Sain juuri Wacom Bamboo FUN & touch mediumin, ja asensin sen. Rekisteröin pöydän wacomin sivulle.
Mistä saan nyt ladattua sen mukana muka tulevat ohjelmat, ArtRagen, Adobe Photoshop elementsin ja CorelPainter Essentialsin?
Piirtispakkauksen opaskirjassa tuli "Software download code" koodi, ja koitin laittaa sen wacomin sivujen (mihin rekisteröin piirtiksen) etusivulle (dashboard) osioon missä lukee "Please enter your Software Download Key to get access to your free Download" mutta ei toimi, lukee ettei koodi ole pätevä. Mihin se koodi sitten laitetaan, ja kiitos, LINKITTÄKÄÄ ne paikat mistä ne ohjelmat voi ladata ja kertokaa miten.
Mistä Wacom Bamboon mukana tulleet ohjelmat voi ladata?
Juusku2
2
414
Vastaukset
- Juusku2
Niin ja nyt en voi edes avata Bamboo Dockista piirtopöydän asetuksia koska kone herjaa "Tietokoneesta puuttuu libxml2.Korjaa virhe asentamalla ohjelma uudelleen" Ja mistä helvetistä sekin pitää ladata?!
- jotakin infoo
Mahtaako sulla olla pätevä kone tuohon piirtolevyyn jos siis asensit ajurit muttei toimi...
Nuo softat löytyy sieltä wacomin sivuilta mutta ei ole tosiaan helppo löytää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882