kun lapsi tarvitsee apua, miehesi miettii ja sinä toimit. onko näin?
näen lapsen, jolla on itseään paljon vanhempi mentori. onko hän opiskelemassa, vai saako hän muuten hyviä neuvoja? hieno juttu kuitenkin!
mutta tämä sinun liittosi, niin, sinä olet se kannattava voima tässä näkymässä.
et voi hyvin, olet yksinäinen.
kuten aikaisemmin sanoinkin, ymmärrä itseäsi ja sitä mitä olet! luota itseesi jatka eteenpäin, myös rakkausasioissa.
en tahdo neuvoa sinua sellaisille jäljille, joissa sinun on paha olla. kun rakastat itseäsi, silloin myös tiedät mitä tarvitset. se on neuvoni, kehitä matkaasi eteenpäin ja väistämättömästi eteesi tulee uusia haasteita, myös ihmisten muodossa.
huumori-ihmisenä sinä ymmärrät vihjeeni....
t. Keskiyö, perheihminen :-)- Jännitystä ilmassa!
Pitää paikkaansa. Mieheni on hidas ja sekös tympii... Minä olen jo tehnyt kun hän vasta miettii...
Meillä on lapsi pieni.... Mutta äärettömän läsnäoleva ja aikaansa edellä, mikä aina välillä aiheuttaa meille päänvaivaa kun ei normisääntöjen mukaan tuonikäisen kuulu toimia niin kuin tuo meidän taapero toimii.
Ja se rakkaus... Sitäpä tässä nyt sitten harjoitellaan ;-) toiveissa on kyllä eräs, mutta esteitä on... No katsotaan... :-) kiitos sinulle!
Hei
kyllä sinä jaksat ja tiedät miten poljet eteenpäin!
on väärin minulta neuvoa pienen perheen särkemisessä, tai muuttamisessa.
mutta aikaa ei ole, aikaa vain on. eli? olet nopea ihminen ja lapsesi on tullut sinuun. teillä on vielä paljon ihanaa edessä, aina amerikkaa ja egytriä myöten.
oikein ihanaa uutta vuotta, meille se tulee tuntia myöhemmin kuin suomessa!
t. Keskiyö- Jännitystä ilmassa!
Kiitos sinulle ja hyvää uutta vuotta! Muuten ne meren takaa tulevat vieraat taitavat olla ruotsinsukulaisia.... Ovat joka kesä tulleet tänne ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383419Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2742940Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2271854- 651792
Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641778- 641521
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa891323Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781262Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3291191Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391072